Túl sok lett a hozzászólás és nehéz követni, ide irjátok, az új véleményeket:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr852146697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lexi1004 2010.07.14. 22:32:46

@mynameisbond:
"De visszakanyarodva az eredeti témához, én úgy gondolom hogy nem kis mértékben van túlreagálva ez az egész ügy."

Ez biztos, ebben 100%-ig egyetértünk.:)

Lexi1004 2010.07.14. 22:33:50

Bocsi a dupláért.
Hozzátenném még, hogy mind a két oldalon vannak túlreagálások és szocializálatlan hozzászólások.

Üdv

mynameisbond 2010.07.14. 22:45:18

@Lexi1004:
"Hozzátenném még, hogy mind a két oldalon vannak túlreagálások és szocializálatlan hozzászólások."

Ebben szintén 100%-ig egyetértünk. :)

Ahogy abba is, hogy 'Make Love, Not War'

Örülök, hogy értelmesen meg lehet Veled beszélni a nézeteltéréseket. :) Valószínű mindenki jobban járt volna, ha ennek az ügynek (de sok a szóismétlés :S) az elsimítását is Rád bízták volna. :)

Peace!

bucsicsa 2010.07.15. 09:49:23

@WhiteAngel: Részemről semmi gond.

@mynameisbond: Mert Lexike egy kis angyal:D
Egyébként nekem is maradt 250 Hk-m nekik is a maradék volt. De nem is ez a lényeg.

Lekarmollak 2010.07.15. 11:05:36

Petíció :
Semmire ne számítsatok, gondoljátok végig logikusan, ha ez egy előfizetős játék lenne, hány évre fizettetek már be? de nem az, ha nem fizess csak. Ha nem tetszik a rendszer el lehet menni, majd jön egy új AxxE stb.
Megnyerték a 38as fegyvert? és akkor mi van? erről szól, fizess majd jó sokat, hogy neked is lehessen +22es fegyvered, AxxE, te hol is tartasz? +16? hanyadszor?
Na ez az. Ez a játék az évszázad üzlete, 1000x megvettük már a játékot, hol érdekli őket, hogy 65emberke aláírta.
Ha bejön az aréna, akkor mi lesz a hiszti tárgya? mert a bajnok, aki verhetetlen kap egy +24es gyártott fegyvert hogy még erősebb legyen.
Játszatok úgy ahogy régen, és talán még élvezni is fogjátok. Vissza élések mindig is voltak és lesznek is. Mivel a GM ek nem pénzben kapják a fizetésüket így játékos karaktereik is megmaradnak,
ha tetszik, ha nem.

H3aDarcHer 2010.07.15. 11:10:24

@Lekarmollak:" Na ez az. Ez a játék az évszázad üzlete, 1000x megvettük már a játékot, hol érdekli őket, hogy 65emberke aláírta."

Viszont ha az a 65 emberke teszi ki a hk vásárlók nagy részét akkor talán elkezdenek gondolkodni .

Rosszabb esetben minden aláírót bannolnak mondvacsinált indokkal :D

Lekarmollak 2010.07.15. 11:39:37

eszük ágában nem lesz bannolni senkit.
rengeteg ember csatlakozik nap mint nap, hisz ingyenes a játék, akik szintén megveszik azokat a vonzó köveket, mert sokkal erősebb akar lenni...

miazmamegint 2010.07.15. 11:48:06

@H3aDarcHer:

"Viszont ha az a 65 emberke teszi ki a hk vásárlók nagy részét akkor talán elkezdenek gondolkodni ."

:D

Bocs, de ezt nem bírtam ki nevetés nélkül.
Magyar szerver sem lenne, ha ez igaz lenne.
Van egy régi mondás: "Sok kicsi sokra megy". Na a Game Forge-nak is ezért éri meg magyar szervert üzemeltetnie....

agresszivkismalac1 2010.07.15. 12:24:27

Üdv!

Nem birtam ki!

"Viszont ha az a 65 emberke teszi ki a hk vásárlók nagy részét akkor talán elkezdenek gondolkodni "

Gondolom akkor ez a 65 emberke tartja el a szervert/szervereket..

Az egész peticiósdi egy nagy badarság.A játékkal kéne foglalkozni nem azzal hogy te most nem kaptál azokból a dolgokból amiért az eventen résztvevők igenis megdolgoztak!Axxe Hadd kérdezzem meg Te résztvettél az eventen?
Ha nem akkor miért vered a nyálad és kevered a s***?Igy nem marad terület Valor kézben A Derik megerösödnek aztán csak csodálkoztok hogy mentek a süllyesztőbe mind a 40 aláíróval együtt!
Játszatok ne sírjatok lehet könnyebb llesz az életetek!
üdv
Malac

H3aDarcHer 2010.07.15. 14:05:57

Na jó ez a komment egy hülyeség volt :D

Hagyjuk a petíciót a francba :D Ugyse lesz értelme belátom .Aláirtam és kész.Azza semmit e vesztek.

Lexi1004 2010.07.15. 17:01:43

@agresszivkismalac1:
"A játékkal kéne foglalkozni nem azzal hogy te most nem kaptál azokból a dolgokból amiért az eventen résztvevők igenis megdolgoztak!?"
Mint említették már nagyon nagyon sokan nem azzal volt a baj, hogy ki kapott vagy ki nem, hanem az hogy mit nyertek és az hogy nem hirdették eléggé, illetve nem volt tisztázva a nyeremény értéke.

"Axxe Hadd kérdezzem meg Te résztvettél az eventen"
AxxE ne haragudj, amiért helyetted válaszolok erre.)AxxE is leírta itt is, és a GoA forumon is, hogy ő már csak a végén értesült erről. Amikor már megvoltak a nyertesek.

Nekem a húgom is játszik. Nem emlékszem, és ö sem emlékszik olyanra, hogy akár egyszer is megjelent volna az info sávban vagy úgy hirdették volna a Gm-ek. Aláírom, olyat tényleg olvastam talán kétszer, hogy fórumon event kiírás lesz. Mindig feljárok fórumra, és elárulom először a Hírek topicba nézelődtem, mert eddig mindig ott voltak meghirdetve. És nem villogot, nem volt semmi jelző lámpa, hogy "nézzé má be"!

Ha megerősödik Derion, annak mi csak örülünk.

"Játszatok ne sírjatok lehet könnyebb llesz az életetek!"
Hehe, elárulom, az élet nem itt kezdődik;)

Ha ez egy játék, akkor minek foglalkoztok ennyire ezzel a petícióval? Most a játékosok nagyrésze dobott egy 6-t. A döntés is a játék része lesz.
Hadd kérdezzem meg, neked mi nem tetszik a petícióban?
Tán a PvP szabályok törlése? Tudod, ez egy PvP game, tehát az ellent ott ölöd ahol tudod lényegében.
Vagy az hogy ilyen event nyeremény ellen szólal fel? Esetleg a nyertesek között voltál? Egyetértesz azzal h legközelebb is lehessen nyerni ilyen fegyót?

Írjatok ellenpeticiót!

mynameisbond 2010.07.15. 17:31:50

Csak egy tanács a továbbiakhoz.

Beregisztrálás után a fórumon látszik egy Eventek menüpont, itt minden le van írva.

