Finomítás

2010.02.23. 17:29

 

A finomítás egy szintén bonyolultnak tűnő, de megértve egyszerű, és fontos eljárás.
Lehetséges HK nélkül is, igaz akkor kissebb a siker esélye, de nem lehetetlen. A dolognak kettős célja van, egyrészt növeli a felszerelés tartósságát, másrészt +bónus vihető bele.

Több lehetőség közül választhatunk. Induljunk ki abból hgy nincs semmink. :D

Elszaladhatunk a boltba, és veszünk egy üres vértet, vehetünk másik játékostól is (Itt figyeljünk a tartósságára, és lehetőleg legyen benne ALUL +bonus), vagy azt használjuk amit mi magunk szereztünk mob-tól. (Megj.: A drop cuccok között van olyan ami erősebb alapból mint a bolti! érdemes olyannal dolgozni.)

Ha nincs benne bónusz, akkor megkisérelhetjük Mester formulával, hgy vigyünk bele, csak sajnos itt előfordul, hogy a belsejébe ir kékkel, és az ilyen cucc a továbbiakban nem fejleszthető. Gyártott cuccnál kifejezetten nem ajánlott mert tönkre teheted vele! Másik módja hgy finomitod olyan talált, vagy mester formulával előállitott cuccokkal, amikben van alul (is) + tulajdonság. FONTOS!: Mielőtt finomitani kezdesz huzd a céltárgyat +1re! Igy garantált hogy a finomitás nem ir bele kékkel oda ahova nem kellene.

Tehát most van egy +1es (jó esetben már bonusos tárgyunk) 0/5 finomitással.

 

Ha mindenképpen HK-val akarunk finomitani a maximális eredmény érdekében, de nincs elég HK-nk hogy jusson finomításra és fejlesztésre is, akkor megtehetjük, hogy először fejlesztjük azt amink van. Később is lehet a már +os (akár +20ast is!) tárgyat is finomitani, mert a Bolt-ban vett reagensnél nem számit milyen szintű a céltárgy. Annyi hogy akkor sok ezüst lesz egy finomítás, viszont adig is míg nem finomítunk kevés  (aránylag) HK-ból erős védelmű - támadóerejű felhúzott cuccokkal játszhatunk tovább. 

Milyen, és mennyi bónuszt melyik felszerelésbe:

  • Ruhákba kétféle védelmi bónusz vihető, fizikai, és mágikus védelmi arány
    Felsőruha: +10-15 max
    Nadrág: +8-12
    Sisak: +8-12
    Cipő: +4-7
    Kesztyű: +3-4
    Ha reagenst használsz finomításra azokban ezeknél jóval magasabb értékek is előfordulnak, de ez ne zavarjon, annyit ír át belőle amennyit átír. Szerencsés esetben jó magas számot. Ez csak védelmi bónuszokra igaz!

Kézifegyverekbe (nem mágikus) maximum 3 féle bónusz vihető:
Támadási arány (max értéke +35-45), 
Támadási, és távharc* támadási sebesség (Max érték 10-12),
Kritikus közelharc** ütés
(Max érték 10-12)

*Távharc csak ijakba vihető át!
** Ez félrefordítás csak simán kritikus ütésként értsd, és íjakba is ilyen kell!

 

 

 

 

 
 

Mágikus fegyverekbe 4 féle bónusz vihető át: 
Mágikus arány (+15-25),
Kritikus mágikus sebzés 
(+25-30),

Mágikus sebzés 
(+15-25), 
Mágikus támadási osztály (70-75)

 

 

 

 

 

 

 

 Finomításkor a magas érték csak úgy érhető el, ha olyan + van valamelyik reagensben amit szeretnél hogy átvigyen. Soha nem adódnak össze a reagensek értékei, és a köv. reagensből sem adja hozzá! Az történik hogy (szerencsés esetben) felülírja a legmagasabb reagensben található értékkel. (példa: a fegyvered támadási aránya +19, ha olyan reagenseket teszel az R kockákba amik ennél magasabbak R1: +29, R2: +34, R3 +25 és sikerül átvinni, akkor az egyik értékkel felülirja a +19-et, és mondjuk +29 lesz.) 
Ha olyan bonusz IS van benne ami nem illik az adott tárgyba. ne törődj vele, az eljárás figyelmen kivül hagyja ami nem neki való, de a kellő bónuszt átviheti.

