Egy kis történelem..
2010.03.27. 12:55
Ebben a játékban a változások olyan sebességgel történnek, hogy 1 hét olyan mintha hónapok teltek volna el. Ebből kifolyólag sokan elfelejtenek alapvető tényeket. Ezért most feleveníteném, az újabb játékosokkal ismertetném, mi volt a helyzet 8 NAPPAL EZELŐTT MIKOR KIVONULTUNK DÉLRŐL.
A kezdetek:
A céh alapításának történetét már korábban leirtam (HunTers alapítástól napjainkig), erre nem térnék ki. Az tény hogy az első időkben a játék számomra abból állt, hogy kérdésekre válaszolgattam.. RENGETEG KÉRDÉSRE. Igaz hogy van lexikon, de az sok-sok rendkívül fontos dolgot nem ir. A kérdezők között, a céh 90 játékosán felül voltak céhen kívüliek is, Wizzurah, FONOK, AtomAnti, stb. akikkel szintén órákat cseteltem, megosztva velük minden máshonnan be nem szerezhető információt. SOHA nem "konkurencia"-ként tekintettem rájuk, és SOHA nem volt olyan hogy nem válaszoltam volna a kérdéseikre! Ez ma sem változott, minden "értelmes" kérdésre válaszolok.
A vége 2-3 hét után az lett hogy, nagyon fájtak és bedagadtak az ujjaim, már képtelen voltam gépelni. Pedig ezután jött csak a HK, és új kérdések áradata.. Ez volt az alapvető okok egyike, amiért elinditottam ezt az oldalt, és ezért "publikus" (mindenki által szabadon hozzáférhető) minden bejegyzés, és leírás.
Aranykor:
A CSONTDARALOK időbeli előnye, és a HunTers tapasztalt alapítói (nem kell félreérteni, de mi már 8-10 hónapja játszottunk akkor), hamarosan olyan előnyhöz jutatták a Valo oldalt, hogy gyakorlatilag a lábunkat lóbáltuk a várfalról, és reménykedtünk a Derion erősödésében, mert semmi harc nem volt. Gyűltek a pontok, készültek a Veterán, és Bestia ruhák.
Február elején (3 hetes volt a HunTers) megjelent a Kree, vele QH, Buci, Ancsa, Teclod, és még sok-sok lelekes harcos Derionból. Végre csaták vannak! Igen voltak, csakhogy olyan rohamosan fejlődtek, hogy 20.-a környékén, már többször kivertek minket a területünkről, és a Csontikat is. Azután már visszafoglalni sem tudtuk mindig. Mi akkor már erősebbek voltunk mint a Csontik, ezt a Kree is felismerte, így ha volt területük, akkor őket támadta először mindig. Nálunk is kritikus idők voltak a céhen belül (A HunTers (vissza?) fejlődése..), és eljött az idő amikor gyakorlatilag ott és akkor vertek sárgaföldig minket, ahol- és amikor akartak..
Hónap végén, mikor már sem nekünk, sem a Csontiknak nem volt területe délen, összefogtunk, és egységesen megtámadtuk a Kree-t. Előzetesen megegyeztünk a területekben (egy a papának, egy a mamának :D), és hatalmas rohamokkal sorban bevettük délen majdnem az összes területet. Hatból ötöt sikeresen elfoglaltunk. Minden szép és jó volt pár napig.. amit elvesztettünk, másnap visszavettük. Miután a Stalkers többször is segített a védésben, őket is szövetségeseinknek tekintettük, és igyekeztünk úgy alakitani a dolgokat hogy nekik is jusson terület (Ez a Kree erősödése miatt sajnos 1-2 alkalommal sikerült csak). Ezután valami történt a Csontdarálóknál, a pontos okokat nem tudom, de nem jöttek (vagy csak kevesen) este, és olyan is volt hogy Káoszban beszéltünk meg gyülekezőt, de ők északon támadtak. Wizzu többnyire nem volt online war alatt (vagy 19.30 után ért csak oda), az emberei meg összevissza megbeszélés nélkül támadtak. Nemigazán értettük mi történik náluk, egyik napon azt hallottuk, hogy megszűnt a Csontdarálok.. helyette Lego nevű céh alakult Claytonék céhével egyesülve. Ez sem tartott sokáig, kb 2 nap után teljesen szétesett, és ezzel gyakorlatilag megszűnt a Csontdarálok, a mostani már csak árnyéka a hajdani LEGNAGYOBB Valorian céhnek. Kb.25 tagjuk van, és azon kívül, hogy minket köpködnek semmi egyéb eredményt nem tudnak felmutatni (tisztelet a kivételnek!!)..
Miután egyik szövetségesünk kiesett, egyre nehezebb lett a foglalás, a megvédés meg szinte lehetetlen volt. Nekünk is alig-alig sikerült területhez jutni, és hiába segített a Stalkers, nekik már semmi nem jutott. Ha volt 10-15mp a sárkány támadására, az alatt nem tudtuk megoldani hogy csak ők öljék, nekünk kellett elfoglalni nehogy a Kree-é maradjon. Ezt Roy-ék érthető okokból nem csinálták tovább, és visszamentek Északra.
Magunkra maradtunk az erősödő Kree-vel szemben. (ez Márc. 10-12. volt kb.)
Napjainkban:
Március 15: A kree minden területét védetlenül hagyva lerohant minket (Kockáztattak.. Nyertek) bármennyire is küzdöttünk mindhárom területünket elvesztettük, miközben a hátrahagyott védetlen területeket a többi Valorian céh elfoglalta. Az ezt követő napokban minden erőnket összeszedve próbáltunk visszafoglalni legalább egy területet Tacyntorega-ban, de nem jutottunk át a védelmükön. Minden emberükkel védték Tacyntorega várait. a Gebrahban lévő várak maradtak az őket elfoglaló Valo céheknél, nem kockáztatott a kree támadást, nem akartak közben területet veszteni. Gondolom a Derionserege támadott Gebrahban, de nem figyeltem rá igazán, mert lekötött a hiábavaló küzdelem a Kree ellen.
Négy nap telt el így sikertelenül, zéró segítséget kaptunk ezalatt másoktól. Sem velünk együtt, sem párhuzamosan nem támadott más Tacyntorega-ban. Egyértelmű volt hogy kell egy másik erős céh Valorian oldalon, aki hajlandó és alkalmas is felvenni a harcot a derioniak ellen. Ki is jöhetne számításba, ezen tanakodtunk, akik Északon harcoltak jól elvoltak ott, mindig jutott terület. Akik Délen voltak, azok vagy megszűntek, vagy lekötötte minden erejüket a megszerzett területük megtartása. Nem létezett, és ma sem létezik MÁSIK ERŐS CÉH VALORIAN OLDALON. A gond ezzel leginkább az volt, hogy nem látta be egyik céh sem a teljes összefogás szükségességét. Ezért a többiekkel megbeszélve úgy döntöttünk, hogy majd mi ráébresztjük őket erre: Kivonultunk délről (márc. 19.).
Következmények:
Miután Északon beálltunk az első nap a sárkányokhoz (3 derioni terület volt foglalható) az ott tömörülő céhek ugyancsak meglepődtek (LoA, Veteran, Stalkers, Nightmare, nem emlékszem még kik) a megjelenésünkön. Úgy helyeztük el az embereket, hogy 100% legyen az erőfölény, és miénk legyen az összes terület. Másnap ugyanezt tettük. Még 19.-én mielőtt északra vonultunk kiírtam a blogra mit, és milyen okokból teszünk, így aki kérdezte mit keresünk ott, ide küldtük. Néhány nap után a Valorian céhek, akik kicsit is elég erősnek érezték magukat, kénytelenek voltak délre vonulni, ha nem akartak este tétlenül ülni a gép előtt.
Ma már ráébredtek az összefogás szükségességére, így 4-5 céh véd vagy támad, hogy 1-1 területet elcsípjen a Derioniaktól. Szép és nemes e közös küzdelem, ahogy egyik kommentező írta... csak értelme nincs. A Valorian Unió-bol egy esetleg kettő jut területhez, ami egészbiztosan nem elégíti ki az igényeiket, vágyikat. Még most sem alakult ki egy erős partner mellénk, így értelmetlen dolog lenne visszatérnünk délre.
Mert ugyanott tartanánk ahonnan indultunk. A gyengébb céhek visszamennének északra, a délen maradó 1-2 céh meg amíg mi támadnánk, és lekötnénk a Kree erejét, területet foglalna, nekünk meg megint csak a harc jutna a nagy büdös semmiért...
