Kockáztattak.. Nyertek

2010.03.16. 09:40

Tegnap a Kree érdekes, és meglehetősen kockázatos tervet talált ki, viszont sikeresen véghez vitték. Minden területüket otthagyták védtelenül Gebrah-ban, és teljes erővel ránk támadtak Tacyntorega-ban. 

Nem sokon múlt hogy terület nélkül maradjanak, ugyanis az első, és a második hullámot is sikerült megállítanunk, de utána sajnos az elesettek nálunk nem értek vissza időben, és a két 70 feletti játékosunk hiánya is kiütközött. A lényeg röviden, hogy mindhárom területünket elvesztettük. Kockázatos, szép terv volt, és nagyszerű kivitelezés, tényleg le a kalappal a Kree előtt. Nekünk viszont el lehet gondolkozni, hogy ez miért történhetett meg, és mit tehetünk ellene a jövőben.
1, Kevés a 60 feletti, és mégkevesebb a 70 feletti játékosunk.. Erre igazából egyetlen megoldás van: Bele kell húzni srácok! Nem elég a 45-50 es szint. Már lassan mindenki aki eléri a 40-50-et neki áll "Kiskarizni".. a 45 is kiskari.. Ha lvl50 körül egy Harcos elkezd egy új karaktert azt még meg is értem, de a többiek? Majd kiskariztok a 76-osok vagytok. Igenis TESSÉK FEJLŐDNI!! A minimum szint Április 1.-től 45 a HunTersben.
2, Lassan érnek vissza a területre az ujjáéledő-től a védők. Ez gyakori probléma, még a kisszintű játékosok hagyján, de a 60-70 körüliekre nagyon nagy szükség van a védelemben amikor nagy a nyomás, és nem mindegy h 1 perc, vagy 10 mp alatt ér a területre. A 10mp nem lehetetlen (sőt 5mp alatt is vissza lehet érni), majd elmondom minden érintettnek a céhcsetben, hogyan lehet megcsinálni.
3, Nem tudják sokan optimálisan használni a karakterük képességeit. Erre is egyszerű megoldás van: Tessék párbajozni Keterben egymással, mert a mobokat könnyű halomra ölni, de egy élő ellenfél teljesen más tészta. Ne jöjjön nekem senki azzal hogy romlik tőle a "statisztikája", mert azt a szart senki nem látja, semmi jelentőssége. A gyakorlás az egyetlen mód arra hogy ráérezz mikor mi a jó megoldás, mi a jó skill sorrend, stb..  Rá lehet fogni, hogy a "prémium játékos ellen nincs esélyem", de ez nem igaz, különösen amikor tömeges támadás, vagy védelem van. Egy 25ös varázsló eldöntheti a csatát, ha jókor jó helyen fagyaszt, vagy futkároztat az ellenség soraiban.  

Ezzel kapcsolatban ajánlanám mindenki figyelmébe egy korábbi bejegyzésemet: Céhek, és szövetségek, Valamint Manci írását a Védelem, és Támadás rovatban: Mágusok és Papok 

Nagyjából ezeket a következtetéseket vontam le a tegnapi csatával kapcsolatban, ha  van megjegyzésed, ne habozz: Írj hozzászólást!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr261843249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quickhand 2010.03.16. 12:12:04

Jó kis harc volt ez a tegnapi. "Nem sokon múlt hogy terület nélkül maradjanak, ugyanis az első, és a második hullámot is sikerült megállítanunk,.." azért ettöl messzi álltunk mert Falusit szinte senki nem védte. 2 csoportal lefoglaltunk titeket Dzsungelban a többi 4 vagy 5 meg foglalt. Én igazából csak azt nem tudtam utolsó várat be tudjuk-e biztosan foglalni de addigra a meglepetés támadástól annyira szétestetek ez is megvalósult. Én speciel a kree-re büszke vagyok így 20 perc alatt befoglaltuk Tyco-t egyedül többi céh nélkül. Profi ötlete volt neki mindig jó ötletei vannak xD

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2010.03.16. 13:32:51

A tycoban való támadás igen,de a 2 frontos az enyimé volt :))

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.16. 14:33:28

Örülök hogy ti is olvasátok a blogot, jó az ha van valami kontakt felület, és láthatjátok (láthatjuk) a másik oldal szemével a történteket. :)
Kicsit lemaradtunk, szintben, és létszámban, de dolgozunk az ügyön, hogy még sok izgalmas csatánk legyen.
Ami a legdurvább a tegnapiban, hogy nem is volt meglepetés annyira, mert szinte biztosak voltunk a támadásban, csak nem ilyen erővel.
Ügyesek voltatok, grat!

