Gates of Andaron 3.4- Champions of Iberia
2010.11.24. 09:40
November 25. -én érkezik a 3.4-es patch. A várható újítások:
forrás: http://board.gatesofandaron.hu/index.php?page=Thread&threadID=1560
- Két új múltas küldetés nyílik meg a Hegyvidéken
- Egy új tánctípust használhatsz a karaktereddel
- A maximálisan elérhető játékosi szint 90-re nő
- Mirhur területe megnyílik (80-90 szint), csak 80 feletti szinttel rendelkező játékosok léphetnek be arra a területre
- PvP aréna és ehhez tartozó bajnokság
- A játék elején az oktató rész teljesen megújult
- A küldetési térképek is megújulnak, most már jobban kiéleződik a konfliktus Derion és Valorian népe között
Változások
- A játékosok mostantól nem támadhatnak, ha vakítva vannak íjász vagy pap képessége által
- A megidéző Fenyegetéskristály képességének használatából adódott stabilitási hiba javítva lett
- Néhány szörny hanyatt-lökő képessége meg lett változtatva
- Javítva lett az a grafikai hiba, mikor a képesség effektje látható maradt a képesség lejárta után is
- Az átváltozás italok nem használhatók a múltban többé
- A tárgybolt raktárban az ismertető buborékok gyorsabban megjelennek
- A felejtés ital után megjelenő szöveg hibája javítva lett
- Kiegészítő ismertető buborék lett rendelve a tárgybolt raktár gombjához
- Mostantól a levelesládád kapacitásától függ mennyi aukciót tudsz indítani:
- Ha a játékosnak üres a postaládája, akkor maximum 30 aukciót indíthat.
- Ha 30 vagy több levele van, akkor már nem indíthat több aukciót. (Az addig elindított aukciók természetesen megmaradnak)
- A levelesláda könnyebben használhatóvá válik
- "Fogd és húzd" rendszerű lesz a levelesláda, információ buborékokkal
- Az info ablak nagyobb méretűre változik
- A párbaj üzenetek helye megváltozik
- A múltas küldetések néhány hibája javítva lett (Pl. Hodban hiányos portál lista)
- Arany kulcsokat lehet majd találni Tyconteroga múltas küldetésében
- Ha a játékos megtalálja a lélektöredéket/lélekdarabot, akkor a térképen a belépő portál helye megjelenik
- Hod és Mosalien múltas küldetéseinek hibái javítva lettek
- A párbaj azon hibája, ami döntetlenhez vezetett javításra került
- Mostantól csak négy játékos fog szerepelni a dicsőség csarnokában nemzetenként
- A területfoglalás utáni "békés állapot" hibája javítva lett
- Területfoglalások alatt többé nem lehet másik királyság játékosait zsoldosnak fogadni
- Játékosok mostantól a múltas küldetésekben is éleszthetők
- Az automatikus chat-szűrés tovább lett fejlesztve
- A céh vezetést mostantól át lehet adni olyan játékosnak is a céhen belül, aki éppen nem online
- Ha elindítod a játékot most már ki lehet választani a megfelelő grafikai felbontást
- Az erős manaital hozzávalói egységesítve lettek a két birodalomban (eddig nem így volt)
- A küldetési belépő iratok mostantól megvásárolhatók a játékban a megfelelő NJK-tól
- Az iratok eladási ára is meg lett növelve
- Ha a játékos eléri a 21-es szintet kap egy belépő iratot a küldetési területre
- A 15-ös és 26-os küldetési terület törölve lett.
- Az összes ide szóló belépési irat átváltozik egyel magasabb szintű belépővé: A 15-ös 21-es lesz, a 26-os 31-es.