Értsétek meg, mi nem akarunk beolvasztani senkit, 90 felett van a létszám, és már nem nagyon van kit kirúgni, mi szövetségest szeretnénk egy hasonló erejű céh személyében, de NINCS ILYEN. Mi is szórakozni járunk a játékba, de az hogy a semmiért harcoljunk nem különösebben szórakoztató. Most hogy az elmúlt 8 napban az "Uniós" céhek szembesültek a Derioni oldal erejével, remélem jobben megértik, és átlátják a helyzet tarthatatlanságát...
Köszönöm azoknak akik végig olvasták, és elnézést a terjedelemért, de rövidebben nem tudtam leírni. :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Wizzurah 2010.03.27. 16:53:03
A Csontdararalok céh-ben 40 körüli a létszem, nem 25 körüli. Valószinüleg lehetnének 90-en, csak megvan az okuk rá, amiért nincsenek.
A köpködés érdekes megfogalmazás számunkra, mi nem értünk egyett ezzel a játék stílussal. Ha ez köpködés, akkor a HUNters nem is tudom, talán lehány minket.
A makacsságot és a valódi összmunkára való hajlamot kiválóan jellemzi, hogy továbbra is azt hiszik, ez a mozgolódás azért van, mert kivonultak a nagy területekről.
Az amúgy is eléggé szétesőben levő LoA-t és a kevés nagy szintű és jó játékossal rendelkező Nightmare-t erősítésnek nevezem én is persze, de azért nem egetverőnek. De tulajdonképpen talán ez a kettő céh jött át nagy területre a HUNTers miatt. Bár erről ők tudnának bővebben írni. Konkrétan a STALKERS és Veteran és a Csontik eddig is ott voltak, csak nem fogtak össze és semmit sem értek el. Ezt beláttuk minden féle külső behatás nélkül és megbeszéltük hogy próbáljuk együtt.
Mi ezt anno is felvetettük, amikor a HUNTers-el mentünk együtt, de ők nem akartak más, több céhet oda a területre, mert hogy nincs annyi terület úgysem. Nos mivel ők amúgy is olyan erősek, nem értem, ez miben befolyásolta volnal azt, hogy ők foglalják el a területeket...
Jelenleg sem jut minden céhnek terület, ezen senki sem sértődik meg, persze még csak pár napja fogunk össze.
A céhek egyesítése nekem régen is célom volt, most is az. Eddig is érdekelt minden céhet, csak idő kell és sok sok normális beszélgetés. Meg fog valósulni, de hogy abban semmi része és megköszönni való szerepe nem lesz a HUNters-nek az biztos. Viszont a nagy összetartásról és hogy mindenki azt kapja, amit megérdemel, valamit nekik is ki kell találniuk, mert ha egyesül az a 4-5 céh, akkor erősebb lesz mint a hunters, és nekünk egy erős szövetséges kell majd és akkor meg a HUNters nem lesz az... Mert kb. ez a gyerekes felfogás zajlik.
Ha akarunk és összefogunk, tudunk területet foglalni, konkrétan tegnap előtt 2 nagy területet is sikerült pl. a Csontiknak, ami nem is tudom, 8 kicsivel érhet fel kb. A HUNters 90 fője, kb 3-4 kis terület megtartására képes ill inkább... mindig foglal kettőt, de veszít is, tehát maradjunk a 2 területnél.
Ez eredményességben is elég megmosolyogtató, valamint nem hiszem, hogy akkora hatása van a valorian oldali céhek befolyásolásának.
De erről kár vitázni, legyen minden nektek köszönhető :)
Nyilván minden céhnek a saját érdeke az első, de azért így próbálkozni kicsit erős.
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.27. 18:59:17
A létszám becsült adat abból amennyit én látok war után, lehet h van a 25.-ön felül még 20 lvl30 körüli is, azt nem látom.
A köpködésről: "Tisztelet a kivételnek" No comment.
"Konkrétan a STALKERS és Veteran és a Csontik eddig is ott voltak, csak nem fogtak össze és semmit sem értek el. Ezt beláttuk minden féle külső behatás nélkül és megbeszéltük hogy próbáljuk együtt." Miután nem volt mit foglalni már északon, nyilván beláttátok hogy ha mi kevesek voltunk délhez akkor egyenként ti is. Csakhogy még most sincs elég terület ott ennyi céhnek.
A céhek egyesítése valóban cél lenne, de erre sajnos a tönkretett Csondarálóknak nincs már esélye. Én személyszerint a Veteran-ban látom a lehetőséget, sok komoly játékos gyűlt már ott össze.
A befolyásunkról lehet vitázni, a lényeg hogy megmozdult végre az állóvíz Valorian-ban, és valami kisül majd belőle az biztos.
Az Északi szereplésünkről írtakra nem reagálnék.
Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2010.03.27. 19:04:17
Styx86 2010.03.27. 21:19:34
1.: Szerintem ezt nem teljesen érted, hogy miért annyit foglalunk és miért bukunk el annyi területet. Ha nagyon érdekel suttogj rám. ;)
2.: Még anno nagyon az elején dumáltunk, hogy össze kéne hozni a 2 céhet. Akkor annyival letudtad, hogy kell az egészséges verseny.
3.: A LoA-t és a Nighmare-t "nem egetverő erősítésnek" fogod fel. Szerintem ez kicsit lekezelő.
4.: Most foglat 4-5 céh 2-3 területet 1 céh ellen. Mi egyedül 3-at. :o
Marka_89 2010.03.28. 00:37:04
Ez egy jól összeszedett írás,bár szerintem is van olyan rész ami nem 100%-ban fedi a valóságot,de azért tetszett,szerintem ezzel kellett volna kezdeni, nem az előző blog bejegyzéssel.
Styx a 4. pontot nem értem teljesen,te azt akarod összehasonlítani hogy mi foglalunk délen 2-3 területet (4-5 céh) ti meg északon 3-at?
Mindenki tudja mi folyik északon "területfoglalás" címszó alatt.
Nem leszólás akar lenni félre ne érts,de ti is voltatok már mind két "féle" foglaláson,tudjátok mi mivel jár.
csakegylakos 2010.03.28. 04:36:00
Én ezt elmondtam már a legelején, hogy abból semmi jó nem lesz, ha miattatok jönnek le délre és nem a kree miatt, de nem hittétek el. Talán ha nem is az egész céh, de néhány tagjuk még belátja, hogy mi kéne legyen a cél és, hogy egyedül nem sokat fognak tudni majd csinálni, de ezek után nem tudom, ha még ezek után is vannak olyan céhvezetők, akik azt mondják, hogy köszönik szépen ők jól megvanank egyedül és a melós részét meghagynák másoknak, akkor nem sok eredménye lesz.
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.28. 10:36:49
.
Sakhar: " Akik amúgy is lent voltak, azok között már alakul valami, akiket meg ti túrtatok ki, azoknak meg eddig tartott köszönik, de nem kérnek belőle."--> Nem csak a délre miattunk vonulókról van szó. Már nincs ott a Hunters, hogy lekösse a Kree-t, és így lehetőséget adjon a védetlenebb várak elfoglalására. Most nekik kell megoldani a többfrontos támadást, vagy az elsöprő frontális betörést. Ezt nem tudja 3-4 különálló céh véghezvinni.
.
Megértem azokat a céheket is akik nem akarnak összeolvadni, sok idő és munka van a sajátjukban, és bizalmatlanok feladni amit létrehoztak. A Céh vezetői meg nem akaraják a vezetést kiadni a kezükből. Mi is ajánlottuk a Nightmare-nak hogy jöjjenek hozzánk, hisz az alapítók ott régi (globalos) HunTersesek, és egy szerencsétlen "baleset" miatt vagyunk szétszakítva két céhbe, de a fenti okokból (gondolom) ragaszkodnak a sajátjukhoz. A LoA-ról semmit sem tudok.
Mindenestre még csak 9 nap telt el, adjunk időt még a dolgoknak, ezt beszéltük meg a tagokkal tegnap este. Pedig igencsak viszket már a tenyerünk egy jó kis harcra, mert északon már uncsi kicsit a "bohóckodás". :D
ldamianl 2010.03.28. 11:23:14
Szerintem még egy ideig ott maradtok, nektek ott kényelmes, két céh visszament északra, semmit nem értetek el, a Csont és Veteran mindig is jó kapcsolatban volt, már rég napirenden volt a téma amikor ti még el se követtétek ezt a "megmozdulást". Kudarcot vallottatok ebből a szempontból.
