Mint bizonyára sokan észrevettétek, néhány tagunk kilépett a céhből, és máshol keresi a szórakozását. Nem mondhatjuk, hogy egy bizonyos okból léptek ki, de  van némi összefüggés az esetek között. Erről szeretnék néhány szót írni, akinek nem inge.. tudjátok.

Egyik ilyen ok a segítőkészség hiánya sokakban. Gyakran látom, hogy olyan kérdéseket tesznek fel, amikre 100% ig biztos vagyok hogy rajtam kívül is sokan tudják a választ, hiszen  én elmondtam 10-20x is a játék első időszakában. Azt is látom hogy az akkoriban oly lekesen kérdezgetők, most nem hajlandóak megosztani ezeket a tőlem kapott (vagy maguktól megszerzett) infókat a náluk alacsonyabb szintűekkel.. Ezt egyáltalán nem értem. Most nem a "Hülye kérdések" kategóriájáról beszélek. Azt elismerem, hogy néha rengeteg a kérdés, és megértem h nem azért jöttetek fel a játékba hogy online support-ot tartsatok (én sem.), de 1-1 válaszba nem hal bele senki. Remélem részben megoldják a dolgot a blogban lévő leírások, és valóban csak olyan kérdések lesznek, amikre itt nincs válasz.

Másik dolog a WAR... Ez megint egy jó hosszú és bonyolult dolog.
Mostanában elég kevés sikerélmény jutott nekünk, de ezért együtt mindannyian vagyunk felelősek, és csak az összefogás, és a JÓ csapatmunka fog változtatni az eseményeken.
Fontos hogy be kell látnia minden tagnak: Ez egy csapat játék, és tudni kell a saját céljainkat alárendelni a közös érdeknek. Arra gondolok, hogy nem lehet mindenki a támadó csapatban, nem lehet mindenki "tömeggyilkos", nem szerzhet mindenki sok EP-t az ellenség megölésével. Legalább annyira kellenek a jó védők, mint a jó támadók.. Például a papok, és varázslók nélkül soha nem fogunk csatákat nyerni, pedig az esetek többségében ők nem ölnek meg senkit, csak a többieket segítik a harcban. Persze értem én hogy harcolni, és ölni akartok, de NEM FOG MENNI EGYÜTTMŰKÖDÉS NÉLKÜL
Van aki azért megy el mert ez a szerep nem tetszik neki, de ezt máshogy nem lehet.

Most beszéljünk a chatről:
Abban is sok a vita, offolás, gyakran olyan, hogy inkább én sem nézem.
Sok kérdés ezért tűnik el a süllyesztőben, és nem kap választ a kérdező. Lesz erről a szabályok között egy bekezdés.
Használjátok a suttogót, vagy a party csetet, ne kelljen már azt nézegetni, hogy : "még 3 zombi", "Kész vagy?" stb..
WAR alatt meg egyébként is van rá szabály hogy ne offolj. (ezt is leszarja a társaság jelentős része..) 
Én sem azért irok Caps.-al mert feltűnési viszketegségem van, vagy mert kiabálok.. hanem hogy egyáltalán látható legyen a mondanivalóm a sok OFF sor között.

A fentiektől függetlenül teljesen termszetes hogy van "lemorzsolódás", emberek jönnek, és mennek. Nincs ezzel semmi baj, mindaddig amig nem azért mennek el, mert nálunk elviselhetetlen a légkör. Lassan kialakul majd egy erős gerinc a céhben, azokból a játékosokból akik a gondokat nem tragédiaként, hanem megoldandó problémaként látják, és elég kitartásuk lesz kivárni egy jó közösség felépülését. Én remélem és bízom benne hogy a mostani tagok közül sokan leszünk mág akkor is a HunTers tagjai!

Ez nem egy munkahely, mint már sokszor mondtam, nem kötelező bejárni. Gyere ha van kedved és időd, és szórakozz. Én mindig szivesen látlak :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr121794570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SweeTChucK 2010.02.27. 15:34:48

Szia AxxE!

Grat a blog-hoz! Teljesen igazad van mindenben. Még én is elszégyelltem magam, hogy néha beoffoltam, ezért bocsi.
Hajrá HunTers! :)

Maystro 2010.02.27. 15:42:45

Üdv Axxe!

Grat a blog-hoz és remélem én is ,hogy jó csapat alakul ki :)

Styx86 2010.02.27. 20:47:24

Remélem nem ennyien olvassuk azért. :)

Off.: Most jutott eszembe és el fogom felejteni inkább leírom ide:
Manci mondta, hogy küldtél valamit, amivel tudok blogolni. Nem jött meg, küld el újra pls.

én vok koki 2010.03.03. 11:33:40

sziasztok! lehet hogy csak vaklárma de nem tudok belépni a játékba egy oldalt hoz elö valami szövegel neketek is van ijen? ha valaki tud segiteni léci irjon!
köszönöm

üdv. koki

én vok koki 2010.03.03. 11:40:15

remélem a HUNters gerinc oszlopában én is csigolya leszek :)

üdv.: koki

SweeTChucK 2010.03.05. 21:09:06

@én vok koki:
Csak nehogy gerincsérvet kapjunk... :D

Dirlewanger 2010.03.13. 14:18:04

AxxE szerbusz néha van módunkban veletek beszélni is a WAR-ok alatt nagyon fontos még hogy több céh együtt működjön és ezúton szeretném meg köszönni a Pénteki támadásotokat mert így tudtunk foglalni erődöt.

Üdv. Dirlewanger

Dirlewanger 2010.03.16. 23:16:04

AxxE eléggé szégyen teljes amit egy két tagotok művel elveszi a mobokat a kisebb karakterektől amikor Telodnak említjük, hogy azért ez milyen dolog. Annyit mond teljesen rendbe van mert mi konkurencia vagyunk.

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.17. 14:25:19

@Dirlewanger:
Ez örök probléma.. kevés a fóka sok az eszkimó. Mindenkitől vettek már el mobot igy, és ugy érzik hogy ha tőlük elvehették, akkor nekik is szabad, sőt kötelező. Erre nincs céhszabály, és nem is lesz. Sajnálom ha a ti embereitek ellen történik, de elsődleges cél, hogy a fejlődjenek, bár sztem mindig meg lehet egyezni, néha még a derioniakkal is.. ez egyén függő.

Dirlewanger 2010.03.17. 16:54:43

Köszi a választ!
Érdekes, hogy minálunk elvárjuk az etikus viselkedést a céhtársaktól erre nektek is hangsúlyt kéne fektetni, mert így elveszthetitek más céhek barátságát már pedig szerintem nektek is jól jön ha nem is túl gyakran de legerősebb íjászaink támogatják rohamaitokat a csatákban!
süti beállítások módosítása