Másik megoldás a fészbúk! Valószínű többen használják, mint a fórumot, és itt is napi szinten közölve volt hogy event folyik, thread pontos meghatározásával, csak egy kattintás volt az egész!

Talán ennek használatával csökenni fog a jövőben az ilyen jellegű problémák száma.

H3aDarcHer 2010.07.15. 18:16:46

@Lexi1004: Szia!
Már pedig meg volt hirdetve az event!
Nem nagyon figyeltem hogy mit irnak ki a játékban és hogy milyen event de egyszer felmentem forumra és meg találtam.Nem volt nagy tudomány, mivel korábban már a team közölte hogy az eventek az eventek menüpontban vannak.Hihetelen mi?

Láttam hogy ki volt irva dan szerint eddig ez a legnagyobb
nyeremény.Elkezdtem nézegetni a kérdéseket de mivel nem sok értelmet láttam az eventben ezért hagytam az egészet a fenébe.
Gondoltam nyernek majd 10 segéd tekit , tulélés főzetet , meg szerencse italt .
És mégse :D

H3aDarcHer 2010.07.15. 18:19:23

Azt el felejtettem irni hogy ez kb hétfőn volt.És ez után már több embertől halottam vissza hogy van ilyen.

Lexi1004 2010.07.15. 18:26:28

@H3aDarcHer:
"Már pedig meg volt hirdetve az event!
Nem nagyon figyeltem hogy mit irnak ki a játékban és hogy milyen event de egyszer felmentem forumra és meg találtam.Nem volt nagy tudomány, mivel korábban már a team közölte hogy az eventek az eventek menüpontban vannak.Hihetelen mi?"

Mint már korábban is mondtam, hogy láttam az eventet, de nem vettem részt rajta egyéb dolgok végett. Képzeld! Én is megtaláltam, csak próbálom általánosan nézni a dolgokat! És nem abból kiindulva, ha már egyszer informatikával foglalkozom, akkor a pék is tudja mi az az a cookie(pl)... Tudod, nem mindenki érti mi az a fórum. Nem mindenki találja meg elsőre!De ügyes voltál. Nem akarok vitába szállni veled, mert számomra nem ér annyit ez az egész dolog. Elmondtam a véleményemet, te is a tied.

"Nem emlékszem, és ö sem emlékszik olyanra, hogy akár egyszer is megjelent volna az info sávban vagy úgy hirdették volna a Gm-ek."
Magamat idézem. Bocsánat a hiányos szöveg miatt. Kánikula van és azt hittem, hogy mindenki érteni fogja, hogy a Gm hirdetés alatt nem a napi 1-szeresre gondoltam. Hanem mondjuk óránkéntira.

Calaisa 2010.07.15. 18:31:10

@mynameisbond: "Másik megoldás a fészbúk! Valószínű többen használják, mint a fórumot, és itt is napi szinten közölve volt hogy event folyik, thread pontos meghatározásával, csak egy kattintás volt az egész!"

Mindenkitol elnezest, de szamomra ez az amit egyaltalan nem ertek...
MI AZ HOGY FACEBOOK??? Mi az hogy en koteles vagyok regizni kulonben nem tudok errol az eventrol? Ennyi erobol akar az iwiwen is vagy a myvipen is lehetne.. raadasul hogy kulon event lesz a FB-on is...pffffff... miota lett szerves resze a goa-nak az FB ?

szerintem legalabb is ez a legelhaboritobb az egeszben, hogy muszaj vagyok egy oldalra regizni ahova akkor sem mennek ha fizetnenek, csak hogy megtudjam h mien event van a goa-ban...

pfffffffffffff o.O

mynameisbond 2010.07.15. 19:10:43

@Calaisa:

:D

Senki nem mondta hogy kötelező FB-re regizni. Csak egy alternatíva ha valaki nem akar a játékhoz kapcsolódó fórum alapján értesülni az idetartozó dolgokról.

Ha wiwen, vagy májvipen lenne akkor néznéd?

LoNDoN 2010.07.15. 19:33:34

@Lexi1004:

Ha az van, hogy sajnáljátok, hogy sokan lemaradtak a konkrétan nem közölt fődíjak miatt (nem pedig az irígység), akkor miért született AxxE remek threadje a hivatalos fórumon? Miért van ez a petíció?
Miért nem próbáltátok megkérni az event szervezőket, hogy szervezzenek mégegy ilyet, mert sokan nem gondolták, hogy ilyen "értékes" díjak is kerülhetnek szétosztásra?
Szerinted ha egy ilyen díjazású eventet engedélyeznek, akkor többet nem? Sokan leírták már, hogy ez a játék is mint mindegyik az üzleten alapul. A Game Forge-nak abból van bevétele, ha viszel a kovácsnak cuccot. Ez van ezt kell szeretni, ha leülsz elé.
Én úgy gondolom, hogy nem kell ahhoz sokat várni, hogy a kraftos fegyókat hivatalosabb event keretében is erőfeszítések nélkül meg lehet majd szerezni, ugyanúgy ahogy a globalon. :)

LoNDoN 2010.07.15. 19:43:15

Azt az egy dolgot valóban meg tudom érteni, hogy ha valaki sokat fizet a játékért, akkor az olyan eventek nem érdeklik, ahol prémiumos itemeket lehet nyerni, mert van rá pénze és inkább megveszi őket. Viszont ezt emberi hangnemben, a másik félnek tisztelet adva is ki lehet fejezni egy olyan threadben, ami pont az effajta visszajelzések miatt már korábban megnyílt. Ha ez húzódik az ügy hátterében, akkor erre ez lett volna a megoldás. Ha viszont az a baj, hogy egyáltalán ki lett osztva ilyen fegyver, akkor azon nem lehet segíteni, a játék eventjeit sok dolog befolyásolja, és nem csak a top játékosok érdekei vannak figyelembe véve.

Szoto 2010.07.15. 19:51:25

Majd könyörögni fogunk nem?

LoNDoN 2010.07.15. 20:46:35

@Szoto:

Már semmit nem kell csinálni, az a lemez már lefutott. A saját utatokat járjátok.

Calaisa 2010.07.15. 21:20:04

@mynameisbond:
az neked alternativa hogy egy goa-tol fuggetlen oldalon goa event van????

pfffff... nem azt mondom hogy akkor jelentkeznek, hanem azt hogy akkor mar azokon az oldalokon is lehetne.. es akkor nem ertem hogy miert nincs mas oldalakon, es nem ertem az Fb-nek mi koze a goa-hoz...

Szoto 2010.07.15. 21:27:19

EGy biztos, ha sikeres is lesz a petíci, akkor sem veszik vissza a fegyokat. London igaz akármi is lesz ez a lemez lepörgött.