Én lepődnék meg legjobban ha ma vagy holnap pár embert látnék a Hunters lobógója alatt küzdeni délen. De ez nem fog bekövetkezni, nektek sokkal fontosabb az anyagi vagy inkább haszonérdek mint az egységes valo-é.
Styx: Mi vagyunk lenézőek? Ti is ugyanezt csináljátok a régi szövetségesetekkel.
Kompromisszumra kell jutnunk, de amíg a Hunter fennt északon "játszadozik" addig ez nem fog megtörténni, mert egyelőre elzárjátok magatokat a többi céhtől. És persze északon könnyű dicsekedni hogy foglaltok 2-3 területet, ott igázaból az egész egy lottójáték, ki üt be utolsóként, és míg így is vesztetek területet, pedig ti is mondjátok hogy a Hunters erős és nagy taglétszámú.
Ne csak prédikáljatok itt a blogban, és váltsátok meg a világot. Tegyetek is valamit, kezdjétek kiépíteni újra a diplomáciát a többi céhhel, szerintem ha a vezetőkőn múlik ti az új updateig fennt fogtok maradni...a 34lvl-38lvl fegyverek miatt.
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.28. 11:59:07
1: Styx nem az északi területre irta a 3 foglalást.
2: Nem azé aki "utoljára beüt" a terület, hanem aki többet sebez %-ban.
3: Soha nem fog "pár ember" délen harcolni, egységes a céh, úgy is mozog.
.
4: "a Csont és Veteran mindig is jó kapcsolatban volt, már rég napirenden volt a téma amikor ti még el se követtétek ezt a "megmozdulást"." Ott is maradt volna... napirenden.
.
5: Diplomácia?? ezt a szót a te szádból hallani egy vicc...Akit érdekel hogyan képzeli Idam a diplomáciát.. mindezt anélkül hogy bárki is felhatalmazta, vagy tudott volna róla:--> m.blog.hu/hu/hunters/image/idam_diplomatikus.png
Javaslom ne kommentezz ide, mert tartalomtól függetlenül kitörlöm!
bucsicsa 2010.03.28. 14:02:26
Megint köpköditek a HunTers-t. Úgy látom ez már soha nem fog változni.
Wizzurah: egy dolgoz felejtettél csak el, hogy sokat segítettünk neked,ha kérdésed volt hozzánk fordulhattál, én is mindig válaszoltam neked, és éppen ezért nem volt szép, az hogy így meg változott a véleményed, hozzá állásod...
Idamianl: nekem nem volt veled semmi bajom soha, egyszer csak fogtad magad és szó és köszönés nélkül kiléptél, utána meg kerestelek nem magyaráztad meg. Jó elfogadom, hogy neked is csak a céh pontok kellettek, ennyi sokan lenyúltak minket, már nem érdekel.
Az a húzásod tényleg nem volt szép, hibáztál na bumm, ennyi. Csak egy gond volt vele, hogy nem beszéltél róla senkivel, önállóan cselekedtél, és ezzel hülyét csináltál magadból. Érted?
Még én sem cselekszem önállóan ez egy közös céh. közös döntésekkel.
Üdv: Manci
Styx86 2010.03.28. 14:07:24
Annyiszor feljön "a HunTers diplomáciája" kifejezés, hogy lassan rövidítést is kitalálhatnánk rá. Pedig a minket egyszer kerestetek meg komolyan és ott egy ember vitte félre az egész "tárgyalást". Ettől függetleneűl nem az az egy ember hülye, hanem 60 aktív HunTers játékos. Most erre mit mondjak? :)
Még a végére egy idézet az 1. hozzászólásból: "Viszont a nagy összetartásról és hogy mindenki azt kapja, amit megérdemel, valamit nekik is ki kell találniuk, mert ha egyesül az a 4-5 céh, akkor erősebb lesz mint a hunters, és nekünk egy erős szövetséges kell majd és akkor meg a HUNters nem lesz az..."
Ha az összes céhből átmegy az összes high kari, akkor melyik céh lesz még erős a ti új céheteken és a HunTersen kívűl?
Wizzurah 2010.03.28. 15:18:44
1. Nem érdekel mit miért foglaltok vagy buktok, biztos megvan az oka, ahogy az is megvan, hogy mi mit gondolunk erről.
Észak és dél harcait nem lehet tényleg össze hasonlítani, elég vicces.
2. Az anno a nagyon elején én azt is mondtam, hogy miért nem maradtok nálunk, hisz ugye... ezzel bucsicsa-nak is írnék, bár csak sejtem ki lehet ő, hogy tudom hogy sok segítséget kaptam, ezt próbáltuk is valahogy viszonozni, azt hiszem mindent próbáltam felajánlani, amit abban az időben még lehetett.
Tehát ha kérhetem ezzel ne nagyon hozakodjunk elő, mintha valami örökké tartó adóssággal kellene élnem. Bucsicsa neked még annyit mondanék, hogy nem ok nélkül változik meg a hozzá állásom és a véleményem dolgokról. Ennek oka van. Ennek ellenére sem ellenségeskedek és fúrom a HUNters-t, hanem egyszerűen a jelenlegi stílus miatt inkább nem szándékozok semmilyen kapcsolatot kialakítani, folytatni, hozzá teszem nem csak én.
Styx. Visszatérve a kettes pontra, azt még hozzá tenném, hogy kicsit más volt ezt akkor felvetni, mikor 3-4 céh volt a játékban és mondjuk most, mikor rohadt sok van.
3. A LoA-t és a Nightmare-t abszollút nem kezelem le, ezt tudják ők is, mert nagyon sok játékost tisztelek náluk, ezt összeségében értettem, ezen a kijelentésen nem sértődhetnek meg, mivel nem hazudok.
Ez mellesleg akkor legalább annyira lekezelő, mint AxxE által tönkretettnek nevezett Csontik. Hozzá teszem a 45 tagból 3 40 alatti volt, a többi 40 feletti, stb. most had ne ecseteljem. Nem hogy gyengültünk, erősödtünk azokhoz az időkhöz képest, amikor még együtt csatáztunk. Csak hogy nem a taglétszám számít, mondjuk akkor is voltunk max 70-en, csak több kis szintűvel. De mindenki tönkre van téve, a mi szemünkben a HUNters van tönkre téve, csak erkölcsileg.
Az az egy közös van, hogy mi is Veteranban (valamint mi még LoA, Stalkers és Nightmare néhány tagjában is) látjuk a lehetőséget, így összefogtunk.
A fúzió sem maradt volna napi rendben, minden menetrend szerint halad, nem hű bele balázs módjára, abból már tanultunk, a gerinctelenek osztályába tartozó Claytonnal. Nem is tudom melyik céhben van most ? o.O
Tehát minden a menetrend szerint halad, tudatosan viszont fenyegetőzések és mindenféle erőszak nélkül.
4. Ezt inkább nem is kommentelném.
Az a baj, hogy tényleg ez megy, már a blog bejegyzésekben is, az ellenszenv keltése, a néhány hasznos jobb oldalon elhelyezett információn kívül ez nem blog, hanem nem is tudom... Hunters imázsközpont inkább.
Damian lassan olvasni se lesz értelme feljárni ide, úgyis csak az oda vissza szólásokat lehet olvasni meg a sok okoskodást amibe mi is belefolyunk csak...
Tehát konkrétan arról van szó, hogy ki a nagyon fasza, ki a béna, 8. nap, 9. nap, tiszta vicc, valami Biblia is készül látom, nem tudom...
Tehát ez most a szóljuk le a másikat és az legyen amit mi mondunk mert mi vagyunk a legjobbak stílus.
De akkor értem én a játék szabályokat. Ezúton szeretném megköszönni, a HUNters-nek, hogy kivonulásukkal az összes céh nekik köszönhetően át jött a nagy területekre, nekik köszönhetően valami oknál fogva elkezdtünk beszélni egymással, mert eddig ezek céhek nem is látták egymást, sőt, most kivételesen hálás vagyok a HUNtersnek, amiért csakis nekik köszönhetően meg alakult a fúzió. Nekünk szerencsére nem kellett ezt megszervezni kicsit se hetekig, tulajdonképpen én azt se tudom hogy kerültem át, lehet valamelyik HUNterses segített nekem és átléptette a karimat. Dirle, szerintem nem is te alapítottad a céhet, hanem valamelyik HUNters-es köszönd meg neki gyorsan :D
Szerintem töröld minden nem HUNterses hsz-ét ezentúl, mert van annyira sok értelme ennek az egésznek.
SeniorHamlet 2010.03.28. 19:05:10
Amit irsz!
Sértegetve ecseteled hogy milyen sértő a viselkedésünk!