- A küldetési területek felszerelés határai megváltoznak:
- 10-es szintű küldetési terület: +15 vagy 79-es hatékonysági szint
- 21-es szintű küldetési terület: +15 vagy 79-es hatékonysági szint
- 31-es szintű küldetési terület: +18 vagy 88-as hatékonysági szint
- 41-es szintű küldetési terület: +18 vagy 88-as hatékonysági szint
- 51-es szintű küldetési terület: +20 vagy 94-es hatékonysági szint
- 61-es szintű küldetési terület: +24 hatékonysági szinthatár nélkül
- 71-es szintű küldetési terület: +24 hatékonysági szinthatár nélkül
- 81-es szintű küldetési terület: +24 hatékonysági szinthatár nélkül
- Ez azt jelenti, hogy például ha neked van egy +24-es fegyvered, és azzal lépsz be a 21-es küldetési területre, akkor átmenetileg a fejlesztési szintje le fog csökkenni a megkövetelt határig. Természetesen ha elhagyod a területet, az eredeti fejlesztési szintjére vissza fog változni. Ha kevésbé fejlesztett felszereléssel érkezel a küldetési területre, az nem fog változni.
- 10-es szintű küldetési terület: +15 vagy 79-es hatékonysági szint
- A bajnokság minden hónap első hétvégéjén fog zajlani, ezt előre megtekintheted majd a játékban a bajnokság szervezőnél.
- Misztikus dobozok (esély fehér ló megszerzésére) a boltban
- A tárgybolt kezelő felülete megváltozik
- Az életelixír és manaelixír is változni fog. Életelixírből olyan változat lesz megvásárolható a tárgyboltban, aminek 20 másodperces lesz az újraaktiválási ideje, és csak 4800 életet tölt vissza.
A manaelixír teljes visszatöltést garantál, de az újraaktiválási ideje annak is 20 másodperces lesz.
- A weboldalon a lexikon is megváltozik, néhány fejlesztés történt vele kapcsolatban
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Inso 2010.11.24. 09:47:19
viszont amit egyelőre nem tudni, hogy mit takar a papok és íjászok vakítása alatt nem lehet támadni dolog.
Ahogy én emlékszem volt egy olyan bug, h amikor vak vagy és szerencsésen ki tudsz jelölni vkit klikkeléssel akkor tudod lőni. sztem erre vonatkozik az újítás, az aoe és további menekülő skillek használata továbbra is használható. aki eddig így játszott annak nem lesz újdonság, csak aki kihasználta ezt a hibát, annak lesz cink.
let the game begins:)
Styx86 2010.11.25. 16:05:08
Szoto 2010.11.25. 18:46:56
BigPi 2010.11.26. 07:56:33
Szegény papok nagyon megjárták a területijük közel olyan gyenge mint az idézőé.
Ellenben úgy néz ki, hogy az idéző képességblokádja alatt tényleg nem tudsz semmit sem tenni, de ezt azért még jobban tesztelni kel.
A múltas ruhák nem olyan jók mint amire számítottam. Némelyik még a 69-esnél is gyengébb.
SLY936 2010.11.26. 15:39:37
Igen a pap kari már szinte használhatatlan... eddig az aoe-val meg tudtam védeni vmennyire magam de mostmár ez sem lesz... a 4000+ életes mobokhoz meg 2 aoe kell hogy meghaljanak... a papnak meg amúgy sincs olyan sok támadó skillje szám szerint 4... és ezek után maradj életben, hogy te is életben tartsd a többieket....
Szoto 2010.11.26. 17:28:53
bucsicsa 2010.11.26. 20:48:22
Sokkal gyengébbnek érzem magam, mint eddig.
SLY936 2010.11.27. 11:04:51
Így igaz! A pap kari eddig sem volt valami hatalmas támadó kaszt most meg már semmit nem tud egyedül csinálni szal ki van szolgáltatva a többi kasztnak...
Quickhand 2010.11.27. 17:01:55
nem kelltúldramatizálni a papokat se elotte 500-600akat is vertek rám amikor papi buff is volt rajtam jó persz 20-22es fegyo valszeg nodena.
Ami miatt rossz új aoe fejlődésnél kevesebbet versz mobokra gondolom narwash iis hasonló lesz.. Bár 80as pecsétnél nem igazán számít mert 4-5 ember ugyis kell 1aoe alatt meglegyen ölés ha még beveszel 2 embert akkor is 10 max 20 exp-el kapsz kevesebbet /kill
SLY936 2010.11.27. 17:38:37
nioße 2010.11.27. 18:33:17
De szerintem épp most lettek az aoek olyanok, amiknek már az elején lenniük kellett volna.