Quickhand 2010.03.16. 17:43:10

pyrona akkor egyre gondoltunk mert én osztottam is hogy ki hova akkor :D Amúgy nem tudod ti hogy vagytok vele de nagyon laggos tf ideje alatt. Iszonyat nehéz belőni az embereket. Idegesítő rosszul lépek már bamm meg is haltam te pl AxxE meg ott flangálsz 800hpval semmi buff semmi buborék és beragad a hp számlálód rádlövök 5x nincs hatás majd kapsz egy lövést de már nyomod magadra buborékot. Én ezen húzom fel magam Zsu meg olyan mint egy tank ahhoz képest 16os a cucca kb hasonlót tapasztalok ott is. Nem azt mondom ez szándékos ilyet nem is lehetne előidézni de annyira idegesítő :D Érdekes tf nek vége mindenki lőhető frankón nem kell fél percig lőni. Ez valami TF bug lehet biztos nálunk is van pár iylen ember :D csak azt ugye nem látom. Szerintem a sok kliens zavar be akkor a szervernek remélem orvosolják^^ Ma meg kíváncsi vagyok hogy alakulnak dolgok :] gl & hf

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.17. 14:20:47

@Quickhand:
Nekünk is gyakran van ilyen, meg olyan is h ott áll vki és sebezhetetlen, ezzel elvonja a tűzerőt mire levágják h bug..
Monnyuk múltkor Buci ruha nélkül állt tf-en bent a kastélyban sebezhetetlenül, nahh az nem volt véletlen az tuti. :)
Szóval nekünk is gyakori az ilyen jelenség.. nem birja a szeró a sok karit egyhelyen .. meg sokaknak a videókarija is besokall sztem.
Én nem gyártok csaláselméleteket, nem jellemző, de olyankor gyakran látom a csetben, hogy ilye hack, meg olyan hack.. :DD

Hippokr4tes 2010.03.18. 11:19:20

Tegnap nekem is volt ilyen bug :)) nem értettem miért de nem sérültem ..Aldirban afterpartyn végre táncolhattam és kree lött mint állat:DD az érzés meg fizethetetlen hehe

xBucix 2010.03.19. 05:19:12

Jaj, de kínos ruha nélkül tf-en annyi ember előtt. Komolyra fordítva ez akkor lehetett mikor pár napig valamit csináltak a netünkel és minimumra volt véve a sebesség akkor nagyon laggoltam és kész katasztrófa volt az egész war ezért tudom ha valaki sebezhetetlen illetve furcsán viselkedik pl. beszalad a falba vagy hasonló akkor ott nett problémák lehetnek.

Estuckers 2010.03.31. 21:14:57

@AxxE: sziasztok Estuvkers vagyok egy ujj tag a HunTers-ben.sokat meséltek régebben a HunTers-röl és ahogy látom egy nagyon jo hej (az edigi legjobb)..de a lényeg
látom ki irva hogy 45 lessz a minimum :s
ami jo ötlet én támogatom csak az a baj hogy elromlott a gépem és igy nem fogom tudni teljesiteni a szintet :/ ..a gépem kb.2 hét mulv alesz ujra használható..
remélem megérted és kapok egy kis "haladékot"ahogy tudnám viszonoznám valahogy ezt a gesztust...

a megértésed köszönöm :)....

Estuckers 2010.04.01. 21:35:50

várom a válaszod :) :D

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.04.02. 06:44:51

@Estuckers: Senkit nem teszünk ki CSAK a szintje miatt. Ha valakinek otthoni gondok miatt (Akár a gépe, akár más), nincs lehetősége játszani, és szól, azt sem tesszük ki természetesen.
Legközelebb küldj üzenetet, a nevemre kattintva találod az opciót hozzá. :)
süti beállítások módosítása