De mindig ugyanaz, és 1re terjedelmesebb!:)
Igazad van!
Inkább olvasd a Hsz-eket!
Üdv!
Styx86 2010.03.29. 00:22:27
Bucsicsa azért írja a kommentjei végére, hogy "ÜDv: Manci", mert ő Manci. :)
Amúgy tényleg csak a sárdobálás megy, aminek semmi értelme.
Hidd el, hogy fogunk mi még együtt harcolni. Ha más miatt nem is, akkor azért, hogy legyen Való kastély.
Hippokr4tes 2010.03.29. 04:35:43
5: Diplomácia?? ezt a szót a te szádból hallani egy vicc...Akit érdekel hogyan képzeli Idam a diplomáciát.. mindezt anélkül hogy bárki is felhatalmazta, vagy tudott volna róla:--> m.blog.hu/hu/hunters/image/idam_diplomatikus.png
Loal..ez fájt...és amlékszem ez anno hogy jött át LOA-ban .. :) de legalább egy félre értéssel kevesebb :)
Petra(Jarion) 2010.03.29. 07:35:33
Egy kérdést szeretnék feltenni neked: Abba még nem gondoltál bele, hogy Clayton az ELITsS-el egyetemben azért lépett ki, mert rájött, hogy csak összefogással sikerül győzni, s ez a HunTers-ben igenis, hogy jobban megy? Ismeritek a mondást: A harc csak akkor lehet eresményes, ha mindeki összefog! Én úgy gondolom, hogy a HunTers nagyszerűen teljesít ezen a téren, s ez az eredmény a Háború információ című ablakocskában is látszik.
Sziasztok, köszönöm, hogy meghallgattatok!
Jarion.
Dirlewanger 2010.03.29. 11:10:53
Dirlewanger 2010.03.29. 11:29:01
Az új kor meg nyílt és a történelmet mostmár mi írjuk tovább! Északon fel-fel fogunk tünni egy-egy foglalásra de röktön utánna vonulunk délre, hogy ujjúlt erővel száljunk szembe az ellenséggel! Éljen a Valkyre és minden tagja! Melettük pedig mindazok akik velük együtt Délen is küzdenek!
Wizzurah 2010.03.29. 12:49:06
Petra nem, nem hiszem, 2 nap után ezt sikerült levonnia? Kicsit sem hiszem, hogy azért tette :) Pláne nem az általa híresztelt 30 főnek, akiből végülis ha anno ötöt áthozott.
Azzal meg egyet értek, hogy nagyszerűen összefog, de én úgy gondolom hogy céhen belül bármelyik TF-en szerepet betöltő céh-re majdhogynem elmondható ugyan ez.
Majd ha a céhek közötti összefogásban is jeleskednek, akkor lehet dicsekedni. Bár arra nem mostanában fog sor kerülni.
Styx te azt hidd el, hogy a kastélynál nekem sokkal fontosabb a korrekt játék és ezzel nem vagyok egyedül. Nem kell bármi áron kastély :) Ez egy játék.
Dirlewanger, a HUNters direkt veszít területet, vagy legalábbis valami nagyon nyomós taktikájuk van rá, valami ilyesmit írt nemrég valamelyikük. De az tény, hogy sosem nézzük hogy mit csinál a másik, legalábbis amíg minket nem zavar.
Styx86 2010.03.29. 13:35:54
Én csak annyit látok, hogy egy nagyon előnytelen javaslat visszautasítása után a Hunters lett g**i. Viszont ez már tényleg annyira unalmas téma, hogy...neeeee beszéljünk már róla.
Dirlewanger! A háborús infót nézve valóban érdekes a tannulság. Egész dél a derioniak kezén van. Ne velünk akarjatok versenyezni, hanem a kreevel. 1-2x már volt olyan, hogy valamelyik tagunkra valki (már tényleg nem tudom a neveket, de nem is lényeg), rásuttogott miután foglaltak délen, hogy "na most is olyan faszák vagytok?"-vagy valami hasonlót.
Aki azt hiszi, hogy azzal beszopat minket, hogy foglal egy területet - akár északkon is - az fogyatékos.
Amikor visszamegyünk délre és ti is ott lesztek, akár barátként,
akár """""konkurenciaként""""", az mind a két céhnek jó lesz. (Persze a többi kisebb céhnek is, aki esetleg átjön.)
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.29. 13:42:04
"Majd ha a céhek közötti összefogásban is jeleskednek, akkor lehet dicsekedni. Bár arra nem mostanában fog sor kerülni." Te is tudod nagyon jól hogy megtettük, de ezt fent leírtam. Nem működhetett a nagy erő, és létszámbeli különbség miatt. Ezt is leírtam. Azóta meg nem telt el elég idő hogy kinője magát egy szövetséges az egymással versengő céhek tömegéből.
Most reménykedünk, és drukkolunk, hogy a Valkyre megoldja ezt a gordiuszi csomót.
.
"Tehát ha kérhetem ezzel ne nagyon hozakodjunk elő, mintha valami örökké tartó adóssággal kellene élnem." Valóban nem kell, csak ne felejtsd el mint ahogy én sem felejtem azokat akik kezdőként nekem segitettek önzetlenül.
.
"Tehát konkrétan arról van szó, hogy ki a nagyon fasza, ki a béna, 8. nap, 9. nap, tiszta vicc, valami Biblia is készül látom, nem tudom..."
"Szerintem töröld minden nem HUNterses hsz-ét ezentúl, mert van annyira sok értelme ennek az egésznek." Nem idézek többet, pedig lehetne.. Folyamatosan cinikus és sértő vagy, tényleg jó lenne ha nem ebben a stílusban írnál ide. Azért írtam a számokat hogy érzékelhető legyen az idő rövidsége, mert a játékban nagyon eltorzul, mi is heteknek érezzük az időt amit északon töltünk. Én az első bejegyzésemben bohóckodásnak neveztem, te most viccnek. Ebben egyetértünk, mégis ott tömörült mindenki 2 hete a sokszor felsorolt céhek közül.
Dirlewanger: "Éljen a Valkyre és minden tagja! Melettük pedig mindazok akik velük együtt Délen is küzdenek!" Éljen! Mi szeretnénk a leginkább a sikereiteket látni délen, ideje volt abbahagyni a "bohóckodást" északon. Nekünk is ideje lenne..
SeniorHamlet 2010.03.29. 16:22:19
Had ragadjam meg az alkalmat(mert most már ez is történelem, ha két napos is) hogy gratuláljak a Valkyre-nek, céhük
megszületéséhez!
Engem nem érdekel hogy kinek az érdeme!
Látván milyen game-rek alkotják, úgy vélem a Valorian ezzel 1 korszakot lezárt!
Köszönet érte nekik, mert azon túl hogy a mi Céhünk nagyobb ütemben fejlődött, és persze azóta is vitatott segítséget nyújtott másoknak,(de ezt most hadjuk)
mégis az a véleményem, hogy nagy áldozatot hoztak, magukért, a Valo-ért is!
Még 1x Gratula!
Új időszamítás kezdődhet Valo-ban.
...Szóval, első nap......!
Üdv!
Dirlewanger 2010.03.29. 20:31:17
Sajnálom, hogy nem lehettem ott! De a munka sajnos ilyen!
Quickhand 2010.03.29. 22:07:23
Stockhy 2010.03.29. 23:38:36
De azért 25 emberrel így is elvettünk délen 2 területet.
Ha meg úgy vesszük akkor 2-3 derioni céhhel is harcoltunk 1 területért ami szerintem nem rossz eredmény.
Már alakul,de még nem az igazi. De ez csak javulni fog és igen jól halad :D
Nekem tetszett a mai war,hisz sok tagot eltudtam verni,bár amikor 3-4-en jöttek rám már necces volt elmenekülni is :D
Végre kezd kialakulni az élvezhető harc,aminek nagyon örülök. :)
Styx86 2010.03.30. 00:23:16
SeniorHamlet 2010.03.30. 01:53:16
Még1x Gratulálok....
Csak azt sajnálom hogy jobban örülsz
az északi hóditásnak mint a délinek...
Sosem szamított hogy mennyi területünk van.
Azt javasolnám, ha tehetek ilyet, hogy fordítsd az arcod Derion felé!
Ez hosszú távon jobb mindenkinek.
Ja! A mindenkibe te is bele tartozol.
:)
Üdv!
Dirlewanger 2010.03.30. 03:58:09
Mikor belevágtunk tudtuk mire válalkozunk és tugyuk ha sikerül méltó elenfele leszünk a derioniaknak!