SeniorHamlet 2010.07.15. 21:44:36

@LoNDoN:
Játék szavatosság LoNDoN!
Ne tégy úgy, mintha nem lett volna elégszer felemlítve neked!
Ha nincs az event és pl. a Game Forge hozz egy döntést és havonta ad valami új cuccot teljesen ingyen, amolyan beetetésnek csak pusztán azért, hogy +olhassam.
Attól még én nem leszek akkora láma hogy hónapról-hónapra csak azért, hogy a fizetésem 1 részét utalhassam a fenti okok miatt, itt maradjak és játszak mert az mekkora élmény.
Ettől még nem nőne meg a játék szavatossága számomra.
De attól igen hogy a céhem vagy a birodalom amihez tartozom bizonyos kivaltságokat élvezzen vagy az ellenfél aki ugyanezekkel a kiváltságokkal bír ne tegye pl. jövőhéttől.
Ez a 3.3 lényege meg a többi apróság.
Az elejétől e mellett lobbiztunk a többit már csak az erre reagálók keverték bele!
Biztos vannak köztünk olyanok akik szinplán megelégednének az event újra kiírásával, de nekünk (vagy legalább is azok a vélemények szerint amiket ismerek)nem ez a célunk.
Pont ellenkezően.
Üdv!

mynameisbond 2010.07.15. 22:04:46

@Calaisa:
Azt eddig csak Te mondtad, hogy FB event lesz.
Én csak azt, hogy ha már a fórum nem megfelelő, akkor onnan is lehet infohoz jutni.

Petra24 2010.07.15. 22:14:18

@mynameisbond:

A Facebook-on elkészült a magyar Gates of Andaron rajongói oldal, aki szeretne csatlakozzon bátran! :)

Miért érdemes csatlakozni?

.........
* előfordulhat hogy lesznek külön Eventek ott

by: GOA Fórum

mynameisbond 2010.07.15. 22:26:37

@Petra24: oks
Nem mondtam hogy nem lesz/lehet, csak hogy nem ezért írtam hogy ott is lehet infohoz jutni.

Petra24 2010.07.15. 23:05:46

@mynameisbond:
:) Csak az a baj tényleg, hogy a játékosok többsége nem facebookra jár fel.

@LoNDoN:
London, még mindig nem az eventtel van bajunk. Mint lehetett olvasni, örülünk, hogy Dan fáradozott vele, meg minden. De magával a Nyereménnyel van probléma. Globalon meg már valahol megérthető, hogy ott már lehet nyerni 38-as fegyvert. Most, hogy bejött a patch még itt nálunk, arra sarkalta az egész népet valorianban és derionban hogy megszerezze őket, a maga módján.
Tehát maga készítse el... de így, olyan hamar igényét veszti, hiszen:
"Mi a francnak gyűjtsek rá, amikor úgyis lesz még hasonló event, megnyerem, aztán meglesz?!"
Na ez itt a baj, szerintem... remélem értitek.

mynameisbond 2010.07.15. 23:30:46

@Petra24:
Szerintem az nagyobb baj, hogy fórumra se. :)

WhiteAngel 2010.07.15. 23:58:03

Üdv ismét Hunters!!
ezuttal békével jöttem! xd!
én nem állok egyik oldalon sem az event részéröl! kis hal vagyok ebben a tengerben viszont tény hogy én sem láttam ki irva a GOA-ban mint pl ezt az arany vásárlásos valamit!
nem értem ha rendezni akarnak eventet mértnem hirdetik eléggé magán a játékban is.. remélem ez megváltozik mert idegesitö tud lenni egy idö után!!
U.I bocs ha belekontárkodtam..

WhiteAngel 2010.07.16. 00:15:16

elnézést a duplázásért de hamár itt vagyok lenne egy kérdésem..
nem tudná valaki elmondani hogy miért nem tudok fel lépni a forumra? van mikor felenged de van mikor azt irja ki hogy nincs a felhasználó megerösitve !
és mindeggy mit csinálok nem enged be!
köszönöm a segitséget elörre is sziasztok jó élyt

agresszivkismalac1 2010.07.16. 02:28:51

"Ha ez egy játék, akkor minek foglalkoztok ennyire ezzel a petícióval? Most a játékosok nagyrésze dobott egy 6-t. A döntés is a játék része lesz.
Hadd kérdezzem meg, neked mi nem tetszik a petícióban?
Tán a PvP szabályok törlése? Tudod, ez egy PvP game, tehát az ellent ott ölöd ahol tudod lényegében.
Vagy az hogy ilyen event nyeremény ellen szólal fel? Esetleg a nyertesek között voltál? Egyetértesz azzal h legközelebb is lehessen nyerni ilyen fegyót?

Írjatok ellenpeticiót! "

Nem nem voltam a nyertesek közt.Mert nem érdekelt az event.De nem is sirok hogy nekem miert nem jutott :)Nem peticiózok hogy nekem is legyen vagy senkinek.Tudom hogy ez egy pvp jatek tudom hogy van egy 5soros szabalyzata amiben benne van az is ami a peticióban mégpedig Ibéria Teljes területén lehet ölni.Lehet újat mondok?Tehát ez egy felesleges pont a peticióban.Aztán Gm sértőt mondott?Komoly bizonyitékokkal kell alátámasztani mert az üzemeltető a szóbeszédre kétlem hogy adna.Event fegyó Igen szeretném ha lenne még ezekből a tárgyakból lehet hogy a nem agyon HK-t jatekos is megtudja majd nyerni.Itt veritek a tamtamot a semmiert :D komolyan mondom nevetséges!Mint egy csoport ovis akitöl elvették a fagyit és toporzékol üvölt de a felé nyujtott fagyit (event) nem fogadja el :DDDDD <B tessék fagyi... Ovisok

Szép napot kivánok:

Malac

U.i:egy kérdés ha kiolvad az ovis kezéből a fagyi (leforditom ha a jatekos nem vesz részt az eventen)akkor ki a hülye az ovis vagy az aki adta neki a fagyit(ford. event szervező ) Vagy aki nem hagyja elolvadni a fagyit hanem gyorsan megeszi (ford. Aki részt vett és nyert )

LoNDoN 2010.07.16. 07:25:28

@Petra24:

Lehet, hogy nektek ez baj, és problémát okoz, és ezért született ez a petíció, de a Game Forge érdeke nem ez, hanem az, hogy minél több bevételhez jusson. Ezzel a tudattal kell egy ilyen játék mellé leülni, és játszani, vagy nem játszani. Hidd el, hogy nem mindenkit érdekel az a cél, hogy az ellenség ne jusson kraftfegyóhoz, és most ennek "keresztbetettek". Ezt talán egy saját szerveren megérteném, de itt nem. Van aki rendel anélkül is holdkövet, hogy efféle céljai lennének, és örül neki, ha olyan fegyverhez juthat, amit fejleszthet ismét, mert esélye van arra, hogy jobb lesz, mint a régi. Pont ezért adja majd a global szerver is. Az, hogy hány hónap telik el a bevezetést követően, az tök mindegy a pénzügyi érdekekkel szemben. A globalon minden hamarabb volt, de a Game Forge is csak a pénzt szereti leginkább.

Ha a kraftfegyver összetevőit, vagy azoknak egy részét úgy lehetne kizárólag megszerezni, ha holdkövet rendelsz, akkor 100%, hogy nem lett volna ilyen fegyverosztás, mint ahogy nem engedélyeznek +14-nél magasabb tárgyfejlesztést sem, nem véletlenül!

Harcilama 2010.07.16. 07:46:10

Még mindig itt tartotok? vicc...

Petra, Lexi, szerintem Ti hagyjátok abba, mert már nekem fáj.

Rég nem értitek Ti sem, mi mellett próbáltok érvelni.

Érdekes, el tudtad olvasni, hogy facebookon lehetséges,hogy lesznek eventek, pedig nem volt kiirva announcement-be in-game.

Ez kb ennyire logikus.

És innentől tök fölösleges olyan emberekkel vitázni, aki gépelni tud, olvasni meg nem.

