Áprilisi Tréfák

2010.04.02. 11:24

Nagyon tetszett mindenkinek a Kree tréfája, jók voltak a nevek és viccesek. Köszönjük a fáradozást, és elnézést amiért mi nem készültünk semmivel. 

AxxE: Áprilisi tréfák

  

Ha vannak jó képeid küld el nekem, beteszem azokat is az albumba!
(axxe[kukac]freemail.hu címre küld, be is csomagolhatod egybe)

 

Szerző: AxxE

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr771889048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szoto 2010.04.03. 04:02:21

:D Azért vannak komolyak, kár hogy kifagytam, amikor ez történt szívesen résztvettem volna én is

Paloma_ 2010.04.03. 10:43:22

Hali!

Nagyon örülünk, hogy nektek is tetszett. :) Sokat törtük a fejünket, mivel is tréfáljunk meg benneteket, és sok időt fecceltünk a karik felhúzásába :D

Ezúton is köszönöm a társaim nevében is, hogy eljöttetek!

Üdv

Wizzurah 2010.04.03. 11:24:55

Üdv, én is köszönöm ezt a tréfát, nagyon jó móka volt.

Azért meg ne aggódjatok, hogy ti nem készültetek semmivel, mert pl. mi készültünk a ládás dologgal, de ugye a szervernek pont aznap kellett behalnia, a fele banda vissza se tudott jönni...
süti beállítások módosítása