 


Siker esélye:

Mint mindenben ebben a dologban sincs 100% os biztos siker. Ha HK cuccokat használunk abban az esetben azért igen jó esélyünk van max- közeli bónuszokra a tárgyainkban.  
Bolti (HK) Reagens használatával juthatunk csak fegyverbe illő max közeli értékű bónuszokhoz sajnos. Ruhákhoz nyugodtan használhatunk Dungeonos drop cuccokat (59 dungi már kifejezetten jókat dob!) ezzel rengeteg HK-t spórolhatunk meg. 
Ha a fegyverünkbe bolti reagenst használunk, ugyis lesz benne rengeteg olyan érték ami csak ruhába jó, ezért mindenképpen hagyjunk 1-2 finomitási lehetőséget a ruháinkon ha tudjuk hogy veszünk majd bolti reagenst. (59 dungis cuccot ha nem vagyunk olyan szintűek másik játékostól tudunk csak beszerezni. Viszont játékpénzért juthatunk jó reagensekhez)

  • Mindenképpen használjuk a "Kézművesek könyvét" (100% sikeres finomitás), és a Mester Tekercse-t (+300% esély a bónusz átvitelére) akkor nem pazaroljuk a drága nehezen megszerzett JÓ reagenseinket.
  • A finomítás úgy működik, hogy a 3 db R négyzet közül véletlenszerűen választja ki hogy melyikből és melyik értéket írja át (ha átírja bármelyiket is), ha azt választja amibe nem tettünk semmit, akkor semmi nem fog történni, csak a tartósságot növeljük, és elvesztettünk egy finomítási lehetőséget az 5-ből. Ezért ajánlott legalább 2-be, de inkább mindháromba reagenst tenni! 
  • Egyszerre csak egyféle bónuszra koncentráljunk lehetőleg, és csak olyanokat (IS) tartalmazó reagenst tegyünk be, amit szeretnénk átvinni, vagy növelni.

Sok sikert a finomításhoz!

Remélem mindenre kiterjed a leírásom, ha mégis kérdésed van tedd fel itt, hogy más is hasznosíthassa a választ!

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr631784342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoNDoN 2010.03.06. 18:34:40

"FONTOS!: Mielőtt finomitani kezdesz huzd a céltárgyat +1re! Igy garantált hogy a finomitás nem ir bele kékkel oda ahova nem kellene."

Ez nem működik, mert akkor már nem engedi mester formulával a mágikus tulajdonságot beletenni.

SweeTChucK 2010.03.06. 20:14:36

@kree:
Finomítás nem a mester formulával történik hanem reagensekkel...
Javítsatok ki ha tévedek. :))

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.03.09. 14:03:00

@SweeTChucK:
Pontosan igy van, MIUTÁN mesterformulával vittél bele bónuszt (ha egyáltalán megpróbálkozol vele) kell +1 re húzni reagenses finomítás előtt.

Dirlewanger 2010.03.10. 16:45:15

Csak egy megjegyzés nekem +5 van a cipőmben védelmi arányból szóval ha nem is könnyen de túl lehet lépni a fent említett határokat

Ttk 2010.07.29. 12:26:37

Arra lennék kíváncsi pajzsnál mik az elérhető értékek?

lala69 2010.10.11. 13:50:55

Sziasztok!
Lenne egy tiszteletteljes kérésem!
Valaki írja már le az efektes fenya
ismérveit,valamint célzaros
gyártásuk-fejlesztésük módját.
(Mégis csak gáz,hogy van egy +18-as
egykezesem és lövésem sincs az efektjéröl!:()

Inso 2010.10.11. 14:39:53

@lala69:
hát így látatlanba elég nehéz:
ha zöld és/vagy fekete akkor méreg
ha villámlik akkor villám:)
ha sötétkék akkor ocean
ha vilagoskék akkor ice
ha piros akkor lava
asszem ennyi effekt van. Az hogy milyen lesz teljesen random, nincs rá megoldás, hogy a neked tetsző legyen, csak ha veszel profi csomagot amiben van effektvalto tekercs is, de az is random.
A ruhák effektjei eltérőek lehetnek attól függően, hogy milyen fajta( pl ijásznál veterán és bestia gyártott között is van különbség az egyik kicsit sötétebb) inkább linkelj egy képet úgy eccerűbb :)

lala69 2010.10.11. 15:02:36

@Inso:
Máris sokkal többet tudok,mint előtte!
Köcce az infót!
Elsőre az enyém pepita!D
Ha innen nézem arny-vöröd,ha onnan
zöldes!
Sajna elég láma vagyok,de kitartó ezert
ha útmutatást kapok hova-miképp linkeljek
képet a kardról,megteszem!
Még egyszer kösz!

lala69 2010.10.11. 15:03:32

a vöröd a vörös álneve!:)

Inso 2010.10.11. 15:48:22

@lala69:
kepfeltoltes.hu:)
aztán amit ott kapsz link dobd be ide

lala69 2010.10.12. 12:33:43

Még pár kérdés,ha lehet!:)
Érdemes e még húzni?
A maradék két nemesítésre jól jönne tipp.
És végül +15 fölötti fejlesztésnél
van e %-ban kifejezhető ~esély?
(mert én nem tok annyit inni se bort,se üdítőt mint a kedves Mancika!D)

lala69 2010.10.12. 14:03:08

Nagy nehezen összehoztam!D

Styx86 2010.10.12. 14:45:54

@lala69: 16 alatt a ruháknak csak az a hullámzó effektje van. +16-on árnyszínű lesz és utána random effekt, ahogy Inso leírta.