Lépjetek már tovább, nem hiszem el, hogy ennyi nap után is ez a legnagyobb problémátok!

Petra24 2010.07.16. 09:52:11

@Harcilama:
Sajnálom hogyha ennyire fáj neked, de tényleg vannak olyan emberek, akik nem értik meg a petíció lényegét.
Mindenkinek joga van beleszólni, én ezzel nem vitatkozok.
De ugyanakkor abba neked nincs beleszólásod hogy én ne mondjam azt amit gondolok, meg Lexinek se.
Fennt vagyok facebookon, igen, és meglettem hívva erre a rajongói oldalra... így olvastam el.
A lényeg a lényeg: A játékban több az online, mint a fórumon, és ott kéne hirdetni!

TamadoKobor 2010.07.16. 09:53:15

Ja,és ez a 86 alairas ez durvan kevésnek tunik nekem.Még igy is,hogy "kiutaltatok-de-atmegyek-derionba-és-végetek" befolyasos emberkék kampanyolnak mellettetek.Nemgond,legalabb nem lesznek gerincproblémaid, wizzu! Tudod,azért érdekes,téged mindig az az oldal utal,ahol épp jatszol...durva dolog,elitélsz valakit "mert a Peti mondta,hogy szar ember".

Baszki! Kapjatok mar az agyatokhoz,érett,felnott, 12 év folotti emberek, egy vacak,buta jaték miatt peticiokat irogattok, ami 90%-ban megalapozatlan pletykakra és ragalmakra épul...

Axxe! Mit varsz ettol? Oszintén! "Valorian megmentoje" kituzot? Valtozast? 86 alairas miatt?!

Abetyarjat...irigylem a problémaitokat.

BengaAllat

miazmamegint 2010.07.16. 10:14:33

@TamadoKobor:

Megnéztem azon a petíció kezelő oldalon a top10 petíciót, mindegyiknél megnézhető, hogy kik írták alá, mert ott azok vállalják a saját aláírásukat, saját nézetüket az üggyel kapcsolatban, mint ahogy egy hiteles petíciótól talán ez el is várható. Itt? Semmi! Senki nem vállal semmit, csak AxxE, a szerzője. 86. Egy szám, semmi több.

bucsicsa 2010.07.16. 10:20:01

@agresszivkismalac1: Imádom amikor egy vad idegen beesik és nem ért semmit az elmúlt napok eseményéből és ír valami badarságot:DD
NEM az a gond, hogy nem mi nyertük a fegyver:DD Olvasd el újra a történetet.

@Calaisa:Teljesen igazad van. Miért köteleznek, egy olyan oldal regelésére, amire nem vagyok kíváncsi. Gondolom ez is azért van, hogy az eventek titkosak legyenek. Hát ez tiszta felháborító. Miért nem a GoA játékban hirdetik meg az eventeket? Nem azért van a játék?

@LoNDoN: Kedves London. Nem szeretnék beleszólni a GM munkába, de napok óta nem láttam Való oldalon 1 db GM-et sem a Spam botok meg csak gyűlnek gyűlnek, Szóval ahelyett, hogy itt írogatod a legeslegutolsó hszed, inkább menj dolgozni és foglalkozz kicsit a való oldal játékosaival is. Tudom, hogy ez nehéz mert utálod azt az oldalt de te egy GM vagy:D
(bocs ha kicsit durva voltam, de nem csináljatok megfelelően a dolgotok, ez megint bebizonyosodott)

@Harcilama: Ha-Ha Te még mindig vicc vagy:D
Ja Petráról és Lexiről meg le lehet koccani...

Üdv:
Manci

agresszivkismalac1 2010.07.16. 10:33:49

Lehet hogy aki csinálta a peticiót (Nem NEEEEm Axxe) félrekattintott és igy nem látszik az aláirók egyéb infoja?Véleményem szerint kéne mégegyet csinálni egy javitottat ahol kiveszitek a felesleges részeket.Pl.pvp szabályozás eltörlése mert ugye az megengedett vagy a GM sértéses részt mert gondolom nem sok a bizonyiték.Én leegyszerüsiteném a peticiót...

Én Valorian Géza azt szeretném hogy mindenki mondjon le! Egy királya legyen Ibérianak(Axxe)és mindenkinek alanyi jogon jájon a szintjének megfelelő +24 es fegyver és ruházat és egy kastély melyben ingyen elkészitheti amire még szüksége van, természetesen csak Valórian oldalon.Aki Derioni oldalra regisztrál
-Buta
-Korrupt
-Ne léphessen céhbe
-Ne mehessen terület foglalásra
-Ne vehessen részt eventeken
-Semmiképp nem lehet okosabb egyetlen Valoriannal sem (IQ=karalábé)
-Önként bekell szolgáltatnia a +3 nál nagyobb tárgyakat ruházatot
-Természetesen a kastélyt megsem nézheti

Mi alulirottak kijelentjük természetesen névtelenül hogy ez nekünk jó lesz!

Meg adok nektek kishisztisek mégegy fagyit mert szeretitek :D <B

Üdv:

Malac

LoNDoN 2010.07.16. 10:42:15

@bucsicsa:

Köszi a kedves beszólást miss GA, vagy netán Coma? :)
Kérlek jelentkezz GM-nek, hogy elolvashasd mit követel meg a GF 1-1 GM-től, SGM-től. Messze túlteljesítem :)
De kérdezd meg a kedvesedet erről, ha nem hiszed, az effajta rágalmazást írasd bele a petícióba inkább. Köszöntem.

ui. Ezen a héten 2x voltam való oldalon és csak 1x derionin, próbálgasd egész nap a suttogást rám, és akkor megtudod pontosan mikor.

KAnna 2010.07.16. 11:18:37

@LoNDoN: Egy GM nem nyilvánulhat így meg, függetlenül attól, hogy provokálva volt vagy sem! Gondolom jó néhány screenshoot és jegyszám rendelkezésre áll a a kulturálatlan és minősíthetetlen hangnem igazolására!

LoNDoN 2010.07.16. 11:29:23

@KAnna:

Ezt sejtem én is. Amit elkövettem és nem volt helyénvaló az adott szituációban, azt soha nem fogom letagadni! De nekem nem a játékosok mondják meg mit csináljak, hanem az, akihez a petíciót is szánják. Ők döntik el, hogyan nyilvánulhatok meg és hogyan nem, mit kell tennem, és mit nem tehetek meg.

LoNDoN 2010.07.16. 11:42:21

@KAnna:

Jah még az kimaradt, hogy egy GM a játékban és a hozzá tartozó oldalakon GM, ott kell, hogy betartsa azokat a dolgokat, amiket most te is itt említesz.
Egy külső blogon úgy nyilvánulok meg, ahogy akarok, itt nem GM vagyok, a véleményemet írtam le, ha nem tetszik a stílus, azt lehet kifogásolni. Nekem sem tetszik rengeteg ember stílusa. Ez van.

