39-es Múlt.

 

Az előtte lévő küldetéseket nem tudom már megcsinálni, most csak a múltat írom le.  

Jorgi területére dob ott meg kell ölni a sok mobot, és a két fő mobot.

 

Aleshanee boszorkány elpusztítás:

Miután megölted Aleshanee boszorkányt, aki a rubin tónál lakik, és megtörted az átkot, vissza kell menned Bao-hoz.

Bao-t felfelé az útón találod, a kastély kapujában várakozik.

 

A derion-i katonák lenyomozása:

Ölj meg 5 Derion-i lovagot, akik a lakosok között álruhába bujkálnak, majd tegyél jelentést Bao-nak, aki a kastély kapujánál várakozik.

 

A Bertikal kastély romjai között:

Keresd meg Pienji-t a Bertikal kastély romjainak bejáratánál, és beszélj vele.

A Kastély másik oldalán találod.

 

Veszélyes játékok:

Mikor elpusztítottad az öt csapdát a Bertikal kastély romjainál és a fő kapu kinyílt menj vissza és tegyél jelentést.

Vigyázz, mert a kristályok messziről folyamatosan 80-at sebeznek, a mobok körülötte meg sokan vannak.

Utána vidd vissza Penjihez.

 

Para kardja:

Hallgasd végig Pienji történetét, és menj az erdő mögé, hogy találkozz Jakabil-lal. Kérdezd meg tőle mi az igazság.

Vigyázz, mert sok a mob és együtt elég erősek.

 

Iberia jövőjéért:

Öld meg a Rahu halál tábornokot és pusztítsd el a sötétség kapuját, mielőtt ismét kinyitná. Tegyél jelentést erről Jakabil-nak.

Először öld le a körülötted lévő mobokat, hogy ne zavarjanak.

Amikor kinyitod a kaput, akkor vigyázz, mert 6-7 kisfőnök kerül elő, akik egyszerre rád támadnak és vakítanak.

Itt vége is a múltnak más csak vissza kell menned az átjárón és leadni a küldetést.

 

Írta: Manci

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr962059977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lala69 2010.06.06. 16:43:04

Hali!
Csak gratu az új leírásokért!
Most tartok itt minnyá!
Esti lámajátékosnak(mint én:))nagy segítség!
Köcce!

Estuckers 2010.06.18. 12:37:41

jó a leirás! köszi

szalmakalaposnak itt is me szeretném köszönni a segitséget :D

nélküle nem ment volna :)

Szalmakalapos 2010.06.18. 13:27:26

Nincs mit Estuckers, Én is zöldfülüként kezdtem, de legalább sárgul már az a fül:))

Nekem is vannak még homályos dolgok, de majd felvilágosodok egyszer:)

Ha valaki 61-es szintig(mert ott tartok, még mindíg:PP) kérdése van, a küldetésekkel kapcsolatban, akkor nyugodtan keressetek meg, suttogjatok rám, és ha tudok segítek.

bucsicsa 2010.06.19. 12:07:28

@Estuckers: örülök, hogy tudtam segíteni. Legalább nem hiába csináltam:D

lala69 2010.06.25. 13:00:58

Hali! HEEELLLPPPP!!!!!
Végre 39!
De nem találom kinél-hugyan vehetem fel
a 39-es múltküldit!
Minnyá sírok!
Segícség!!

lala69 2010.06.25. 13:21:25

ÁÁÁÁÁ!Megvan!
Ha minden igaz Ternop-nál...
Ja!Jut eszembe!Ha valakinek van egy megunt
+25-ös egykezes kardja,postázza már el
nekem,majd én vigyázok rá!:D

lala69 2010.06.25. 15:31:16

Bementem!
Uhh!Bakker!
Ööö,nincs valakinek egy gyalogsági vulcan
géppuskája??

lala69 2010.06.26. 08:05:08

Átok ül rajtam!
Szép komótosan haladt a küldi,már
kezdtem örülni,hogy semmi gubanc,
erre a para kard végén kidobott a szerver! ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
AZÉRISMEGCSINÁLOM!!!!!!

lala69 2010.06.27. 09:23:56

Kész van!
Védelmi harcosként kicsit hosszadalmas
volt!
De elég mozgalmas!:D
Megyek binába kiscsopisnak!:D

Styx86 2010.06.27. 17:37:18

Gratula! :) Def warriként tényleg nehéz lehetett.

Estuckers 2010.06.30. 14:59:29

én sose csináltam voln ameg segitség nélkül (szalmakalapos,bucsicsa)

én 41-es ként csináltam pap-karimmal és igy is necces volt :)

tényleg nehéz küldi,

h te megcsináltad 39-es ként warival minden elismerésem a tied
GRAT ! !

lala69 2010.07.03. 17:32:15

Köcce!
Különben semmi extra! Jól helyezkedni,széleken csipkedni!
És nem árt,ha birod a pofonokat!:D
süti beállítások módosítása