November 25. -én érkezik a 3.4-es patch. A várható újítások:

 

forrás: http://board.gatesofandaron.hu/index.php?page=Thread&threadID=1560

  • Két új múltas küldetés nyílik meg a Hegyvidéken
  • Egy új tánctípust használhatsz a karaktereddel
  • A maximálisan elérhető játékosi szint 90-re nő
  • Mirhur területe megnyílik (80-90 szint), csak 80 feletti szinttel rendelkező játékosok léphetnek be arra a területre
     
  • PvP aréna és ehhez tartozó bajnokság
     
  • A játék elején az oktató rész teljesen megújult
     
  • A küldetési térképek is megújulnak, most már jobban kiéleződik a konfliktus Derion és Valorian népe között
     

Változások

  • A játékosok mostantól nem támadhatnak, ha vakítva vannak íjász vagy pap képessége által
  • A megidéző Fenyegetéskristály képességének használatából adódott stabilitási hiba javítva lett
  • Néhány szörny hanyatt-lökő képessége meg lett változtatva
  • Javítva lett az a grafikai hiba, mikor a képesség effektje látható maradt a képesség lejárta után is
  • Az átváltozás italok nem használhatók a múltban többé
  • A tárgybolt raktárban az ismertető buborékok gyorsabban megjelennek
  • A felejtés ital után megjelenő szöveg hibája javítva lett
  • Kiegészítő ismertető buborék lett rendelve a tárgybolt raktár gombjához
  • Mostantól a levelesládád kapacitásától függ mennyi aukciót tudsz indítani:
  • Ha a játékosnak üres a postaládája, akkor maximum 30 aukciót indíthat.
  • Ha 30 vagy több levele van, akkor már nem indíthat több aukciót. (Az addig elindított aukciók természetesen megmaradnak)
  • A levelesláda könnyebben használhatóvá válik
  • "Fogd és húzd" rendszerű lesz a levelesláda, információ buborékokkal
  • Az info ablak nagyobb méretűre változik
  • A párbaj üzenetek helye megváltozik
  • A múltas küldetések néhány hibája javítva lett (Pl. Hodban hiányos portál lista)
  • Arany kulcsokat lehet majd találni Tyconteroga múltas küldetésében
  • Ha a játékos megtalálja a lélektöredéket/lélekdarabot, akkor a térképen a belépő portál helye megjelenik
  • Hod és Mosalien múltas küldetéseinek hibái javítva lettek
  • A párbaj azon hibája, ami döntetlenhez vezetett javításra került
  • Mostantól csak négy játékos fog szerepelni a dicsőség csarnokában nemzetenként
  • A területfoglalás utáni "békés állapot" hibája javítva lett
  • Területfoglalások alatt többé nem lehet másik királyság játékosait zsoldosnak fogadni
  • Játékosok mostantól a múltas küldetésekben is éleszthetők
  • Az automatikus chat-szűrés tovább lett fejlesztve
  • A céh vezetést mostantól át lehet adni olyan játékosnak is a céhen belül, aki éppen nem online
  • Ha elindítod a játékot most már ki lehet választani a megfelelő grafikai felbontást
  • Az erős manaital hozzávalói egységesítve lettek a két birodalomban (eddig nem így volt)
  • A küldetési belépő iratok mostantól megvásárolhatók a játékban a megfelelő NJK-tól
  • Az iratok eladási ára is meg lett növelve
  • Ha a játékos eléri a 21-es szintet kap egy belépő iratot a küldetési területre
  • A 15-ös és 26-os küldetési terület törölve lett.
    • Az összes ide szóló belépési irat átváltozik egyel magasabb szintű belépővé: A 15-ös 21-es lesz, a 26-os 31-es.

