Veszélyes küldetés!

2010.06.20. 10:17

Veszélyes küldetés!

Beléptem a leszokási folyamat harmadik fázisába. Mely felért egy érvágással. Lehet, hogy túlzásnak hangzik, de nem az. A problémám igenis hatalmas. Nem tudom, hogy fogom ezt kijavítani, megoldani. Ez a probléma minden GoA játékos rémálma.

Elfelejtettem a belépő kódomat.

Ugye milyen nagy is az én problémám?

Most hogyan tovább?

Kezdjek majd egy új karit?

Vagy hagyjam az egészet?

Amit elértem ez idő alatt, az most mind elveszettnek látszik. Mit tegyek?

Eddig nem gondoltam a játékra, de most. Izgatottam ver a szívem, remegnek a lábaim.

Nincs mit tenni.

Meg kell próbálnom belépni!!!

Egy hang a fejembe, azt mondja, hogy „Nem, nem szabad, ellen tudsz állni erős vagy”

A másik hang: „De nem leszek sokat, csak egy kicsit, csak annyit hogy lássam… Bármikor abba tudom, hagyni.”


 

De hol tudnék játszani? Itt nincs jó net és gép. Meg van, be kell törni valahova. De hova?

Meg van, az általános iskola.

Elindultam természetesen este az erdőn át. Mivel egész nap szakadt az eső, inkább úszva közlekedtem. Az iskola tőlünk 10 perc, nappal, száraz úton, kocsival. Már bolyongtam vagy 1 órája, csupa sár és víz voltam. Mikor végre megláttam az utca fényeit. Kiértem a lámpa alá és láttam, hogy úgy nézek ki, mint a mocsári szörny.

Szárnyas fejvadászok (szúnyogok) agyon csipkedtek, lvl 1-es mobok (kicsi békák) vettek körül. Szerintem kajának néztek, de nem tudtak mit kezdeni velem. Már láttam az iskolát, nagy fehér kerítésű, az udvaron egy nagy hinta, és mászóka áll.

Hogy fogok bejutni?

Megmászom. Felkapaszkodok a kerítésre de… túl magas, megpróbálom még egyszer, de leesek. Amit nem lehet megmászni, azt meg kell kerülni elven, körbe járom a területet. Találok is egy rést, a kerítésen, amin pont átférek.

Bent vagyok!

Már látom a bejáratot, elindulok felé, ekkor egy sötét alak áll előttem és hadonássz a szemembe az elemlámpájával:

  • Te meg ki vagy, és mit keresel itt? Ez magán terület.

Elővettem minden angoltudásom, hogy részeg turistának álcázzam magam.

  • Do you speak idegen?

  • Aha, szóval te egy részeg turista vagy. A kemping egy kerítéssel arrébb van.

Na, akkor most vagy le PvP-zem, vagy elmegyek haza. Hát ez a Pali 180 centi, 90 kiló izom. Én 165 centi és a testemen max 1 százalék izom található. Gyors fejszámolás, integrál, derivál, arányok, valószínűség számítás (most látszik, hogy jó volt valamire a fősuli). Feladom.

  • Oké. Viszlát.  

Kikísért a kapun és az elhatározásom, hogy internethez és játék adagomhoz jutok, köddé vált. Elindultam hazafelé mikor, valami mennyei fényt láttam közeledni, felém, és hangos dudaszót hallottam. Mint kiderült az út közepén álltam, és egy autó közeledett felém. Persze semmi bajom nem lett, mert benyomtam isten módba hacket magam. (a kocsi kikerült). Persze kaptam egy „te részeg HP (hülye picsa), miért sétálsz sötétben az úton” mondatot. Pedig semmit nem ittam.

 

Azt hiszem felvettem egy új küldetést, mert beszéltem a falu vénjével, hogy merre van arra, és Ö elküldött valamerre. (tisztára, mint a 60+-os küldik)

Ugye mindenki tudja, hogy” hazafelé az út veszélyes”.

Tényleg veszélyes!

Főleg ha nem ismered a haza utat.

Elindultam az orrom után, arra még emlékeztem, hogy a temető után kell lefordulni (milyen szokásos, fordulat, egy lány, este, és a temető). Csak remélni tudtam, hogy a bánkódó zombik még alszanak. Oda értem a temető mellé, és ahogy remélni lehetett… NEM történt semmi.

Beértem az erdőbe. Rögtön pocsolyába léptem, és sáros lett a régi cipőm. Valami furcsa hangokat lehetett hallani. De nem izgatott. Az erdőben mindig furcsa hangokat lehet hallani.

Végre megláttam a sertés telep fényeit, ez jó jel, mert már közel járok. Jumbó és a többi disznó már rég aludtak, így tőlük sem kellett félnem. Ahogy bandukolok, egyszer csak egy piros szempárt pillantok meg a sötétben. De én nem féltem, mert isten mód hack még be volt kapcsolva. Egyre közelebb, és közelebb mentem. S a sötétből kirajzolódott egy kutya alakja. Már a morgását is lehetett hallani. Ekkor elkezdett felém futni, én összehúztam magam, felkészültem az utolsó nagy harcra, a kutya dobbantott és már a levegőben volt, mikor én…

Ebben a pillanatban, felébredtem…

Ez az egész csak egy álom volt.

Persze mert, pont én fogok betörni egy iskolába netezni. Meg egyedül sétálgatni az erdőben. Hát hülye vagyok én?

A válasz NEM!

Ez az egész történet csak egy unatkozó lány fejéből pattant ki, és a fele sem igaz.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr792095124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dudika2002 2010.06.20. 11:29:29

de ha ténleg nem tod a jelszótat akkor segithetek egy kis trükel

Lexi1004 2010.06.20. 11:53:49

@dudika2002:
"Ez az egész csak egy álom volt."
:)

SLY936 2010.06.20. 12:01:07

Ez a történet nagyon ott van azért :D:D
Horrorvígjáték a javából :D

bucsicsa 2010.06.20. 12:30:34

Nem tudom hogy az elöző posztom elküldte-e. De szerintem nem.

@dudika2002: Ez csak a fantáziám játéka, a jelszavam soha nem fogom elfelejtni, amúgy is fel van írva egy cetlire otthon, de azért köszi.

Igen borus az idő ezért nekem is horrorisztikus lett a fantáziám:D
Örülök, hogy tetszik.

Üdv néktek:
Manci

Eknaton 2010.06.20. 18:56:50

Durva törtenet :D mikor jöttök mar?

Estuckers 2010.06.30. 02:11:08

kirázott a hideg ha nem irod a végére h nemigaz lehet elhiszem :)

de nagyon jó lett :D

Marki10 2011.01.15. 20:24:31

Ebbol konyvet kellene irni (ez nem vicc)

SilverrX 2011.01.20. 21:09:44

Huh ez Nagyon Jó lett :)
süti beállítások módosítása