Manci GoA nélkül..

2010.06.09. 12:33

Már egy hete csak a GOA-ra gondolok,

vagy egy GOA függő naplója.


 


 

Az elmúlt időszak az életemben, erről a játékról szólt. Minden nap fent voltam waron. Ha nem tudtam játszani, akkor ideges voltam. Mikor betöltött a játék izgatottan rágtam a körmöm, hogy a csík minél gyorsabban elérje a 100%-ot. Játék közben nem figyeltem a külvilágra, még akár a házat is ellophatták volna körülem, Az összes aranyam-elköltöttem, az új és legújabb cuccokra. Rá kellett ébrednem, hogy játékfüggő vagyok.

Most leszoktató kúrán vagyok. Elzártan élek a külvilágtól, hogy ne érjenek el a csábítások.

Internet van, de csak mértékkel. Egész nap dolgozok a kertben, hogy gondolni se tudjak a GoA-ra.

Az első nap könnyű volt, csak háromszor jutott eszembe, hogy belépjek a játékba. De utána jött, csak a bonyodalom, meg tudtam, hogy kijött a várva várt patch. Hát kezem-lábam reszketni kezdett, arra gondoltam, hogy ez az én formám, pont most, pont velem! Dühömben kimentem a kertbe és kigyomláltam a hagymákat. De ez sem segített. Ahogy a földet bámultam, észrevettem pár kishangyát akik, egy hernyót támadtak éppen. Felvillantak bennem a háborús képek, és már a szemem előtt zajlott a csata. Épp Kisfalut próbáltuk bevenni a mikor az ellenség, hátba támadt minket, és két tűz közé szorulva, csak a szövetségeseinkre számíthattunk. De ekkor támadt egy jó ötletünk a betörés, minden erőnket összeszedve áttörtük Kisfalu védelmét és megszereztük a területet. Ekkor feleszméltem, kezemben egy csokor gazt szorongattam, és rájöttem, hogy túl sok időt töltöttem a napon.

Eredmény napszúrást kaptam.

A napok lassan telnek. Nehéz a leszokás.


 

 Manci

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr912068655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.09. 12:42:57

a végén nehogy leszokj teljesen!! Várunk vissza!

Lexi1004 2010.06.09. 16:30:34

Manci, drááága:))
Együtt érzek. Kb ugyanez zajlott le bennem, csak pechemre én nem az udvaron reszkettem, hanem a tankönyvek felett... Szerintem ez a rosszabb verzió... süt a nap, szép idő van, goazni nem goazhatsz, hanem azokat a kbszott tételeket tanulod reggel 10től este 2ig.
Teljesen átérzem a helyzeted, és várlak/várunk vissza mihamarabb Téged/Titeket!

Ui.: asszem pont váltottuk egymást a játék terén:)
Jó hagymagyomlálást:P

bucsicsa 2010.06.09. 19:19:35

@Lexi1004: Hát igen, ez így történt. Remélem sikeresek voltak a vizsgák.

Persze ez csak egy kis mese amit írtam, a fele sem igaz :D
De örülök hogy tetszik. Én jól viselem a dolgokat, de Janó...:D

Hajrá nektek, aztán majd elmagyarázzátok a kasély harcot ha vissza tértünk...

Selestina 2010.06.10. 02:54:07

Úgyse hisszük el, h nem szó szerint igaz amit írtál. Ahhoz túl jó :)

Szalmakalapos 2010.06.10. 08:30:56

Dr. Szalmakalapos javaslata:

Nézze a VB-ét hölgyem, és akkor a tünetek enyhülnek!:))

Viszlát!:)

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.10. 11:32:04

Manci várjuk a folytatását a történetnek, kicsit dramatizálhatnád tovább a helyzetedet.. :D

Eknaton 2010.06.10. 15:21:01

ojan fura a jatek GAZOLÓ és GM nélkül :D siessetek vissza,igy szar az élet :)

Petra24 2010.06.10. 15:24:37

Valahogy én nem csalódtam benned Manci :DDD jó volt olvasni amit írtál, és hiányoztok mindketten, mindenkinek a céhből :)

Styx86 2010.06.10. 19:41:04

Na és egy gazoló GM nélkül? :D

Sietünk. ;)

Estuckers 2010.06.11. 00:08:00

SOK SIKERT.. drukkolok neked :)

velem épenn az történt hogy nem tudtam játszani géphiba miatt majd másfél honapig h jol tudom .

azt sem volt könnyü kibirni de a blogrol informálodtam mindenap töbször is megnéztem a blogot h tudjam mi a hejzet

nagyábol át tudom érezni a hejzeted :)

kitartás .)

AtlanticBoy 2010.06.11. 02:06:00

Manci,

Szerintem az összes maxos/high lvl kari függő. Ezt magamról is bevallom, mivel ez tény :) A nyaramat én is elterveztem, hogy mennyire nem fogok majd GoA-zni. Majd meglássuk :) Neked meg kitartást.

bucsicsa 2010.06.11. 11:24:23

@Eknaton: Tudod ha én gázoló akkor te utonálló vagy :D

@Petra24: Most irtam meg a 2. részt remélem tetszeni fog az is. Aranyos az új képed.

Én jól meg vagyok goa nélkül, mert nem a játékot, hanem az embereket hiányolom. De igen minden nagy kari függö:D

Egyébként ezt a posztot, csak a ti és magam szorakosztatása kedvéért irom, ugye tudjátok:D

ügyeskedjetek:D

Calaisa 2010.06.11. 12:57:54

Manci,

Áterzem :)
3 hét Holiday utan megint melozunk, es amikor a Boss Vegigstalt a meloban, mi Myke-val egybol elkezdtunk tanakodni vaj ha leutjuk mit dobhat :P
Ráadasul nemsokara mi is kenyszer szabira megyunk a jatekbol 1 hetre nemsokara :SS
Szal mar elore rettegek mien elvonasi tunetek fognak jelentkezni :)

Kitartast nektek :))

SeniorHamlet 2010.06.16. 20:41:08

Manci!:D

Imádom a stílusod!
1/4 órán át röhögtem!
Asszem hogy mindenki magára ismerhet az a leírtakból! AtlanticBoy-nak igaza van!
Én még mindig nem vagyok, de ha lennék akkor én is várnálak vissza és a márkinkat is. Egy biztos! Mikor nem játszunk,akkor egy végtelen hagymaföldön vagyunk mindahányan:)
Hiányzik a társaság, és ti is.
Fel a fejjel!
:)
mindannyian!
Én már csak tudom

SeniorHamlet 2010.06.16. 20:44:10

Ez fasza! Ezt jól összekeverte, meg nem irta be, de aztán mégis! Mind1! Kicsit laggol a Hsz-m. Szal bocsesz a fenti hibákért. Ha túl sok a hiba mégis, akkor helyettesítsétek be ezekkel: Đđ[]@í°°`Í`˛Í˘˛°˙´("§`^˘)(/`=!%%

bucsicsa 2010.06.19. 12:01:28

Hami: köszi,
Te is nekünk.
Vigyázz magadra.

én vok koki 2010.09.19. 15:49:05

(bocsi hogy ide irok hisz nem GoA-zok már a karim nyenyec21-é) Nekem is nehéz volt leszokni csak nekem muszályból a pecs óta nem viszi a gép :S

JoKi 2012.06.16. 22:24:37

Kedves Manci! Nekem se lenne könnyű a helyedbe lenni! Most igazat írok: Bent gép előtt szórakozás, kint a levegőn unalom :S
süti beállítások módosítása