     
  • A küldetési területek felszerelés határai megváltoznak:
    • 10-es szintű küldetési terület: +15 vagy 79-es hatékonysági szint
       
    • 21-es szintű küldetési terület: +15 vagy 79-es hatékonysági szint
       
    • 31-es szintű küldetési terület: +18 vagy 88-as hatékonysági szint
       
    • 41-es szintű küldetési terület: +18 vagy 88-as hatékonysági szint
       
    • 51-es szintű küldetési terület: +20 vagy 94-es hatékonysági szint
       
    • 61-es szintű küldetési terület: +24 hatékonysági szinthatár nélkül
       
    • 71-es szintű küldetési terület: +24 hatékonysági szinthatár nélkül
       
    • 81-es szintű küldetési terület: +24 hatékonysági szinthatár nélkül
       

    • Ez azt jelenti, hogy például ha neked van egy +24-es fegyvered, és azzal lépsz be a 21-es küldetési területre, akkor átmenetileg a fejlesztési szintje le fog csökkenni a megkövetelt határig. Természetesen ha elhagyod a területet, az eredeti fejlesztési szintjére vissza fog változni. Ha kevésbé fejlesztett felszereléssel érkezel a küldetési területre, az nem fog változni.

       
  • A bajnokság minden hónap első hétvégéjén fog zajlani, ezt előre megtekintheted majd a játékban a bajnokság szervezőnél.
     


 

  • Misztikus dobozok (esély fehér ló megszerzésére) a boltban
     
  • A tárgybolt kezelő felülete megváltozik
     
  • Az életelixír és manaelixír is változni fog. Életelixírből olyan változat lesz megvásárolható a tárgyboltban, aminek 20 másodperces lesz az újraaktiválási ideje, és csak 4800 életet tölt vissza.
    A manaelixír teljes visszatöltést garantál, de az újraaktiválási ideje annak is 20 másodperces lesz.
     
  • A weboldalon a lexikon is megváltozik, néhány fejlesztés történt vele kapcsolatban

 

Szerző: Inso

45 komment

Címkék: patch újítás

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr302469698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inso 2010.11.24. 09:47:19

Ami nekem legjobban tetszik, hogy a hk potin lesz cooldown:)
viszont amit egyelőre nem tudni, hogy mit takar a papok és íjászok vakítása alatt nem lehet támadni dolog.
Ahogy én emlékszem volt egy olyan bug, h amikor vak vagy és szerencsésen ki tudsz jelölni vkit klikkeléssel akkor tudod lőni. sztem erre vonatkozik az újítás, az aoe és további menekülő skillek használata továbbra is használható. aki eddig így játszott annak nem lesz újdonság, csak aki kihasználta ezt a hibát, annak lesz cink.
let the game begins:)

Styx86 2010.11.25. 16:05:08

Hát én le vagyok nyűgözve, hogy nem jött be (még) az xp csoki...

Szoto 2010.11.25. 18:46:56

mágusok tudnak területit támadni a vakítás alatt szerintem az változott.

BigPi 2010.11.26. 07:56:33

Csak annyi lett a változás, hogy nem tudsz kijelölni és egyes lövéseket nem tudsz leadni.

Szegény papok nagyon megjárták a területijük közel olyan gyenge mint az idézőé.

Ellenben úgy néz ki, hogy az idéző képességblokádja alatt tényleg nem tudsz semmit sem tenni, de ezt azért még jobban tesztelni kel.

A múltas ruhák nem olyan jók mint amire számítottam. Némelyik még a 69-esnél is gyengébb.

SLY936 2010.11.26. 15:39:37

@BigPi:
Igen a pap kari már szinte használhatatlan... eddig az aoe-val meg tudtam védeni vmennyire magam de mostmár ez sem lesz... a 4000+ életes mobokhoz meg 2 aoe kell hogy meghaljanak... a papnak meg amúgy sincs olyan sok támadó skillje szám szerint 4... és ezek után maradj életben, hogy te is életben tartsd a többieket....

Szoto 2010.11.26. 17:28:53

@SLY936: ezért ha mész bármerre keress másokat, mert itt már tényleg csopiról szól a dolog.

SLY936 2010.11.26. 19:42:50

@Szoto: Értem én de ennyire???

bucsicsa 2010.11.26. 20:48:22

Ez a része engem is idegesít. Alig sebezek. Rá kényszerít a +18 feletti fegyverre. Hát most megint annak jó akinek nagyobb a fegyver. Szemetek. Nekem az aové nem a támadásnál volt soha sem fontos, hanem a fejlődésnél. De azért az is durva, hogy egy 76-os íjász a +22-es fegyverével buff nélkül nem öli meg a 73-74 -es mobokat. Kész....
Sokkal gyengébbnek érzem magam, mint eddig.