Én a helyedben megtartanám ezeket a ruhákat tartaléknak és elkezdeném legyártani a "PvP cuccokat". Szerintem nem érdemes ezeket tovább húzni, mert előbb-utóbb úgyis legyártod a cumókat, akkor meg csak kidobott pénz lesz.

Százalékokat nem tudok mondani, mert a kovács hangulatától függ az egész.

lala69 2010.10.12. 18:21:10

@Styx86:
Persze-persze!
Ezzel az oldallal úgy ahogy tisztába vagyok!Konkrétan a kardommal kapcsolatban
érdeklődtem.
Te láttál már váltakozó effektű fenyát?
Létezhet ilyen?
Te mint(ha jól emlékszem)harcos,tudsz nemesítési
tippel-tanáccsal szolgálni?

bucsicsa 2010.10.12. 18:47:11

@lala69: Styx íjász nem harcos.
De több féleképpen nemesíthetsz:

1. Hk meg veszed a hk-s cuccokat és nyomod bele a fegyverbe, ha nem jó törlöd a nemesítést.

2. csinálsz magadnak olyan fegyvereket, saját nemesítéssel, amiket majd egy másik fegyverbe bele tudsz pakolni, ehhez mester tekercs kell, és ugyan úgy hk val segíted a sikereseged.

3. Múltas fenyókat pakolsz bele de az nem az igazi. viszont a legolcsóbb mind közül.

Szerintem is jobban jársz a gyártott rucikkal, mert erősebbek és szebbek a bolti ruháknál. mindig legyen tartalék ruhád amit tudsz húzni, különben, lehet h nem marad semmid az meg rossz.

bucsicsa 2010.10.12. 18:49:19

ja ui:d

Akár hogy is döntesz a nemesítés sok aranyba fog kerülni, vagy hk-ba, de ne kapkod el probálj minél jobb értékeket bele vinni, mert akkor szuper jó fegyvered lesz:)

Styx86 2010.10.12. 20:45:27

@lala69: Nem teljesen értem, hogy, hogy érted azt, hogy változó effektű fegyó.

A nemesítésről le van írva a postban minden, többet sajna nem tudok mondani róla én sem.

Megnéztem lexikonban a fegyód. Ha pontosan írja ki az adatokat, akkor még jó lehet. :) Mostmár csak krites és sebességes reagenseket használj rá.
Úgy csináld, hogy 1x 3 db krites és 1x 3db sebességes reagenst tegyél be.
Nem tudom, hogy a dungis cuccokban hány krit van és hány sebesség van, szerintem HK reagenssel kéne próbálkoznod.

lala69 2010.10.13. 07:15:50

@Styx86:
LOL!
Fény derült a kardom titkára!D
Manci volt oly kedves, és megskubizta!
Valóban nem vok színvak,csak az effekt
nem látható csak az egyik oldalon!D
Van egy +18-as félméreg effektű
legendás kardom!DDD
Lehet,hogy bug,de naaagyon egyedi!

lala69 2010.10.17. 20:27:39

Sajnos akkora állat vagyok,hogy hozzám
képest egy elefánt öleb!:(
Történt:
Legyártottam a rumbak bástyája nevű
vértet és mentem a kovácshoz.
Túlélést be(biztos ami biztos...)és
hajrá!Na a hajrával volt a gond!(:()
Olyan ideges voltam,hogy a tanonc
helyett a mestert húztam rá!
És persze bevette!És persze hogy
beleír oda,ahova nem kellet volna!!!
Kérdés:
Ha veszek tisztító tekit,leszedi-e úgy,
mind ha mi sem történt volna?
(különben szerintem az egyik legszebb vért!)

SteveDelgado 2010.10.18. 03:04:53

@lala69: Igen, ez a megoldás rá! A tisztitó tekivel teljesen alapra tudod megint tenni a vértet. Viszont ha az megvan akkor megint csak mester tekit és tisztitó tekit kellene tenni rá, egészen addig próbálkozva, amig egy jó optot nem kap az alsó részen, úgyhogy felül nem kékezi be... Na utánna fel lehet húzni +1-re (megelözés végett, hogy ne a nemesités alatt kékezzen bele a közepébe), s megkezdeni a nemesítését, valami jó kis dungis cuccal. S ha ez is sikeres, akkor vegül neki állni fel plusszolásnak...