Stix: szerintem ezt még 100X le kell majd írnod :D!
H3aDarcHer 2010.03.30. 07:38:58
Előszőr is szeretnék gratulálni a valkyre céhnek a megalakuláshoz és a sikeres foglaláshoz is.
HunTers!ha az volt a célotok hogy le menjenek délre és 1 céh legyenek akkor mit kerestek még északon?Mert ha jól látom ez megtörtént.
Más.Változnak az erőviszonyok szerintem idővel a valkyre túl fog nőni a huntersen.Ha másért nem akkor azért mert néhány magasabb szintű hunters tag olyan szinten bunkó egy pár lv 45-50 körüli játékossal hogy nem csodálkoznék ha az összes kilépne :)És még ugye ott van a csondarálok és a veterán ahonnan majd lépkednek át a lv 50-et elért játékosok.(ha jól tudom)
Sok sikert valorian:))
H3aDarcHer 2010.03.30. 07:45:22
LoNDoN 2010.03.30. 07:49:22
Ha tartósan meg tudjátok védeni, akkor lesz a céhetek olyan akivel izgalmas háborúkat lehet majd vívni.
Stockhy 2010.03.30. 08:23:16
Annyira azért nem voltatok szétszórtak,de észrevehetően hiányoztak tagok tőletek is.
25-30 taggal azért nehéz még teljes mértékben felvenni a harcot a kree ellen.
Mint már említettem, Lassan,de biztosan haladunk.
A másik 2 céhnek akik délen vannak / DerionSerege,Friends / esélye sem lenne ha a kree nem segít nekik.
A kree-t mint tudjuk az aktív,erős derioni játékosok alkotják akikhez sok tagnak még felkell nőni szintileg.
A mai waron nyílván bukunk területet,de nekünk nem az számít, hanem az,hogy élvezhető legyen a háború és ezt már valamilyen szinten elértük.
LoNDoN 2010.03.30. 09:13:17
"Annyira azért nem voltatok szétszórtak,de észrevehetően hiányoztak tagok tőletek is."
ööö a szétszórtságot arra értettem, hogy az első terület elvesztésénél kb. teljesen otthagytuk a patrónust, pedig alig haltak meg közülünk. Ez nagy hiba volt részünkről.
Amúgy tényleg kevesen voltunk tegnap este, de ilyen volt, van és mindig is lesz függetlenül attól melyik céhről van szó.
Stockhy 2010.03.30. 09:22:49
egyszerűbb lenézni a másikat,mint elismerni.
Nem kell magunkra venni ezeket a hsz-eket.
A lényeg az,hogy élveztük a war-t és mellé azért 2területet is foglaltunk délen :)
Ennyi taggal igencsak szép eredmény.
Stockhy 2010.03.30. 09:31:10
Meg is lepődtem az első területnél,hogy a társaink a patrónust ütik,az erősebb tagjaitokkal meg kint harcoltunk a kapunál. Nem sokat törtem ezen a fejem,mert rohantunk egyből a másik területhez amit azért védtetek már rendesen.
A 3. területnél már igen szép sereggel álltunk szemben.
Minden céhnél van olyan,hogy nem tudnak lenni tagok. Az igencsak ritka eset lenne ha minden céhtag waron lenne :D
De ez benne van a pakliban.
Én viszont megköszönöm az ellenfeleknek a tegnapi wart. sok kree-st elvertem még olyanokat is akik 15 szinttel magasabbak nálam,amin igencsak meglepődtem.Én nagyon élveztem.attól függetlenül,hogy sokszor elkentek,de hát aki elsőnek fut neki az ellenfélnek annak számolnia kell ezzel :D
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.30. 10:18:23
Kicsit elkényelmesedett a Kree, és meg is kapta érte tőletek a büntetést. :D
confessor: Nem kell ide az uszítás ellenségeskedés szítása, mi nem haragudtunk senkire, és most sem haragszunk. Játszani és szórakozni, ez a célunk. Természaetesen minden hsz-at töröltem a fenti okokból.
ValorianH: 190 komment.. és te gyakorlatilag, mintha az elsőt írtad volna, a stílus és a tartalom is idejétmúlt.
Ennek a mondatnak meg konkrétan semmi értelme nincs: "HunTers!ha az volt a célotok hogy le menjenek délre és 1 céh legyenek akkor mit kerestek még északon?Mert ha jól látom ez megtörtént." Vagy csak én nem értem .. :)
Hajrá Valorian!
H3aDarcHer 2010.03.30. 10:55:51
confeesor 2010.03.30. 18:25:30
confeesor 2010.03.30. 18:27:11
Wizzurah 2010.03.30. 22:51:05
Amíg ilyen blogbejegyzések lesznek, addig veszekedés is lesz.
Ha játékhíreket írna, akkor valószínűleg arról lenne szó... De pl. jelenleg kb a közeledő patch-ről lehetne írni, na de arról már mit...
Azért remélem senki sem éli bele nagyon magát ebbe az egymás nyakába borulós dolgot, semmi szükség rá.
Landro AOG 2010.03.31. 10:22:55
Hippokr4tes 2010.03.31. 13:38:20
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.04.02. 11:14:00
Julia is csak azért maradt meg nekik, mert kidobott mindenkit a szerver, aki meg bent volt, az nem tudott csinálni semmit. Tacyntorega teljesen összeomlott.
Az lett volna a csúcs, ha mindent viszünk, de így is nagy volt az öröm nálunk. :D
Készül az új bejegyzés is, abban kifejtem hogyan képzeljük mi a jövőt. Majd aztán meglátjuk mi sikerül belőle. :)
Wizzurah 2010.04.02. 12:46:14
Van akik ökörködtek főleg, van akik ezt kihasználva, ill. semmivel sem készülve foglaltak.
Jókor jó helyen, de dicsőségnek semmiképp sem nevezném. Utána meg ott volt az erőltetett savanyú mosoly Ardirban.
Köszönjük a kree-nek ezt az ötletet, nagyon nagy volt, szét röhögtem az agyam :D
És minél előbbi visszafoglalást követelünk kree!
Mi a ládás dologgal készültünk, csak a szerverhalál miatt jah...
A HUNtersnek meg grat, óriási teljesítmény volt... lol :D Csak játék mi ;)
SeniorHamlet 2010.04.02. 16:21:17
Mi szükség van arra hogy mások örömét elrontsd?
Szerintem Wizzurah, te még saját magadat is utálod.
"Csak játék mi;)"
És itt megjegyezném, mert már épp itt az idelye, bár szólás szabadság van
de mégis nagyfokú pofátlanság az hogy (valakit, valakiket) a saját oldalán
vendégként sértegetsz, minden 1es alkalommal.
Ez a blog nem azért jött létre, hogy te minden 1es bejegyzést személyessé tegyél és ellentéteket szíts!
Elképzelni sem tudom, hogy hogyan is viselkedsz a való életben, hasonló helyzetben, ahol nagyobb tétben folynak a dolgok.
Az pedig hogy a Kree-től a foglalást követeled, minősít téged.
(annak ellenére mondom ezt hogy valszeg mi is jobban csípjük a Kree bármely gamer-ét mint téged)
Épp elégszer viselkedtél tisztességtelenül ehhez.
Egy dolog: amit a jatékban nem tudsz elérni az ijjaddal, az itt ne probáld
szavakkal pótolni.
Remélem AxxE a következő blogjába már nem fog engedni beírogatni.(én legszivessebben letíltanám a hsz-eidet, mert nem ad semmi pluszt a Valo-hoz)
AxxE a góré és elléggé vajszívű ahhoz hogy ez megtörténjen!
A War-al kapcsolatban meg annyit hogy
amikor lehúzod a wc-n a teljesítményünket, akkor nem árt ha tudod, hogy 40-50 (amúgy tök jó fej) HunTerses munkáját húzod le!
Ki vagy te?
Ha 1-2 emberre orrolsz is, bár ez valszeg enyhe kifejezés, a többieket ne sértegesd legalább!
Fogd fel a tegnapi wart áprilisi tréfanak a HunTers-töl, neked:)!
És igen követeljük a foglalást a Kree-töl (remélem kevés lesz) de ezt erkölcsi veszteség nélkül csak mi követelhetjük a területeinkel kapcsolatban!
Tovabbi kellemes fogcsikorgatást!
És remélem tartod magad a korábbi ígéretedhez és nem írsz többet!
Nnna! Ez volt a személyes....
Üdv!