Addigis, aki még nem tud belépni:
www.youtube.com/watch?v=x6YK0QOeDso
Szerintem a legszebb insta lett a játékban.
Styx86 2010.11.27. 19:47:58
Mind1 szarok is az egészre, majd ha lesz csoki talán tolom addig max. kastély, esetleg 1-2 war. Amúgy is tele volt a répám a GoA-val ez csak a hab a tortán.
Styx86 2010.11.27. 21:15:44
Szoto 2010.11.28. 09:53:03
nem tudok egyyedül elmenni pecsétezni, kb csak 1 csoportot tudok megölni 1*re mint nawrashin is, ha nem ölnek meg. Meg miért csak 300at üt az aoem?
Quickhand 2010.11.28. 19:22:17
Sly nem azt mondtam a gyengitett aoe kissebb laggot okoz hanem az aoe mostmár sebzi a laggereket.
Hk potira végre raktak hülést és duplájára emelték árát.
Quickhand 2010.11.28. 19:24:44
www.youtube.com/watch?v=vm06S08qohA&feature=related
Styx86 2010.11.28. 21:42:43
Less be globálon a karidra, megnyílt Broa.
Quickhand 2010.11.28. 21:52:16
Inso 2010.11.29. 10:22:55
és igen végre megint rákényszerítenek h csopiban csináld, egy kis összetartás amúgy sem árt, legutóbb a 26os pecsét volt ilyen, azóta mindenki ha nem is kényszerítve, de ösztönözve volt, h egyedül fejlődjön.
BigPi 2010.11.30. 14:42:13
Személy szerint nagyon örülök a csoportos pecsétezéseknek.
Ilyen lékesítő érzés még a béta időszakban volt mikor meglátott az ember egy HunTersest és beírta mindbe, majd özönlöttek a segítőkész karakterek.
Inso 2010.11.30. 15:18:04
a meghatottság könnyei csillognak arcomon, hogy már akkor is ilyen népszerűek voltak a huntersesek:D
Styx86 2010.11.30. 19:37:28
Meg is jött a kedvem játszani, megyek warra pedig más tervem volt. :))
xXInverXx 2010.12.01. 00:58:28
nioße 2010.12.01. 08:11:15
Mi értelme volna annak, ha egy kasztban egyforma karakterek lennének a végére, csak a felszerelés különbözne, mert az egész képességfát ki tudnád tanulni.
Most legalább el kel döntened, hogy milyen képességek hasznosak a számodra, és abban az irányban fejleszted a karakteredet.
Egyébként el is tolná a kasztok közötti egyensúlyt szerintem a túl sok képességpont.
xXInverXx 2010.12.10. 08:40:38
xXInverXx 2010.12.12. 01:50:42
hdr_ 2010.12.12. 15:05:17
Quickhand 2010.12.12. 22:05:59
AlyahWindmore 2010.12.13. 17:01:40
A pati alá fékvős módszertől falra tudnék mászni.......de míg ilyen a játék ez az egyik leg hatékonyabb módszer amivel akár hatalmas túlerő ellen is lehet foglalni.....
Tf idejére a csata területeken ez nem így lenne ha több éledő hely lenne a csata területeken, külön derioni és külön valoriáni, mind az erődökön kívül és oda dobná ki a holttestedet hogy aztán választhass a pálya melyik részén akarsz újjá éledni.
Így nem lehetne megbontani a védvonalat azzal hogy előre küldik a kicsiket azzal hogy: fagyasszatok haljatok, ez a másik dolog amitől a falon kötök ki.
Az eventes vagy 24es fegyókrol meg annyit hogy a sebzés nagy részét a karakter szintje adja és annyira sokk nincs belőlük szóval, nem borítja meg olyan mértékben a csata kimenetelét mint például a rossz szervezés vagy a fentebb említett éledős fagyasztós módszer.
Azért heti 4 5 jó csata így is kijön.
Sziasztok!
Symbolin 2010.12.15. 00:31:33
www.youtube.com/watch?v=XZNi73rqE6E