SLY936 2010.11.27. 11:04:51

@bucsicsa:
Így igaz! A pap kari eddig sem volt valami hatalmas támadó kaszt most meg már semmit nem tud egyedül csinálni szal ki van szolgáltatva a többi kasztnak...

Quickhand 2010.11.27. 17:01:55

amink én örülök az aoe sebzést átrakták szerver oldalra ha jól mondom szóval die laggers die :]
nem kelltúldramatizálni a papokat se elotte 500-600akat is vertek rám amikor papi buff is volt rajtam jó persz 20-22es fegyo valszeg nodena.
Ami miatt rossz új aoe fejlődésnél kevesebbet versz mobokra gondolom narwash iis hasonló lesz.. Bár 80as pecsétnél nem igazán számít mert 4-5 ember ugyis kell 1aoe alatt meglegyen ölés ha még beveszel 2 embert akkor is 10 max 20 exp-el kapsz kevesebbet /kill

SLY936 2010.11.27. 17:38:37

@Quickhand: A lagg a sebzés csökkentésével sztem egyáltalán nem lett kisebb....

nioße 2010.11.27. 18:33:17

jaja, gyengítették a kasztokat, hogy ne tudj soloban fejlődni, megnövelték 1 szintlépéshez szükséges TP számot -nem is kicsit, hogy ne érd el a tetőt olyan hamar, vagyis csak kevesen.
De szerintem épp most lettek az aoek olyanok, amiknek már az elején lenniük kellett volna.

Addigis, aki még nem tud belépni:
www.youtube.com/watch?v=x6YK0QOeDso

Szerintem a legszebb insta lett a játékban.

Styx86 2010.11.27. 19:47:58

@nioße: Ha az eleje óta ilyen lett volna az más tészta. De pl.: Miért kell valakinek most lassabban fejlődnie, mint anno nekünk?

Mind1 szarok is az egészre, majd ha lesz csoki talán tolom addig max. kastély, esetleg 1-2 war. Amúgy is tele volt a répám a GoA-val ez csak a hab a tortán.

SLY936 2010.11.27. 21:04:56

@Styx86: Nekem most lett tele ezekkel a változásokkal...

Styx86 2010.11.27. 21:15:44

@SLY936: Na! Jól sikerült a waron valami? :P

bucsicsa 2010.11.27. 22:20:14

@Styx86: Kis hamis azért elfelejtette mondani, hogy folyton éjszakás és azért sem játszik:)

@SLY936: Majd megszokjuk:)

SLY936 2010.11.27. 22:28:41

@Styx86: Ma nem voltam mert focizni voltam :D
@bucsicsa: Majd kiderül...

Szoto 2010.11.28. 09:53:03

ez mi ez ?
nem tudok egyyedül elmenni pecsétezni, kb csak 1 csoportot tudok megölni 1*re mint nawrashin is, ha nem ölnek meg. Meg miért csak 300at üt az aoem?

Quickhand 2010.11.28. 19:22:17

szerintem ez a patch most azoknak kedvez akiknek rosszabb a cuccuk vagy nem túl fejlődőképes karival vannak. def harcos/éjjeljáró/ megidéző. Midnenki ugyanolyan gyorsan tud fejlődni 80as pecséten. Alsó szinten meg.. eddig pont az volt a jó a játékban kis pénzt raktál bele gyorsan fejlődhettél.

Sly nem azt mondtam a gyengitett aoe kissebb laggot okoz hanem az aoe mostmár sebzi a laggereket.

Hk potira végre raktak hülést és duplájára emelték árát.

Quickhand 2010.11.28. 19:24:44

ja globalon már van hkért vehető ruhaszett elég fasza bár főleg a mágus szettek. Az ára már nem annyira oylan 350-400hk szerintem -.- de az új kraftos fegyók faszák.
www.youtube.com/watch?v=vm06S08qohA&feature=related

Styx86 2010.11.28. 21:42:43

@Quickhand: Hmm elég jófajták! :)
Less be globálon a karidra, megnyílt Broa.

