Hadi állapot

2010.04.09. 10:46

 Itt megnézheted az esti Terület Foglalás utáni állapotot, melyik királyság melyik területet tudta megtartani/elfoglalni. Ha a zászlók felé állsz az egereddel kiírja melyik céh birtokolja az adott várat.

 

Írd meg a véleményed az esti csatáról ne habozz!
  Vitassuk meg mit hogy kellet volna, de kérlek ne veszekedjetek

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr331906768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalmakalapos 2010.04.09. 16:54:39

Szép volt..., jó volt!:)

Csak így tovább!

bucsicsa 2010.04.09. 17:41:32

Ez egy nagyon jó ötlet:)
Ez a térkép is csúcs :)

Végül is a Való oldal a tegnapi, nap folyamán, jól foglalt. A többit ma majd meglátjuk mi fogy történni. Próbáljuk megtartani a területeket.

Üdv

Manci

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.04.12. 14:48:49

Készítettem egy saját térképet, remélem ez ellen már nem lesz kifogása a GoA oldal üzemeltetőjének.
Nem tökéletes, de a célnak megfelel. :D

Chile 2010.04.17. 07:50:46

AxxE Komoly,Komoly:))

szukszu 2010.05.20. 17:31:43

jókis térkép ez;)

Eknaton 2010.05.22. 18:57:20

megfelelö és tökéletes is egyben :)héten érkezek :D utana minden mint régen, üdv mindenkinek :)

Jagermaster 2010.05.29. 13:36:09

nem bírtam megálni ,hogy ne küldjem el ezt a képet ide:
kepfeltoltes.hu/view/100529/War_alatt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

nézzétek meg! ^^,
Aoe -hegyek látszanak a képen nagyon durva :D

Estuckers 2010.07.03. 05:41:40

lehet low kérdés (tölem már megszoktuk)
d emiért csak itt lehet területeket foglalni (ardir ,hesed ,tyco,gebra)

máshol miért nem ?? :)

AtlanticBoy 2011.04.09. 10:13:12

Amikor még Valkyre volt :)

H3aDArCheR 2011.04.15. 14:16:44

háhá de rég is volt már :DD

BigPi 2011.04.17. 08:04:04

De még milyen rég, hogy mi is történt akkor itt egy ki ízelítő. Derioni szemszögből.:)

2010.04.30 V-D 9:3

Elvesztettük a Szellemszentélyt, a DS a Vándorokat, Hesedben gazdát cseréltek
az erődök.

A száraz tények ezek.

Pontosan nem tudom leírni, hogy mi történt, mert a csata első tíz percében nem
a csapattal voltam. Ennek egy egyszerű oka van. A délelőtti küldetések során a
Vadászokban maradtam, így a háború előtt pár perccel ott léptem be a játékba. A
kíváncsiság ott tartott még, akkor is amikor láttam a kiírást, hogy a céh többi
tagja elfoglalta a helyét az erődben.

A háború első három percében teljesen egyedül voltam a Vadászokban, majd oda
tévedt egy kisebb Krees, majd néhány perc múlva jött még egy. Ketten felmentünk
a kapukra, a harmadik maradt az őröknél.

A kiírás szerint a Hesedi erődök igen gyorsan gazdát cseréltek.

Már tíz perc is eltelt és még mindig nem támadták az erődöt. De láttam, hogy
Lan nagy bajban lehet, mert gyorsan fogyott az élete. Megijedtem lehet, hogy
unatkozott a Valkyr? Támadják Ardirt? Gyorsan haza tp-tem, majd Ardirba
kapuztam. A sejtelmem beigazolódott a térkapu körül folyt a csata és
főszereplők a Valkyrosok voltak. Gyorsan ugortam az erődünkbe, de már későn
értem oda. Érkezésem után pár másodperccel már nyílt is a kapu. Beözönlöttek a
támadók. Öt, hat piros és néhány sárga. Volt köztük Valkyros, Wampiros és még
kitudja ki. A pirosak közt volt legalább kettő íjász, egy harcos, egy pap v
mágus.

Egy tömbe mozogtak, védték egymást. Az alsó udvarban szórványosan elhelyezkedő
védőkön gyorsan átvágták magukat, és akit lehetett megöltek. Engem is elkaptak,
de bíztam abban, hogy fönt az őrnél lévők megtudják állítani a támadást.

Mire visszaéretem a testemhez addigra a sárkány meghalt.

Új parancs! Védjük a Vándorokat! Mire elindultuk volna addigra elesett.

Nem maradt hátra más, csak a Csodálok. A kapu már nyitva volt, de sok derioni
zsúfolódott be. A szórványos betöréseket, így könnyedén megfoghattuk.

Bennem maradt néhány kérdés. Mivel a Valkyr azért jött föl, mert délen nem volt
értelme védeni, ezért az érdekelne, hogy a délen lévő céhek mit csináltak oda
lent?

Délen nem történt egyetlen kapunyitás sem, de miért?

Valok miért nem támadták a Vadászokat?

Ha elesik az utolsó déli derioni vár is, akkor gyakoribb lesz a lenti céhek
fölfelé támadása?
süti beállítások módosítása