KAnna 2010.07.16. 11:44:57

@LoNDoN: nem is ezzel van a baj, nem is veled hanem a kollégáiddal, ahogy kezelték a Valoriani jegyeket! De szerintem nektek mint GM-eknek kéne leszűrni a játékban lévő morált és a problémákat, amiket jelezni a GF-nek Coma-nak (vagy Robin Cook-nak mit bánom én)! Az a baj, nem álltatok ki értünk, hanem fennhangon érzékeltettétek, hogy ti istenek vagytok közöttünk! Példának okáért az első szabályok bevezetése óta jeleztem nektek, többedmagammal, hogy hülyeség, alátámasztva logikus magyarázattal, de néhány kedves kollégád finoman szólva kioktatott, hogy hülye vagyok! Nem baj 3 hónapra rá elismeritek, hogy hülyeség volt...
A végeredmény mi fellázadtunk Ti röhögtök rajtunk! Ha Mi továbbállunk, Derion meg várhat 2-3 hónapot, hogy legyen számottevő ellenfél a szerveren, és igy már nem számít, hogy mennyien írják alá a petíciót, hanem mindenki játékélménye sérül! A Magyar nép sosem volt erős empatikus képességekből itt be is bizonyosult, a jó vezető legalapvetőbb tulajdonsága... blah blah blah!

KAnna 2010.07.16. 11:52:41

@LoNDoN: tudod a paparazzi-k abból élnek, hogy a "celebek" más fórumon normális életet akarnak élni!
GM-ként minden ami a játékkal kapcsolatos ott neked GM mivoltodban kellene részt vegyél!

LoNDoN 2010.07.16. 12:03:39

@KAnna:

Én máshogy gondolom. A hírességeket is csak azért zavarják a paparazzik, mert esetleg kárt tudnak nekik okozni, manipulálva a közvéleményt. Nekem ezzel a manipulációval nem tud senki kárt okozni, mert azzal sem vesztek semmit, ha valami csodafolytán kitennének a teamből. :)
Megszoktam már, hogy sok okos ember van, aki mindig mindent jobban tud, de ha csinálni kell, vagy kellene, vagy lehetne, akkor olyan messzire fut amilyen messzire csak lehetséges. :)
Én az alapvető emberi viselkedési normákat betartom mindenhol, bár ennek vajmi kevés köze van a GM-kedéshez.

bucsicsa 2010.07.16. 13:23:01

@LoNDoN: Tök mindegy, hogy itt vagy London karakterrel, vagy a játékban GM-ként.
Akkor is mindig úgy kell hozzá állnod a játékosokhoz, ahogy illik.
Ugyan is Te mint GM jelen estben az elaó én mint Játékos a Vevő szerepet töltöm be. A Marketing elsö szabályai közt szerepel, hogy a vevő a király:D
De ezt ti már rég felborítottátok. És tényleg isteneket játszotok.
Hát én egyszer sem találkoztam GM-el a héten, De bizton neked van igazad:D
A Páromat megint te keverted bele, de hozzátok képest ö makulátlan GM volt, sajnos abba hagyta bizonyos okok miatt, így már egy normális és segítő kész GM-ünk sem maradt. :S
Egyébként nem olyan nehéz a GM-ek dolga nem kell sajnáltatni magad:D

TamadoKobor 2010.07.16. 13:46:27

Manci,a példad szerint,ha egy kisebbségi vasarol nalam egy csomag szotyit, hazafele latom,ahogyan egy padon ulve majszolja,akkor nekem kotelességem mosollyal a pofimon osszesoprogetni a héjakat,ugye?

Gratulalok,jo példa! Elado meg vevo,pff.

LoNDoN 2010.07.16. 14:04:50

@bucsicsa:

Jól van, ha én eladó vagyok te pedig a vevő, és nem vagy elégedett, akkor írd be a vásárlók könyvébe a panaszodat, de ne a lejáratás útját válaszd, mert az feléd is visszatetszést kelt. ;)

Amúgy már nyilvánvaló, hogy szándékosan provokálsz, de hát valakinek azt is kell.

LoNDoN 2010.07.16. 14:14:50

@bucsicsa:

Jah majdnem kihagytam, egyetlen egy dologban egyetértünk: Igen Styx-et kiváló GM-nek ismertem én is, sajnálom, hogy lemondott, de ez van, ezzel nem tudok mit tenni. :S

SeniorHamlet 2010.07.16. 16:34:39

Na ez az igazi szájkarate!

Dzsiucumi, kamugeri...
Lexi-ről, és Petráról leszálni!
Nem kel valami GoA fórum-os túlszabájozott, egyéniségtől, indulatoktól megfosztott zombivá válni,
de vegyétek észre, hogy ki az aki rászolgált a szemétkedésre, vagy ki az aki pont nem érdemli meg azt.

Hadzsime...

bucsicsa 2010.07.16. 16:40:47

@LoNDoN: Lehet, hogy szándékos:D
A gondom a következő, hogy a vásárlók könyvébe, nem írhatok, mert semmi értelme. Tudod, becsülöm, mert te vagy az egyetlen ellenfél aki fel meri ide tolni a véleményét. A többi GM munkatársad, arra sem méltatja magát, hogy meghallgassa a játékosokat.
Könnyű egymást cseszegetni így, és kényelmes is. Így mindig rajtad csattan az a bizonyos ostor.
Bocs ha néha durva vagyok semmi személyes, nem veled, mint játékos, hanem mint GM van gondom.
Mondjuk a múltkori kép berakásod a fórumra tényleg gusztustalan és szánalmas volt.
De amit irtam azon el kellene gondolkoznod, ez egy szolgáltató játék, és te egy "eladó vagy". Te és a társaid képviselitek a játék vezetőit, ezért normálisan kellene viselkednetek.
Az megengedetlen, amilyen módon válaszoltok egy játékos kérdésére.
Kellene a fórumon egy olyan bejegyzés, ahova a panaszokat rólatok be lehetne írni, és mint építő jellegű kritikát, átgondolnátok. Hatalmat kaptatok a kezetekbe és a viselkedésetek miatt vissza is éltek vele. Ez a petíció, és az egész "hiszti" lényege. Kapjatok már végre észhez, és mond meg DAN-nak hogy olvassa el azt a sok panaszt amit rólatok kap, mert borzasztóan tudtok viselkedni. De sajnos ez Magyar mentalitás.
Persze mi sem mindig megfelelően viselkedünk, de ahogyan szólnak hozzám úgy válaszolok.

@TamadoKobor: Azt hiszem megfelelő példával éltem, mert ha te is bemész egy boltba és az árus bunkó veled, akkor felháborodsz.
Nem csak az a bizonyos szotyi köpködő
jár abba a boltba, hanem az csinos kis csaj is akit fel akarsz szedni.
Én ezt most nem értem, te vagy Benga állat vagy az a Harciláma? Mert ha te vagy akkor ö ki és miért adja ki magát Bengának? Vagy skrizó vagy, és két éned van??
Erre azért kíváncsi lennék:DDD

Lekarmollak 2010.07.16. 17:25:15

@SeniorHamlet:
aranyos, hogy így véded őket, de ha támadólag lépnek fel és butaságot írogatnak, akkor a következményét is vállalják.

Lexi1004 2010.07.16. 17:59:37

@Lekarmollak:
Az írásomban nem volt semmi támadás. És honnan veszed, hogy nem vállaljuk a következményeket? Nem noname acc-al írunk ide. Az meg hogy kinek mi a butaság az már egyéni dolog. Ha meg annyira butaság, akkor ugyanúgy ez is elfér itt a blogon.