Quickhand 2010.11.28. 21:52:16

ó én már másnap voltam :] goa fórumon a 3. birodalom topikba raktam két képet CM-eknél voltak új fegyók.. gondolom hk-sak lesznek azok is mint gor kari választón a ruhák

SLY936 2010.11.29. 05:37:30

@Quickhand: Bocs, félreértettem.....

Inso 2010.11.29. 10:22:55

Azt ne felejtsük el, hogy most hiába üt 200at az aoe, ahogy fejlődsz úgy nyeri vissza erejét, gondold el ha 90esként leraksz egy aoet ami 80on eddig 600at sebzett akkor 90en 1000 körül sebez egy 80as csoporton? ellehetlenítenék a kisebbek fejlődését. főleg hogy 80 felett jobban nő a kaszthoz tartozó tulajdonság ;ügyesség, int, stb bár ebben nem vagyok bizti cáfoljatok emg ha tévedek.
és igen végre megint rákényszerítenek h csopiban csináld, egy kis összetartás amúgy sem árt, legutóbb a 26os pecsét volt ilyen, azóta mindenki ha nem is kényszerítve, de ösztönözve volt, h egyedül fejlődjön.

BigPi 2010.11.30. 14:42:13

@Inso: Bennem is ez a régi érzés ébredt fel. Ami miatt annyira megszerettem a Goa-t.
Személy szerint nagyon örülök a csoportos pecsétezéseknek.
Ilyen lékesítő érzés még a béta időszakban volt mikor meglátott az ember egy HunTersest és beírta mindbe, majd özönlöttek a segítőkész karakterek.

Inso 2010.11.30. 15:18:04

@BigPi:
a meghatottság könnyei csillognak arcomon, hogy már akkor is ilyen népszerűek voltak a huntersesek:D

Styx86 2010.11.30. 19:37:28

@Inso: Óóóó minket mindig szerettek! :D
Meg is jött a kedvem játszani, megyek warra pedig más tervem volt. :))

xXInverXx 2010.12.01. 00:58:28

Hali mindenkinek! Nekem összességében nagyon tetszenek az újítások, csak az bánt, hogy nem kapunk képességpontokat. Amit kárpótolni hivatott az elkerülés skill, de engem annyira nem mozgat meg a fejlődés irányába. Természetesen egyéb elfoglaltságok miatt sem a fejlődés az elsődleges célom (kraftos fegyók) :) De az tényleg király, hogy összeverődünk és csopiban nyomjuk a pecséteket. Az külön tetszett, hogy pecsétezés közben összefutottunk már derioniakkal (több ízben) és nem ugrottunk egymás nyakának. Most kezdek bizakodni, hogy senki nem küldizőket fog vadászni, arra ott a titkos, meg a war. :) Volt, hogy kapásból számszert ragadtam (szerencsére nem halt meg senki és visszatámadás sem volt, azért elnézést kérek így utólag. ;)

nioße 2010.12.01. 08:11:15

Szerintem jobb, hogy nem kapunk képesség pontokat. Jól ki van ez találva.
Mi értelme volna annak, ha egy kasztban egyforma karakterek lennének a végére, csak a felszerelés különbözne, mert az egész képességfát ki tudnád tanulni.
Most legalább el kel döntened, hogy milyen képességek hasznosak a számodra, és abban az irányban fejleszted a karakteredet.
Egyébként el is tolná a kasztok közötti egyensúlyt szerintem a túl sok képességpont.