Dapanyó 2011.01.21. 17:07:55

sziasztok!
Mondjátok már meg mi az igazság:
Ha van egy mesterezett csizmám(gyártott)
+2-es mágikus védelemmel,nemesítéssel
kaphat még +oppot?
Vagy csak a meglévőt lehet feljebb húzni?
Ki ezt mond,ki azt...Jó lenne tisztán látni!
Előre is kösz.

AxxE · http://axxe.hu/ 2011.01.22. 11:57:59

@Dapanyó: Kicsit zavaros a kérdésed, de nemesítéssel kaphat még +optot, a fenti leírásban benne is van részletesen hogyan tudod megcsinálni.
Javaslom olvasd el figyelmesen a leírtakat.

Dapanyó 2011.01.25. 08:35:31

oksa!
Akkor még egyszer próbálom:
Nemesítés folyamán az 1 opciós
tárgyból lehet 2-3 opcióst csinálni??
Más: Bárdból mi az elérhető legjobb
nemesítés?
Jelenleg B 39/9/10
Remélem most érthetőbb voltam!D
Előre is kösz a választ!

AxxE · http://axxe.hu/ 2011.01.25. 08:47:39

@Dapanyó: Az első kérdésedre szintén a leírásban van a válasz.
a másodikra: a legjobb amit láttam:
46/12/12 , de nem egy fegyverben. A 46 Hornyreeper ijában van, a 12 krit nekem volt kardban. Tehát ez elméleti plafon.
A 39/9/10 már nagyon jónak számít, elégedett lehetsz vele. :D

[Szali] 2011.01.25. 20:58:01

Sziasztok én 13 kritről tudok ami a Maruder régi számszerében van benne. Mellesleg az a plafon ami a +24-es Kraftosban van amit a bajnokságon lehet nyerni :D
Az más kérdés hogy még nem volt senki annyira szerencsés hogy olyat nyisson.. :)

Thamy 2011.01.26. 14:14:58

Sziasztok.

Szali a nyerhető fegyverek opciói nem szerencse kérdése. Olyan opciókat egész egyszerűen nem lehet csinálni. Lehetetlen. Ne is próbálkozzon senki vele. Ráadásul a craftos fegyverekben olyan opciók is vannak melyek készítésére egy játékosnak egyszerűen nincs lehetősége pl. erő növelése. Úgyhogy a craftos fegyverek opciói nem a max értékek, hanem kuriózumok, melyeket a játék készítői csináltak. A max értékek valóban a 43-13-13. És akinek ilyet sikerül csinálni az sürgősen kezdjen el lottózni, mert biztos szerencsés kezű.

T.

[Szali] 2011.01.26. 21:16:50

Semmi sem lehetetlen :) mellesleg nem 43-13-13 hanem mint AxxE is írta volt már 46 arányos fegyver is :) sőt.. mondok jobbat :) rúnába nyitottak 48 arányt is :D Van kép is róla aki nem hiszi :) Szóval szerintem 46-13-13

Thamy 2011.01.27. 16:32:58

Sziasztok.

Na..ezt nem tudtam, de természetesen elhiszem nektek. A 46-os támadási arány már kezd hasonlítani a nyerhető fegyóra, de kritikus és a támadási sebesség meg se közelíti. A három tulajdonság közül szerintem épp a támadási arany a legkevésbé fontos. Mert a harcban olyan 80-90 es szinten mit se számít már hogy valakinek a fegyójában 46 vagy 39 a támadási arány. Azon a szinten ha valakinek 7-el kevesebb a támadási aránya mint az ellenfelének nem fog misseket ütni vagy lőni rá.
Ellenben a craftos fegyó 38-as ( vagy 36-os már nem emlékszem pontosan ) támadó sebessége-na az már ütős. Akinek ilyen fegyója van - egy kis túlzással- kettőt lő, míg más egyet. Nem sok esély van az ilyennel szemben 1v1-ben. Az erő opcióról meg ne is beszéljünk, mert azt meg végképp lehetetlen bárkinek is fegyverbe tenni.

Szali..van ami lehetetlen. Szerintem a játék készítők eleve kizárják azt, hogy valaki még csak megközelítő fegyót csináljon mint a nyerhető fegyverek. A 24-es fegyverre is kicsi az esély, mégis van akinek sikerült. De 36-os támadó sebességet soha senki nem fog csinálni.

T.
süti beállítások módosítása