Harcilama 2010.07.16. 19:59:54

@Lexi1004: Az nem kifejezés..ide való :D

LoNDoN 2010.07.16. 20:06:23

@bucsicsa:

Biztos, hogy előfordulnak kevésbé toleráns reakciók részünkről, de hogy ezért ezt érdemelnénk, amit részetekről kapunk, azt nagyon kétlem. Támadni mindig egyszerűbb, mint védekezni.
Az meg, hogy velem, mint GM-el van gondod végképp nem tudom hova tenni, mivel soha nem írtál nekem se egy email-t, se egy PM-et, jegyet nem nyitottál nekem, hogy elmondd, mi velem a gond szerinted. Hidd el, hogy foglalkozom ilyesmivel, de az általánosításokat, mindenféle bizonyíték nélküli "erről is a GM-ek tehetnek", "ez is a korrupt GM-ek miatt van", stb, stb. beírásoktól te mit vársz? Ez lerombol mindent, ami esetleg jobbá válhatna valaha is....

DreamHunter 2010.07.17. 03:04:56

sziasztok, ritkán írok és lehet ,hogy már nincs is vita a 38as fegyókról ,de leírom a véleményem:
Én a metinről anno azért jöttem el ,mert tetszett a team rögtön 5ös szintüként egy egész estét jecy-vel játszottam (sajna nem tudom mi lett vele) és hangoztattam is ,hogy mennyivel jobb ez a team mint a metines, mindezidáig... én sosem bonyolodtam bele veszekedésbe én csak játszani jártam fel meg ölni, de hála ennek az egésznek sikerült elérni ,hogy ezt is abbahagyjam (egyenlőre nem véglegesen csak pár hétre) és a pénzem odavesszen.Nem bánom mert jó volt csak örültem volna ,ha tovább tart a felhőtlen játék és nem csak azt látom ,hogy a másik oldalnak odaadnak mindent amiért én már hónapok óta keményen küzdök és még a közelében sem járok :S

Arel 2010.07.17. 03:18:57

nos visszatertem.Mester a leveled alirtam!
most ugyn a derioni oldalt erositem vagy gyengitem:P,de ha valakinek igaza van akkor igaza van.
most epp nem szertnek balhet generalni,hogy melyik oldalon kik a hitvany fergek.../mert sajnos vannak ilyenek..../olvasgattam nehany ember? kommentjet , nem is tudom sirjak-e vagy nevessek.olyanok kommentelnek akik gatlastalul visszaeltek azzal,hogy van gm karijuk./lehet fikazni meg leugatni de a teny az teny marad/.en persze budos bunko vagyok/ami igaz/az esetek 100%ban nem rejtem veka ala a velemenyem , es igen mocskos a pofam.viszont te mondod a magadet en meg az iagazat....
azt ugye ismeritek igen "kedves" gm-ek.:hogy nem zorog a haraszt ha nem razza a parsazt..?

BigPi 2010.07.17. 21:16:30

Ma esti tf-en azt éreztem amit annak idején a Huntersesek Ardirban. De én nem örültem a potya pontoknak.
Tudom, az által, hogy kivonultatok a tf-röl a Derioniak figyelmét szerettétek volna felhívni az általatok tarthatatlanak tartott körülményekre.

Még is örülnék, ha visszatérnétek. Remélem ez minél hamarabb megtörténik.

Takeda 2010.07.18. 00:26:49

@TamadoKobor: te erre a vacak, buta jatékra mennyit is költöttél?

Csingacsguk 2010.07.18. 02:16:08

Nem adtak semmit oda a másik oldalnak.Volt egy event amin több derioni indult mint valorian és derionból többen nyertek.Na és hogy az egyik Benga volt Ő már akkora kocka hogy hihetetlen nem csodálom hogy nyert.:D Nem kell itt mindenbe csalást bele magyarázni.Egyébként én úgy tudom ezt az eventet engedélyezte a GF így valószínűleg a nyereményeket is.A GM-ek meg jól végzik a munkájukat.Csak köpködni tudtok mindent meg mindenkit(tisztelet a kivételnek)mind a két oldalról.Szálljatok már magatokba.Uff,beszéltem! :D

SeniorHamlet 2010.07.18. 04:39:44

@Csingacsguk:

Pff!
Kb. minden szavad, Hsz-eken keresztül tárgyaltunk.
Így utólag könnyen emészthető Hsz-ed
nem hízlal már senkit, mert itt mindenki fogyókúrázik!
De tiszteletben tartjuk a véleményedet.

Üdv!

agresszivkismalac1 2010.07.18. 07:04:48

Nem tudom min nyammogtok már annyit ez a téma teljes mértékben ki lett vesézve.Mindenki jól megmondta a frankót a másiknak már csak a személyeskedés legalja maradt(ble ble te nagyobb ***vagy mint én)Ovi rls.
Aki idáig lemegy az már tényleg a saját szegénységi bizonyitványát villogtatja.
Sok sikert a játékban!Aki nem játszik mert ül a depisarokban annak jó depülést!
De a Valor oldalnak innen nagyon nehéz lesz felállni...

agresszivkismalac1 2010.07.18. 07:05:41

Bocs a duplaért De a fagyi <B lemarad meg a köszönés

Üdv!

Malac

Takeda 2010.07.18. 07:08:32

@Csingacsguk: szerintem meg az lett volna korrekt, hogy közlik mik lesznek a nyeremények... Ha erröl az oldalról szemlélnéd a dolgokat, lehet, hogy te is másképp látnál sok mindent.... csak képzeld bele magad, hogy valos vagy...
Mi értelme van így a kastélyharnak, ha az ott gyártott dolgokból lehetett csak 38 -as fegyvert csinálni, amit egy ilyen eventen egyesek megkaptak, s véletlen épp azok akik... Persze van a GM-k között is akik jól végzik a munkájukat, tisztelet nekik...
De aki felelös munkát végez, annak a kritikát is el kell viselnie, és nem az a dolga, hogy a kritizálokat eltanácsolja a játéktól. Mi nem tehetünk mást csak kritizálunk, nincs meg a hatalmunk, hogy változtassunk a dolgok állásán. Max ezt tehetjük amit most Axxe kezdeményezet (petició, nyíltlevél) és akinek egyezik vele a véleménye az aláírja. (Az a 100 valahány aláírás azért jelentös játékost takar, ha azt vesszük, hogy tf-k idején töb száz aktiv játékos van fenn.) És, hogy lesz e kézzelfogható eredménye ennek, majd kiderül, még nem dölt el semmi... Azért igazi ellenfél nélkül a harc sem olyan, ahogy régen... Nem hiszem, hogy hisztinek kéne nevezni, szerintem az a hiszti ami egyesek itt folytatnak...

Uff, most én beszéltem...

BigPi 2010.07.18. 09:46:28

Ha valos lennék lehet, hogy nekem is üldözési mániám lenne.

Elnézegetem a Screenshot eventet, majd minden második játékos kapott valamilyen büntetést a Valorianok közül.
Még Derioni oldalon, csak ketten kaptunk. Bár szerintem sem nekünk sem a Valoknak nem járt volna büntetés.
Nem hiszem, hogy a Gm-ek részre hajlóak lennének. Sokkal inkább az a baj, hogy a szabályokat nem elég egyértelműen írják le, ezért mindegyiket magyarázni és félre magyarázni is lehet.