xXInverXx 2010.12.10. 08:40:38

A tegnapi TF irtóra tetszett. :D Nagyon szép csaták voltak. Grat mindenkinek! Mondjuk mióta már a kapuknál is elhúzódnak a védések és támadások, azóta egyre inkább élvezem a TF-eket. :D

xXInverXx 2010.12.12. 01:50:42

Üdv mindenkinek! Megint én. XD Tényleg jó lenne, ha olyanok lennének a foglalások, mint régen. Gyülekezés --> Elindulni a foglalandó területre és amikor lehet menni, akkortól beportálni és/vagy nekirontani a kapuknak. (Esetleg felderítőkkel figyeltetni, hogy védik-e, mert a védők úgy is kezdés előtt ott vannak). Akik így csinálják, nem biztos, hogy annyi sikerük lesz, de izgalmasabb, mint 10 perccel kezdés előtt behalni a pati környékére. :D Annyira izgalmas, amikor a kapukat ostromolják (vagy -juk), ha meg védés közben szorulunk hátra, mert az ellenfél az erősebb... Hát az nagyon király. Még kikapni is élvezetes így. XD Habár lehet, hogy csak én vagyok ilyen "játék perverz" XD.

hdr_ 2010.12.12. 15:05:17

ehhez csupán annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy az is sokat dobna a hangulaton, ha nem 3-4 valorian céh jönne ellenünk folyamatosan. de gondolom ez azért van így, mert másképp nem menne.

SLY936 2010.12.12. 20:59:11

@hdr_: Na ne mond! 3-4 céh ellen egyértelmű, hogy annyian megyünk. :)

Quickhand 2010.12.12. 22:05:59

nem akarlak lehangolni de múltkor is csak a kree ellen nem bírt a legio meg a hunti utána érkeztek meg a valok meg derioniak akik gebrában harcoltak előtte igaz a várat elbuktuk de ott gratuláltunk egymásnak mekkora védés volt. És belegondolok odaát van hány eventes fegyo.. omg avatatlan kezekben meglátszik nem érnek annyit :p

AlyahWindmore 2010.12.13. 17:01:40

Sziasztok!

A pati alá fékvős módszertől falra tudnék mászni.......de míg ilyen a játék ez az egyik leg hatékonyabb módszer amivel akár hatalmas túlerő ellen is lehet foglalni.....

Tf idejére a csata területeken ez nem így lenne ha több éledő hely lenne a csata területeken, külön derioni és külön valoriáni, mind az erődökön kívül és oda dobná ki a holttestedet hogy aztán választhass a pálya melyik részén akarsz újjá éledni.

Így nem lehetne megbontani a védvonalat azzal hogy előre küldik a kicsiket azzal hogy: fagyasszatok haljatok, ez a másik dolog amitől a falon kötök ki.

Az eventes vagy 24es fegyókrol meg annyit hogy a sebzés nagy részét a karakter szintje adja és annyira sokk nincs belőlük szóval, nem borítja meg olyan mértékben a csata kimenetelét mint például a rossz szervezés vagy a fentebb említett éledős fagyasztós módszer.

Azért heti 4 5 jó csata így is kijön.

Sziasztok!

Symbolin 2010.12.15. 00:31:33

Sziasztok! Végre kész lettem a Hardcore videóval. Így az éjszaka közepén. :$ Fel is linkelném ide. Ha baj, akkor töröljétek pls. ;)

www.youtube.com/watch?v=XZNi73rqE6E

xXInverXx 2010.12.15. 03:42:53

@Symbolin: Hát látszik, hogy hulla vagyok. Rossz nevemmel jelentkeztem be. Egy pár hibára hívták fel a figyelmemet a videóban, melyeket javítottam, éppen töltöm fel, majd linkelem azt ide. :)

bucsicsa 2010.12.15. 21:13:33

nem lett rossz a videó, aranyos, jó kis céh:)

xXInverXx 2010.12.15. 21:53:19

Köszi. :) Csak már a végén siettem és nem vettem észre a félregépelést. XD Csak feltöltés után szólt a párom, hogy baj van XD. Kijavítottam pár dolgot, de aztán az most lefagyogat feltöltés közben :S

KomolynalatylomoK 2011.01.06. 16:29:01

És íme a javított és jobb minőségű videó:

www.youtube.com/watch?v=sum0kOjRXcQ

bucsicsa 2011.01.11. 17:45:31

@xXInverXx: nagyon komoly:)

Aranyos a törpe klón kommandó:D

Daora 2012.09.02. 14:14:06

valaki mondja már el h regisztrálhatok erre a kbaszott champions of iberiara!
süti beállítások módosítása