Általnos (céh) szabályok

2010.02.27. 12:20

Nem sok szabály van, de ezeket kérem betartani!

Viselkedés:

  • Ne lopj! Bármi ilyesmi azonnali céh-bann!
  • Ne káromkodj, ne sértegess másokat, ne szidj más céhet! (Minden csetbe sem!) Ha problémád van valakivel jelezd nekem, és tisztázzuk a helyzetet. Ne írj más céhre vagy személyre sértő feliratot a fejed fölé!
  • Ne kunyerálj! Semmit sem! Az oké hogy megkérdezed van -e valakinek fölös ez-az, de mikor már ötször írod be hogy "Nincs valakinek olajos anyaga, makulátlan bőre felesleges???" nahh az már dühítő, ha lett volna bárkinek is felesleges, elsőre is adott volna. Vegyél, szerezz magadnak mint mindenki! Akitől kunyerálsz annak sem az égből esett!
  • Ne húzgáld el a MOB-okat más játékos elől! Tudjuk hogy kevés a hely a titkos iratokon, de mindig törekedj a kúltúrált megoldásra. Legtöbb játékossal meglehet beszélni a terület felosztását, ha mások húzzák el a te mobjaidat írj  CÉHBEN valmelyik vezetőnek, ha baráti céh egyik tagja, akkor egészbiztosan megoldjuk a problémát. Ne menj bele egy "ki kezdte" típusú vitába azzal hogy te is elhúzod előle "bosszúból"! Készíts képet inkább ha nincs online senki vezető nálunk.

Hozzáállás:

  • Segítsd a céhtársaidat! Ennek rengeteg módja van. Ha van felesleges cuccod ajánld fel (akkor kunyerálni sem kell) , ha kérdeznek valamit, és tudod a választ akkor válaszolj! Ne mindenre nekem kelljen már, ha mások is tudják..
  • Védd meg a céhtársadat! Ha társadat támadját titkoson például, és te is bent vagy, segits neki, és kérj segitséget a többiektől!
  • Amikor a céhtárs hibázik mondjuk WAR-on , nem kell baszogatni! Mond el nekem suttogóba vagy levélben mi történt, és majd én megbeszélem vele! Nem szép mikor valakit céhcsetben aláznak, és szidnak.. Te is hibázhatsz!
  • WAR alatt kövesd az utasításaimat! Nem poénból írom, akkor is csináld, ha nem érted miért, vagy nem értesz egyet vele! Nem tudhatod milyen szándék áll mögötte! Ha velami utasitással nem értesz egyet, WAR után megbeszéljük, mindenkit meghalgatok, nem vagyok Diktátor, de WAR után!
  • Légy aktív! Nem csak azt értem ez alatt hogy kockulj a gép előtt éjjel-nappal (az sem árt monnyuk :D) hanem hogy War alatt nem szeretnék senkit pecsétes küldiket csinálni látni! Ha megnézem a céh ablakban a névsort akkor minden online játékost a harci területen akarok látni! Aki rendszeresen máshol kószál azt kidobom. Az játszhat egyedül is, neki nem kell a céh.

 

Ha azt látod, hogy valaki nem tartja be a szabályokat, jelezd nekem, vagy valamelyik alvezérnek! A büntetés nem marad el!

Szerző: AxxE

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr481794490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arel 2010.03.13. 12:08:01

na ide is leirom:
meg egy kunyizas es megyek.....

Arel 2010.03.13. 12:13:42

tudom nem vagyunk egyformak.DE:aki kunyizik az bekaphatja....
ezentul /sokaknak mindig,mindent ingyen adtam, aki megerdemli annak igy is marad/

nem azet,hogy magam futaqssam de en miota a ceh 3as volt azota itt vagyok.talan maradok is....
nem kunyizok nem sirok a lexikont tudom hasznalni, a terkepet ismerem...
most eh nem ragozom.,...

Styx86 2010.03.13. 12:40:38

Arel, ne te menj el emiatt! Ahogy AxxE is írta, szólj neki, vagy az alvezéreknek.

Ha elmész ki fog engem visszaidézni? :P

Arel 2010.03.13. 13:03:15

bocsass meg styx es te is axxe !
de ez nekem nem nyero. szamtalan alkalommal szamtalan helyzeteben mondtam..
koszonom hogy veletek lehettem.
tenyleg elmeny volt.
de ez igy off..

Arel 2010.03.13. 13:07:41

akinek tartotom valamivel az keressen nyugodtan azt nemf elejtettem el.-..

SweeTChucK 2010.03.13. 13:54:29

@Arel:
Sajnálom, hogy kiléptél, a vége az lesz, hogy minden "komolyabb" játékos otthagyja a céhet.
Most ki fog kirontani a nyúlból? :)

Arel 2010.03.13. 15:08:45

nem vagyok komolyabb es meg tolvaj is vagyok........

Fekete_Angyal 2010.04.18. 23:18:43

volna néhány kivetnivaló néhány céhtaggal kapcsolatban, mikor elszedik a mobokat, vagy gyáván hátba támadják az embert. Csak a tisztességes ellenfél a kihívás és érdemes vele csatázni. De ha nem gyáva, ne támadjon hátba és ne akkor amikor a mobok már félig leszedték a Hp-ját az embernek! :-)

Styx86 2010.04.19. 19:12:32

Nem hiszem, hogy csak a Hunters tagjai veszik el a mobokat a derioniak elől. :)
Bár én az ellenféllel is ki szoktam egyezni a területben, mert iratra nem pvp-zni járok, de alapvetően az erősebb kutya b..... elv érvényes az iratokon.

Hátbatámadás? Tessék használni a radart ás akkor nem fog meglepetés érni. :P
süti beállítások módosítása