H3aDarcHer 2010.07.18. 11:57:22

@agresszivkismalac1:"De a Valor oldalnak innen nagyon nehéz lesz felállni..."
Ebben igazad van :D A csúcsról(mind a két északi kastély a mienk) lehet a legnagyobbat bukni.(nincs semmilyen kastélyunk )Mert hogy a nightmare nem védi meg az 100%.Mi meg nem megyünk(valkyre).Legalábbis én úgy tudom.

Harcilama 2010.07.18. 20:04:56

Bőven túl nagy figyelmet kapott Axxe és a rajongótáborának a hülye hisztije, már le is nyugodott a szitu...

Az elején vicces volt, lehetett flame-elni, de már uncsi.

Az meg,hogy ki mennyit költött, mindenkinek a magánügye, de megnyugtatásul közlöm, sokkal kevesebbet, mint bárki gondolná :D

mynameisbond 2010.07.18. 21:12:40

@Harcilama:
"Az meg,hogy ki mennyit költött, mindenkinek a magánügye, de megnyugtatásul közlöm, sokkal kevesebbet, mint bárki gondolná :D "

Ezzel eddig is tisztába voltam, az érdekes az, hogy szerintem sokan sokkal többet gondolnak, mint bárki gondolná! :)

Tegnap vagy tegnapelőtt 'ütötte meg a fülemet' az a mondat, hogy: (nem szó szerint idézem) 'Benga amúgy 6000HK-t költött a botjára' (az eventen nyert fegyverről volt szó)

Calaisa 2010.07.18. 22:10:09

Nagyon szepen koszonjuk a segitseget mindenkinek!!!!
Gratulalok Derionnak es Valoriannak egyarant! Nagyon szoros volt legfokent a vege, foleg h 42 percig vesztesre alltunk :)

Szerintem nagyon szep csata volt!

Harcilama 2010.07.18. 22:42:46

@mynameisbond:
ez ilyen...

Valaki szamol,ir, pletyizik,de alaptalanul..es körbejár az info :)

Gondolom nem arulok el vele nagy titkot, hogy nem volt 6k...

BigPi 2010.07.19. 07:19:41

@Calaisa: Elárulod, hogy melyik kastélyban voltál? Gondolom valamelyik Neightmires kastélyban. A többi ugyan is gyorsan elesett.

agresszivkismalac1 2010.07.19. 15:15:20

LOOOOL a petició lista Ugy lett kitalálva vagy esetleg az aláírók maguk sem tudják honnan játszanak?

Encore Valorian kari :D de javitsatok ki ha tévednék...

Valami sántikál errefele kicsiovisok :)

<B <-- Fagyi

Üdv

Malac

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.07.19. 16:35:01

@agresszivkismalac1:

A petitiononline.com oldalárol lett copy-zva, és beillesztve, mindenki maga irta be milyen nemzetböl írt. Ha Encore valorian, hát akkor az, ő írta el, és nem ellenőrizgettem.

Te sántikálsz leginkább errefele kicsiovis..
(UI: Mégegyszer valami lenéző, vagy sértő dologgal jellemzel engem, vagy az ide írókat, letiltalak, mert sok értelem nincs a mondanivalód(?)-ban)

agresszivkismalac1 2010.07.19. 18:02:46

Tisztelt Axxe!
Kérlek olvasd el minden hozzászolásomat Ne csak ezt.Ugyláttam eddig mindenkinek mindent lehetett mondani a másikról.Ez már csak a spanoknak van engedélyezve?A többi user tiltást kap mert a személyedet királyi jelzövel illette?(konkrétan én)Vagy mi volt ami lenéző volt és mi az ami engedélyezett és még nem sérti a lenézés szabályt?Megprobálom majd ugy irni a hsz t hogy téged NE sértsen meg :)

agresszivkismalac1 2010.07.19. 18:05:40

Bocs a Duplaért De mi a garancia hogy én vagy akárki más nem 12x irok alá mert regelve van kb 200 karim....Innen kezdve eléggé hiteltelen ez az egész sajnos

agresszivkismalac1 2010.07.19. 18:19:38

Lehet nem ment el az elözö Bocs a duplaért !
Tehát ha nekem 120 darab karakterem van és mind 1 es szintü és mindel aláirom az gáz?Nem hiteltelen ez a szavazosdi igy egy kicsit?
Meg még pár kissé provokativ kérdés aztán nem hiszem hogy irok ide mégegyet mert ez lefutott téma.(megkérlek Axxe te válaszolj ne céhtárs vagy megbizott minisztered vagy akárki)
Ha te engem leovisozol nekem ahhoz nincs jogom?
Az ovis a hisztire értettem ha elolvasod minden kommentemet megérted...
Mit gondolsz mit érsz el ezzel a peticióval?Mit gondolsz mit érsz el a Hk és játék bojkottal?
Ennyit szeretnék tudni aztán majd regelek ide más néven ;)

a válaszokat köszi

Üdv

Malac

Harcilama 2010.07.19. 19:20:55

Nezegettem kik irták alá derion oldalon :D Hesin, Arel, meg ezek :D ugyanmar...:P

Harcilama 2010.07.19. 19:22:22

Arrol nem beszelve, hogy Gyimkalj ketszerirta alá (39,40), gondolom nem fogott a toll :D

Komolytalan az egesz,de kivancsi leszek mi lesz a GF valasza :D

agresszivkismalac1 2010.07.19. 19:30:21

Arpad is 2x de kiv vagyok énis mit válaszol a mintegy 60 valodinak számitó aláirásra :)

Csingacsguk 2010.07.19. 22:37:11

Sziasztok!Nekem is lenne egy kérdésem.Meddig tart még ez a aláírás akció?Egyébként úgy gondolom hogy ez a petíciós dolog nem lett eléggé meg hirdetve.A derioni oldalon nem sokan tudnak róla. :D

Szoto 2010.07.20. 05:04:55

@BigPi: Meg is látszik hogy a gmek nincsenek a helyzet magaslatán, ha már ki lehet játszani a szabályokat, akkor nem jobbak, mint az ugynevezett honatyák. Tisztelet a kivételnek persze.

Szoto 2010.07.20. 05:08:53

@BigPi: Ha azt vesszük 1 hónapig tartottuk a hesedi kastélyt, volt olyan amikor mind a 4 bástya a mienk lett, szerintem ez igen nagy eredmény kedves bigpi. Nem tudom ki vagy, de óvatosabban is bánhatnál a szavakkal, mert még a kree sem tudta mindegyik bástyát uralni, amikor hesed elesett, pedig igencsak emberhátrányban voltunk:). Ha elárulod a játékbeli neved nagy szeretettel vadászok rád a továbbiakban:), ha nem nos.....

Szoto 2010.07.20. 05:11:38

@BigPi: Mi sem szoktunk örülni a pontoknak, már ha kapunk, ha érdekel tele vagyok pontokkal ahogy sok Huntis, ha nem érdekel akkor is tele vagyok:D

Szoto 2010.07.20. 05:20:45

@agresszivkismalac1:olvasgattam a hozzászólásaidat, LOL, te tényleg ilyen iq betyár vagy? Ki akar itt király lenni? Ez csak egy játék és mi csak korrektül szeretnénk játszani ennyi.:D
A korodat meg sem merem kérdezni LOL méghogy király:D:D:D:D:D

BigPi 2010.07.20. 07:07:37

@Szoto: A potya pontos írásban, visszautaltam a HunTers történelmére. Ott lett leírva, hogy alig várták, hogy a derioni oldal felfejlődjön hozzájuk még, akkor is, ha elvesztették ez által a potya pontokat.