Telod 2010.04.02. 16:57:21
Leírta AxxE a jövőbeli tervét a Hunters-nek és abban nincs semmiféle helye utálatoskodásnak, de mostanra nyílvánvalóvá vált hogy a valkyre-ben bizonyos személyek ellenségeskedést próbálnak szítani, illetve mindent maguknak akarnak... Ez alatt azt értem, hogy a Hunterst nem fogjátok elfogadni partnerként a jövőben ha továbbra is ilyen tagok vannak köreitekben. És most nyílvánvaló hogy azon az úton jártok amitől minket annó óva intettetek. Mégpedig hogy be akartok szívni minden nagy játékost magatokhoz akár tőlünk is... (1 a zászló 1 a tábor taktika)
Remélem változik pár napon belül a hozzáállásotok, mert mi nem tanúsítunk felétek ilyen agresszív és negatív magatartást, hiszen csak együtt lehetünk eredményesek a kastély harcokban.
Remélem pár napon belül megváltoznak a valkyre-ben az erő viszonyok és azok kerülnek többségbe akik velünk együtt az egységben látják a jövőt nem pedig az utálatoskodásban.
Maystro 2010.04.02. 17:26:46
Szerintem is nagyon jó kis war volt annyira, hogy az egész szerver behalt a hunters megmozdulásának :D Ezt tudom nem igaz de jó ideírni :)
Én is olvasom minden bejegyzést de irkálni nem szeretek :) De Hamletnek igazat adok amióta van a blog 1es emberek csak sértegetni járnak ide és az egész klánt szidja az ő személyes ellentétei miatt. Nem kéne minden huntersest lenézni, mert ezzel eleve magadat minősíted Wizzu a blog eleje óta. Nem jöttél még rá?? (gondolom nem mert akkora arcod van)Nem minősítek senkit de te tényleg csak szidod a hunterst. A derion oldalról tudnak normális kommentet írni szapulás ,sértegetés nélkűl!!! Na ennyit Wizzuról!
Axxe a blog jó mint eddig is :)De az ilyen fajta hozzászólásokat néha tilthatnád 1-2 nemkívánatos 1énét még akkor is ha vajszívű vagy csak teleoffolják a kommenteket.
Csak így tovább HUNTERS! :)
Üdv Maystro
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.04.02. 17:30:15
Szándékosan nem törlöm, vagy tiltom Wizzu hozzászólásait, nem azért mert "vajszívű" vagyok. :)
Azért hagyom bent, mert az amit, és ahogy ír rólunk (80 HunTers tag-ról!) az olyan szinten minősíti őt, hogy ahoz már nem is lehet hozzátenni... és nem is kell sztem.
Nagyon bízom a Valkyre többi tagjában, hogy nem fertőzi meg őket az ellenségeskedés, mert ahogy Telod is írta, a jövőbeli terveinkben "nincs semmiféle helye utálatoskodásnak". Még mindig a Veterán-os tagokban bízom, legyenek bármelyik céhben, hogy józanul látják a helyzetet, és tudunk majd együttműködni.
UI:
A tagjaink suttogásban történő csábítgatását kérem hagyjátok abba (akárki is teszi)! Ugyanis azonnal jelzik nekem a megkereséseket. Bár az a véleményem, hogy akit el lehet csábítani, az nem is kell nekünk, azt vihetitek. :D
Styx86 2010.04.02. 18:00:19
Nekem is nagyon tetszett az ardiri móka, tényleg ott volt. :D
H3aDarcHer 2010.04.02. 18:40:27
Ez az utálatos viselkedés nem fog 1 hamar megszűnni ebben biztosak lehettek.Sztem kastélyban is magatok ill maguk lesznek.
Sztem meg is érdemlitek :))
Úgy 1-3 hét kb mikor szóba álltok .. és lehet optimista voltam :DD
Styx86 2010.04.02. 21:47:44
A fogalmazás megint nem sikerült túl jól, de sebaj, érthető. :) A neved is vállalhatnád. Ráadásul te is csak fölöslegesen provokálod az embereket.
Lionhart 2010.04.02. 22:18:03
Wizzurah 2010.04.03. 01:16:24
Azt azért jobb, ha tisztázzuk, hogy nem az én személyem oka és az én nézeteim, hogy a két céh nem közeledik egymáshoz. Nehéz elhinni, de ebben elég nagy az egyetértés nálunk.
Miért járok ide? Azt nem árulom el, mert még a végén leszeditek az oldalról :) 3 hasznos információ miatt jövök fel ide.
Valamint abban bízva, amiben ti is bíztok, csak a másik szemszögből. Bízva abban, hogy nálatok is végre megjön valakinek az esze.
Én nem az egész HUNterst kritizálom, aért nem kell kiforgatni a szavaimat, vagy maximum nem fogalmazok pontosan, de vannak nálatok is jó játékosok és nagyon rendes emberek is.
Látom új bejegyzés került be, hosszú ideje az az áprilisi házi eventetek az első, ami nem szítja a hangulatot és blog szaga van.
A teljesítmény nem lett kritizálva, a 3 terület az 3 terület, az magáért beszél.
Telod, ha úgy lenne, valószínűleg nem 40 fős lenne kb a céh hanem jóval több :)
De akkor úgy látom, hogy mindenki nagyon boldog és elégedett magával és a dolgok menetével. Ez igen dicséretes, nincs is min vitatkozni. Mókázzatok a házi áprilisi versenyen.
Szoto 2010.04.03. 03:21:36
Sokaknak nem fog tetszeni amit írod, de nem is ez a lényeg. Amint itt olvasgattam a kommenteket sok személyről különböző véleményt alkottam, de egészében Valorianról. Az első dolog ami leesett, hogy mindenki csak jártatja a száját és valódi mondanivalója nincs. Észre kéne venni azt ami ebben az "országban" nagyon nagy probléma. NINCS ÖSSZETARTÁS!!!! Ha pedig ez így megy tovább nem is lesz. Nagyon sok waron voltam, amióta HunTers-es vagyok és nekem mind a tagok, mind a vezetők bizonyították rátermettségüket és elszántságukat is. Ez hasonló volt a Veteranban is. Talán ha mindenki kicsit belátóbb lenne és nem arra törekednénk hogy a másikat tönkre tegyük, hogy feszültséget szítsunk egymás közt, akkor talán ELKEZDŐDHETNE valami, ami Derionnak bizony kihívás lenne. Sajnos a céhek közti diplomáciai mallőröket nem ismerem, de szerintem érdemes lenne személyekre lebontani ennek okait. Nálunk a HunTers-ben nem nagyon vannak nemesek, ezzel csak azt akarom mondani, hogy Axxe-ék nagyon is figyelnek a részletekre és ha valamit terveznek az 80-90%-ban sikeres, mivel az infó nem szivárog ki. Érdekes nálunk senki nem lázad ha védeni kell, nem sírunk ep-ért, pedig vagyunk sokan papok is és mágusok is. Tudjátok mit teszünk? Nem? Befogjuk a szánkat és vérrel verejtékkel, de teljesítjük a parancsokat. Tudjátok hogy miért?
Mert ha egy kis esélyünk is volt egy tervet kivitelezni, akkor az a terv szerint sikerült is. Én nem köpök senkire, pedig sokan megérdemelnék, főleg akik a tudatlan új játékosokat húzzák csőbe és csapják be, szégyelhetnék magukat és ezt sokan magukra vehetik "országszerte" és céheken belül is. A kicsikből lesznek a nagyok és ez Valorian érdeke nem pedig egy személy vagy egy céh érdeke, talán fel kellene ébredni, hogy csak mi tehetünk az országért, mert Derion csak örül az itteni zavarnak. Szerény véleményem az, hogy minden céhbe több diplomata kell, akik egymásközt megtalálják a hangot, akik csak a vezető utasítására kezdenek tárgyalásokat, akik ésszerű érveket kúltúrált módon tudnak felterjeszteni és akik képesek bármilyen diplomáciai csődöt felvállalni és azt helyrehozni.
Ahelyett hogy egymást szapuljuk, együtt kellene azon fáradoznunk hogy megmutassuk mi Valorian.
Szalmakalapos 2010.04.03. 10:52:09
Gyerekek.., ez már gyerekes!
Abban biztos vagyok, hogy a Valorian oldalon biztos lesz összhang, és csapatmunka..., vagy egy "nagy pofon" után, vagy még előtte.
És e két választék közül a "nagy pofon" utánra teszem a voksomat.
A "nagy pofon" nem más lesz, mint hogy a derion oldal megszerzi mind a két várat...., és ha külön-külön(Hunters, Valkyre, és a többi céh) fogunk védeni.., vagy esetleg támadni.., abból csak bukta lesz.. következmény: jó kis fegyók gyártását átadjuk.., és ők csak nevetni fognak..., és köszöni fogják szépen!:)
Ekkor fog majd igazán csikorogni a valorian oldal agytekervényei, vagy lesz csapatmunka, és akkor megtudjuk akadályozni a 38-as fegyók gyártását,vagy megy tovább a gyerekes viselkedés, és a végén addig fog tartani, míg az összes kree tagnak lesz 38-as fegyója.., akkor már nem "pofonról" fog szólni a fáma.., hanem K.O.-ról.
Remélem ez nem következik be.., a "pofon" még belefér.., de más nem..
Abban már biztos vagyok.., hogy "pofon" az lesz.., de ebből lesz e tiszta gondolkodás, és ébredés, háát.., abba nem vagyok biztos. Ha a mostani valós politikát(MSZP-Fidesz) veszem, akkor még a "pofon" után sem lesz ébredés.
De hátha ezen játékban értelmesebb emberek vannak, és ezt észre fogják venni..:)
Én nem mondok ilyet, hogy Hajrá Hunters!
Hanem: Ébredj Valorian!:)
Wizzurah 2010.04.03. 11:37:32
De amúgy Szalmakalapos, Adjon az Isten Szebb Jövőt! :)
Szoto. Ha HUNterses vagy, akkor nagyon szépen köszönöm a hozzá szólásodat, nem tudom eddig hol bujkáltál.
Összefogás biztos lesz, én is egy "nagy pofon" utánra teszem. Nagyon egyszerű az oka, mindkét jelenleg erős valorian céh-nek nem tetszik a másik vezetési és játék módszere. Ill. ez így nem egészen pontos, hisz ha anno tudtunk együtt működni, biztos megvan a maga oka, amiért most nem.
Nagyon egyszerű. Most próbálják arra fogni, meg az én nyakamba varnni pl. az egészet, hogy miattam nem lesz összetartás, ezt már látom. Ez először is nevetséges, ebben nálunk egyet értés van. Csak egyedül én írok ide, ilyen hangnemben és védem a saját igazamat. Mert azt védem, és ezt tiszteletben kell tartani, ahogy tiszteletben tartom az övükét is, akármilyen hangnemben is írok ide és fricskázom őket.
Azt hidd el, hogy nem rossz szándék vezérel és szerintem belőlük sem felém, csak egyszerűen máshogy nem tudjuk már a másikat jobb belátásra bírni.
Biztos hogy én is nagyon makacs vagyok és sokszor nem ütöm meg a megfelelő stílust is, de ez kb. 1-1.
Mi már az elején jeleztük nem tetszésünket, ahogy a HUNters elkezdte ezt a játék irányt. Azt hiszem akkor még szépen jeleztük, aztán jöttek a különféle blogbejegyzések és kezdett az egész elharapózni. Mi mindezektől függetlenül a Veteran-nal fúzióra tudtunk lépni, amit nem bántunk meg. Több kisebb céhet továbbra sem érdekel, ők várják a csodát, a játékosaik nem tudom mit élvezhetnek ebben.
De mi, mivel egészen eddig elhatárolódtunk a HUNters ez irányú játékfelfogásától, most miért várod azt, hogy fogjunk össze? Nem érted meg, hogy nem lehetséges és nem akarjuk? Lehet kell egy nagy pofon ehhez, hogy másképp legyen, de lehet elég lenne egyszerűen csak leülni és megbeszélni egymás sérelmeit és mi az ami nem tetszik.
Ilyen irányú megkeresés felém, felénk, nem érkezett.
Akkor nem értem miről beszélünk. Legutoljára Styx-el volt a játékban párbeszédem nem is tudom, már lassan 2 hete... Normálisan tudtunk egymással társalogni. Itt többször odaszólunk egymásnak, ettől függetlenül én továbbra is jól eldumálgatok vele a játékban, amennyiben ez előfordulna.
De nem fordul és én jelenleg nem érzem szükségességét a társalgásnak. Én biztos nem fogok oda menni, hogy csókolom HUNters, fogjunk össze. Pláne, hogy szerintük ez az egész nekik köszönhető, a fúzió meg a többi céh összefogása meg minden. Akkor majd biztos keresnek, mert ez mind nekik köszönhető, gondolom majd folytatják tervük kivitelezését :)
Wizzurah 2010.04.03. 11:39:13
Azért térjetek már észhez, hogy itt 1 hónap után mindenki a craftolt fegyókkal fog mászkálni...
Szalmakalapos 2010.04.03. 12:03:25
1.) Politika csak annyi amit írtam.., több nem lesz.., csak egy kicsit egybevág ezzel az egésszel.., de ennyi.., nyugi..:)
2.) A gyerekes viselkedés még mindíg folyik.., ahogy látom.:)
3.) 2 hónapra is odaadhatjuk.., így is fel lehet fogni.., csak így tovább lazán.., így lehet nem csak "pofon" lesz.., hanem K.O. is.:)
Szoto 2010.04.03. 12:34:43
Szoto 2010.04.03. 12:38:30
Wizzurah
Adjon az isten! Ha ezt az irányt vesszük egy oldalon vunk.
Arel 2010.04.03. 12:53:25
Az összefogásról annyit tudnék mondani,hogy amíg lesznek 4SZ-es emberek
addig esélytelen , kérdezzétek claytont a ma hajnali kis műsoráról../gondolom nem dicskszik majd el vele/
Nem hiszem,hogy vele bárki is szeretne összefogni.Egyébként alap esetben nyílván meg lehetne oldani a problémát,mert mint tudjuk olyan nincs,hogy lehetetlen csak tehetetlen.
De ehhez az kell,hogy mindenki lássa be egyedül semmire nem megy.A titok nyitja valóban az,hogy a nagyjaink:) megbeszélik a dolgokat, elsikálják a nézeteltéréseket.
Wizzurah 2010.04.03. 14:44:18
Szoto. Egyet értek veled, de azért szerintem, legalábbis az én véleményem, hogy túlzásba is esel. Miért kellene itt mindenkinek egymás vállára borulnia? Miért kell minden áron az a nagy összefogás? Valamint ha ennyire nem akarják egyesek, miért kell csak azért is ezt erőltetni és erről írni? Miért nehéz felfogni és elfogadni, hogy nem akarjuk, nem kérünk belőle? Lépjünk már túl ezen. Nincs semmilyen közös nevező.
Pap vagy? Nem a karid típusára gondolok, csak hogy egyetértés, békés, szeretet.... WTF? Most komolyan... ha nem értek-értünk egyet, akkor meg már gyerekesek vagyunk máris, meg sunyik...
Inkább nőljünk már fel és ne legyünk ennyire elszállva saját magunktól és erőszakosak. Egyszerűen nagyon sokan nem kérnek ebből és kész. Ha annyira erős a HUNters, amit el is hiszek, akkor lesz kastélyuk amúgy is. De ezt az erőltetett jópofit ne akard már kierőszakolni. Próbáltuk, elég volt.
Biztos bennem-bennünk is van hiba, de nekem az elég, hogy különböző céhek különböző tagjai, sőt már globálos régi társaik is fricskázzák őket, sokkal többen kritizálják őket, mint ahányan védik. Ez nekem önmagáért beszél.
Ettől függetlenül láthatod, hogy tudok normálisan is tárgyalni. Nem érdekel ki kezdte, most úgy érzem próbálok normálisan reagálni a dolgokra, ha így folytatódik, az már csak jobb lehet. De ezt a nagy összefogást hanyagoljuk kérlek, ez szítja a hangulatot. Nem kell na.
Én politikai blogokat nem is nézek, pont azért amit írtál. Ott a kedvenc újságom a Bar!kád és ennyi elég :)
Arel meg ott a pont, történetesen még pont fent voltam és hallottam a Clayton sztorit. No comment...
H3aDarcHer 2010.04.03. 15:07:27
Emoticon 2010.04.03. 15:31:37
Eddig csak bőszen a háttérből olvastam a blogot és a hozzászólásokat, viszont most, hogy úgy látom, hangzatos üdvözlések és politikai nézetek is kezdenek belecsúszni a beszélgetésbe, megosztanám én is a véleményem. Az pedig ennyi: nem lesz jó vége.
Sokan pont azért játszanak, hogy elfeledjék a hétköznapi politikát. Mellesleg ez egy játék... nem lesz jó vége, ha belevonjátok a világi nézeteiteket, már csak azért sem, mert klikkesedéshez fog vezetni, ergo az ellentétes nézeteket valló, de egyébként nagyon jó játékosokat rögtön ki is rekesztitek. Márpedig ha összefogni nem tudtok (vagy nem akartok), akkor csak az utánpótlásra hagyatkozhattok.