A kastélyharcnál egy tényt állapítottam meg. A Vatták 2-3 perc alatt megvédték kastélyukat. Phoenix, pedig 16 perc alatt védte meg.
Természetesen ez érthető a bojkott miatt. Ugyan akkor ezen okból kifolyólag meglepődtem a Valorian oldal Ardiri sikerén.

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.07.20. 07:57:24

@agresszivkismalac1: Nem gondolok semmit arról hogy mit érünk el vele, egyszerűen sokan akarták, sokan voltak felháborodva, és ezért készült el. Mint ahogy írtam is a levél legelején.(olvasd el)
Nem azzal van baj hogy véleményed van, azzal sincs baj, hogy ha azt gondolod 5 ember generálta az aláírásokat. Csak nem kellenek ide ezek a jelzők. Ennyi.
Benga szerint túl nagy figyelmet kapott, mások szerint nem volt "reklám
ozva", mindenestre elküldjük (szerdára ígérték a fordítást), és ,ezzel le is van zárva az ügy. 99% hogy nagyívben tojnak majd rá, de marad 1%.. :)
Az viszont biztos hogy legalább jeleztük az ittenieknek, hogy van 1-2 dolog ami nagyon nincs jól a game-ben, és már ez is eredmény.
Levezetésképpen olvassátok inkább a HunTers Saga -t ( hunters.blog.hu/2010/07/19/hunters_saga ) SeniorHamlet tollából. :D

LordJoey 2010.07.20. 11:49:37

BigPi!
Én Ardirban voltam és egyátalán nem volt jele a bojkotnak! (legalábbis a szervezői ott voltak) :))
Ott volt minden Valorian zsoldosként, aki számít! Az egészben az a jó és azért volt szoros a harc mert nincs létszámfölény a kastélyharcban.
KURVA NAGY CSATA VOLT!! :DD

WizzurahDD (törölt) 2010.07.21. 20:53:37

@LordJoey: Úgy tudom csak múlt hétre szólt a sztárjk, de akkor is van aki jött szerencsére, nem volt teljesen unalmas.

Azért nehogy már ez legyen még mindig, kell a harc :) Mondjuk annyiban jobb volt hogy ez a lagg ami van megint...
Totál szétcseszi a tf-eket már rendszeresen és így értelmetlen védeni is...
Még jó hogy kastélyharcokon nincs ilyen, látszik is, mindjárt kiegyenlített a dolog :) Minimum kiegyenlített.

A levélről annyit, hogy keveslem az aláírások számát sajnos. Szerintem sem lesz semmi, de ez jelzés nem csak a németeknek, nekünk is, a Team-nek mivel itt olvassák szerencsére.
Írták alá derioniak is, ez jelzés értékű, semmi más, egyszerűen erre nincs szükség ennyi.

Bocs a sok fikázónak, hogy nem reagáltam, egyszerűen sose lenne vége ha reagálnék a sok kis krumplinak :)

Remélem sztárjknak már tényleg vége és lesz egy fincsi gebra harc mert múltkor még ellenfél sem jött :(
És ez így tényleg nem jó, saját magunkkal cseszünk ki. Tehát ezúton is kérem, hogy legalább kastélyra gyertek, játszunk már egy jót, a 2 héttel ezelőttit nagyon élveztük azt köszönjük is.
Na minden jót

BigPi 2010.07.22. 06:59:48

@WizzurahDD: Látom este ti is belefutottatok a laggba.
Akár ki, akár mit is állít a szerverrel van gond.
Különben nem tudom eldönteni, hogy tart még a bojkot? Olyan mintha a Valorian oldalon nem mindenki tért volna vissza.

H3aDarcHer 2010.07.22. 10:05:48

@BigPi: jól látod :D sokan dobták a játékot , senki se kiváncsi erre.

LeonardoDaVinci (törölt) 2010.07.22. 11:43:29

Üdv mindenkinek! Sajnos ez egy gusztustalan játék hozzá való szolgáltatóval és üzemeltetőkkel. Számomra már nem nyújt szórakozást, ezért a játékot a magam részéről én is befejeztem. LeonardoDaVinci karakterét barátunk, Selestina veszi át és viszi tovább. Örülök, hogy megismertelek benneteket és minden jót kívánok Nektek a jövőben. Kélek, töröljetek a HunTers blog csoportjából is. Köszönöm és Sziasztok! Leo

Szoto 2010.07.23. 21:27:29

Na a mai tf már nem volt rossz.

Styx86 2010.07.24. 19:09:04

@LeonardoDaVinci: Sajnálom, hogy elmész, de legalább jó emberhez került a karid. :)

Minden jót kívánunk neked a továbbiakban.

BigPi 2010.08.18. 21:07:27

Axxe! Elárulod, hogy miért akadtál ki a ma estei Tf-en a dzsungel erődben?

Lemaradtam, csak annyit olvastam, hogy valami nem tetszik.

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.08.18. 21:12:21

@BigPi: Már a címoldalra kiírta Inso mi volt. Ott álltunk mikor ez történt.. siman besétáltak a sok derioni között, és foglaltak..
Ez már így megy egy ideje, csak látni nem láttuk, az volt gyanus többször, hogy mi elvéreztünk 30-40-en, és 20mp múlva kiírta, hogy a területet elfoglalta a P.-on céh.. Persze így érthető hogyan..

Quickhand 2010.08.19. 00:12:36

Hogy van ez a többször dolog is lol? :D Max akkor foglalt paradoxon ellenünk amikor ardirra koncentráltunk és SENKI nem védte délen várakat no de ez sem volt sokszor és gondolom akkor sem nézte senki hát itt a kree ezért foglalt para de volt olyan is épp nem számoltunk támadásra mert ti ugye mind északon és ők meg a patronus alatt éledtek és bemákolták :D Ezek az alapvető bajok nem gondolkoztok vagyis inkább nem is akartok mert akkor nem lehet habző szájjal az asztalra csapni. Ti tényleg ezt élvezitek a feszültséget a hangulat gerjesztést én már rájöttem. Jó lenne ha akadna köztetek pár józan gondolkodású ember aki azért a miérteket is kutatja és le lehet könnyen vezetni mint itt tettem és a másik bejegyzésben is ha valami történik akkor az miért is történhet és nem csak a nekem tetsző verziót magamhoz ölelni és abba kapaszkodni mint kimondani ezt most elbasztuk legközelebb nem lazázzuk el és akkor megvan a vár nem csaklizzák el orrunk elöl egy szerencsés beporttal.

Inso 2010.08.19. 09:47:14

@Quickhand:
be szoktuk ismerni ha elbaszcsiztuk, pl tegnapelott, egyértelmű h meg kellett volna tartani, nem ment, ez is benne van a pakliban.
és nem élvezzük a hangulatkeltést, de sztem ez bárhol csapná a biztosítékot.
a miértekre már jópár hete keressük a választ, sőt többen is pletykálnak ezt-azt, de addig nem akartuk kirakni a postot amíg nincs róla komolyabb bizonyíték.
persze logikus h senki nem fogja azt mondani h "igen szövetségben vagyunk derionnal"...
süti beállítások módosítása