Továbbá még hozzátenném, hogy látom, hogy még mindig a kree-ről beszéltek. Pedig ha odafigyelnétek, nekünk - úgy tűnik - sikerül derioni oldalon, ami nektek nem. Igyekszünk szövetségbe tömöríteni az arra érdemes céheket, mert tudjuk, hogy most nekik van szükségük ránk, viszont idővel fordulni fog a kocka... Pusztán kompromisszum kérdése az egész. Mit adok és mit kapok. Ennyi. Találkozunk a kapuknál!
Szalmakalapos 2010.04.03. 15:46:09
Röhej ami itt megy..:)
Mindenki okosnak hiszi magát.., Én is egy csöppet..:)
Többet ide nem fogok írni.., leírtam amit gondoltam.., szerintem az meg fog történni.., de lehet addigra abba is hagyom ezt a játékot..:)
További Jó Játékot Kívánok nektek!:)
Sziasztok!
Szoto 2010.04.03. 17:06:05
Nem, nem vagyok pap, de olyan közegben nevelkedtem, amely lehetővé tette az összefogás fogalmát.
Ha nem is egyetértésben, de akkor is úgy gondolom, hogy mindkét fél vezetői felelősek a dolgok elharapózásáért.
Nem is akartam ezt erőltetni és meg is lep hogy kb 3 próbálkozás után le vagyok hurrogva. Persze nem sértődök meg mert nem az én stílusom, sőt megköszönöm a reakciókat, mert legalább valaki olvassa és mérlegeli is. Biztos vagyok abban is hogy próbáltátok már és nem ment, de szerintem nem egy fúzióra kell egyből gondolni, hanem esetlegesen tárgyalni arról, hogy ki merre, ezzel elkerülve a jövőbeni köpködést és persze hogy ne legyünk egymás terhére, egymás útjában.
Emoticon: le a kalappal kívánom hogy sikerre vigyétek az országot és bízom benne hogy méltó ellenfeleitek leszünk.
Wizzurah: Az hogy egy személy hisz egy Valorian nemzetben, még nem jelenti azt, hogy túlzásokba esik. Legalábbis azon személy szemszögéből.(Ezért ismét bocsi) Tartsatok nácinak vagy bármi másnak, de én egy magyar nemzetben is hiszek, annak ellenére hogy görög származású vagyok, és mind a magyarokért, mind valorianért meghoznám a tőlem telhető maximumot.
Köszönöm a figyelmet, a politikát ezzel le is zártam.
Viszont bánt hogy az emberek elmenekülnek a valóságtól.
Arel 2010.04.04. 02:12:48
Úgy konkrétan te jó arc vagy!/szerintem/
Quickhand 2010.04.04. 20:32:12
AxxE · http://axxe.hu/ 2010.04.04. 23:40:21
Rákérdeztem Styx-től, és valóban volt valami hack Melior-nál... Ki is tiltották végleg. Mi nem tudtunk róla természetesen.
Főpróba volt az együttműködésre, és tele bakikkal, de alakul valami az a lényeg :)
Lesz ez még sokkal jobb is, uh kössétek fel a nacit! :D
Marka_89 2010.04.04. 23:55:40
Melior-ért elnézést kérünk,nem tudtunk erről a dologról,ha tudjuk akkor nem lett volna köztünk.
Igen még csiszolódunk,de egyértelműen alakul valami.Innentől nincs megállás. :)
Quickhand 2010.04.05. 00:06:09
Dirlewanger 2010.04.05. 12:13:11
Szoto 2010.04.06. 15:35:51
logor 2010.04.06. 16:32:03
Nyilván nem könnyű bármilyen együttműködés, és nem is titok, hogy személyes ellentétekkel terhelt.
De az is látszik, hogy a valorian oldal jövője csak ez lehet.
Nem értem Szoto, pedig te régen is mindig képben voltál csaták alatt;)))
No mindegy! Egyetértek Dirlével,
hogy csinálni kell,
és jó lesz ez előbb utóbb:)
Szoto 2010.04.06. 23:39:48
Szoto 2010.04.07. 23:03:45
H3aDarcHer 2010.04.08. 15:01:10
Tegnapi warral kapcsolatban szeretnék írni.Axxe az amit írtál kisfalu elvesztése után ebben a formában nem igaz.Nem emlékszem pontosan valami hasonló volt:Átjöttem war előtt és szóltam hogy támadnak minket kisfaluban.Kértem hogy segítsetek védeni , támogassuk egymást.
War előtt átjöttél igen de az így volt :Üdv .
Valaki kérdez (nem emlékszem ki volt az)
Tycoban is védtek ?
Axxe: Nem Tycot feladjuk, csak itt gebrában védünk hogy ha kell tudjuk támogatni egymást.
Ezután elkezdődött a war.
Axxe még ennyit írtál:Támadnak minket kisfaluban.
Ebben hol szerepel segítség kérés?
Konkrétan akkor szóltatok hogy kell segítség ,amikor már majdnem bevették kisfalut.Durván 1 percel előtte.
Bevették ,ti át jöttetek és elkezdődött a "veszekedés".
És történt ez :
Telod:Mért nem jöttetek segíteni a védésben ?
Én:Mert későn szóltatok.
Telod:Kussolj majom.
Mindenki azt szeretné ,(vagy nem)ha szövetséges lenne a két céh ,de ez így nem nagyon fog menni.Itt van például az a másik eset is mikor gad kiírta a feje felé h ratyi Valkyre .
Dirlewanger azt mondta ti nem néztek le minket, egyenlő félként kezeltek .Ez néha nem nagyon látszik.Az a véleményem hogy nálatok még sok tag igenis lenéz minket.
UI.:Aki talál benne helyesírási hibát megtarthatja magának.
ldamianl 2010.04.09. 08:20:58
Ebbe beletartozik a karakter fölé írható kommentek is, nem tartalmazhat semmifajta vulgárius, pejoratív, sértő szavakat, kifejezéseket.
Ha van róla kép akkor jelentsd fel supporton, ők elbírálják vagy intézkednek.Nekem is van pl. egy kép amin a karakter fölött valakinek kivan írva hogy (elnézést a vulgaritásért, inkább kicsillagozom :)) "p***i pöcögtető, vagy a másik kategória "Köcsög Derion or Kreeten". Ez is mint a többi szabályszegés, büntetés von maga után.
ldamianl 2010.04.09. 08:27:29
Nem akkora büntetési tételt fog kapni mint egy hacker, csaló, de legalább visszarántja valaki a földre.(ilyen esetekben elvileg csak szóbeli figyelmeztetést vagy megrovást kap.
§11: Kitilások* A fenti szabályzat megszegése az alábbi büntetéseket vonja maga után:
--Figyelmeztetés
--Végleges vagy átmeneti kitiltás a súlyosságtól függően
* Bármely kitiltás megkerülése vagy arra tett kísérlet a tulajdonos összes azonosítójára vonatkozó 30 napos kitiltással lesz büntetve.
* A pérmium előfizetők semmilyen megkülönböztetést nem kapnak. A szabály az szabály, akármennyit fizettél is.
§2: Viselkedés
* Más játékosokkal legyél barátságos. Sértegetés, fenyegetés, csalás nem megengedett.
--Ha úgy érzed valaki megszegte a szabályt, lépj kapcsolatba azonnal egy GM-el és mentsd el bizonyítékként a screenshotot vagy készíts videót.
--A szabálytalanságnak tisztán látszania kell a screenshoton vagy a videón. Bármilyen módosított kép/videó nem elfogadható és a csalással próbálkozó minden azonosítójának azonnali kitiltását vonja maga után.
--Nem minden sértés egyforma; nincsen rá pontos formula, hogy melyikért mi jár. Minden egyes esetet külön bírál el a GM csapat.
* Más játékosokat kényszeríteni, átverni, elnyomni szigorúan tilos és végleges kitiltással büntethető.
§2a: Valós életbeli fenyegetés
* A GatesofAndaron.hu csapata nagyon komolyan veszi az ilyen fenyegetéseket. Fenyegetni egy másik játékost, csapattagot, GameForge dolgozót vagy bárki mást nemcsak hogy tilos de illegális is. Ilyen esetekben a felhasználási feltételek alapján a játékos minden Gates of Andaron és minden GameForge 4D alá tartozó játékból ki lesz tiltva. A fenyegetéstől függően a játékos feljelentése is megtörténhet.