FEKETELISTA

2010.05.09. 22:22

 

Ide kerülnek azok a karakternevek akiktől óva intünk minden céhet hogy bevegyék tagnak.

Minden felsorolt játékost alapos okból tettünk fel ide. Akiknek ismert a többi karakter neve azokat is mellé írjuk.

A LISTA: 

  •  Kozel / Bunygi / Comfort / Gargarow
  • Csodamanocska / Szinti006/Hidra !!
  • ExingLovers / ExingLovers01 / Niaz
  • DeLoKeEe /StReEetDeLo
  • Evolion / Myless / Spook / Hecucc
  • OXBOW / Uuborka
  • Impmon
  • ZTE14
  • Havoc
  • vhz
  • GizmoBM / Picur09
  • Charan
  • Potiii
  • ßear

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr211987066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucsicsa 2010.05.29. 19:29:25

Hiphophiling meglovasította az egyik HunTers játékosunk kariját, szomorú eset.

Ismétlem amit már sokan mondtak, SOHA NE ADD KI AZ ADATAIDAT MÁSNAK.

1. NINCS ingyen holdkő
2. Egy idegen ember nem húzza fel soha a karidat
3. a cuccaidat se add oda soha senkinek, mert csak elveszik.

bucsicsa 2010.05.29. 19:51:59

4. a GM nem ellenőrzi úgy a számlád, hogy elkéri az adatokat. Azonnal jelentsétek az ilyen karikat.

Lexi1004 2010.05.30. 14:30:04

Ha már itt tartunk, akkor mostanában olyan karik vannak, hogy a nevük VGH-val kezdődik. Valorian Game Helper. Ők is ilyen Gm féleségnek adják ki magukat.
Amivel eddig én találkoztam: Ip cím ütközése végett végleges bann, de ezen úgy segíthetünk, ha megadod a felhasználóneved és jelszavad (és kapcsold ki 1 órára a géped xD )és ekkor lefuttattunk egy olyan programot ami kideríti, hogy miért is van ez.

WizzurahD 2010.06.01. 02:11:39

Havoc miért került fel a listára?
Tudtommal a Ricsi sarlóját elkérték tőle (Csillantos, aki tovább adta valakinek), majd mikor kérte volna vissza, Csillantos annyit mondott, hogy ő tovább adta, kérje attól az xy-tól... No Comment.
Mert amúgy nem nagyon játszik, mivel másoddiplomázik, így meglepő, hogy ott szerepel a neve. Lehet összekevertétek Csillantos-éval.
Persze lehet megint én hallottam rosszul a sztorit, de fura hogy mindig én hallom rosszul :)

Sh4d3 2010.06.01. 08:20:58

@WizzurahD: Látod itt baj h megint rosszul hallottad, de sebaj, járj egy kicsit utána és majd megtudod, és kérlek azokat a személyeket ne vond bele aki nem is tehet még véletlen sem az esetről.

logor 2010.06.01. 08:25:49

Most (is) épp rosszul hallottad.
Nem Csillantos kérte el Havoc +11es sarlóját.
Mikor visszajött hetek múlva, azonnal fel lett ajánlva neki egy +11es SSS-es pálca vagy egy +15ös kasza. Az a sarló közben 20-as lett, a tárgy ID-t leszámítva azért ugyanaz a fegyver...

Ennek semmi köze Havoc listára kerüléséhez
Inkább annak a stílusnak van hozzá köze,
ahogyan és amiket mondott.

WizzurahD 2010.06.01. 13:01:11

Az hogy közben a sarlót felhúzták 20-ra, arról ő nem tehet amúgy. A sarlóért mindenhol többet adnak mint a pálcáért vagy kaszáért, én sem fogadtam volna el :)

Sejtettem hogy egyből az egyik hős fog a védelmére kelni a triumvirátusból :D

Ha a stílust nézzük, akkor meg nagyon keveslem a listán szereplők nevét.

Havoc amúgy kellően antiszociális, nekem sem volt a szivem csücske, ettől függetlenül komoly baj sosem volt vele.
Tudod én vele is találkoztam személyesen.

Mondjuk ez a lista egy vicc, nincs is frissítve rendesen, meg... én is szeretnék rá felkerülni :D

logor 2010.06.01. 13:24:07

Wizu....
sarló=kasza,
magyarul a +11es SSS-es sarlóért egy +15ös SSS-es sarlót ajánlottam fel...

mindenki döntse el, hogy ez fair ajánlat vagy sem...

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.01. 13:26:29

@WizzurahD: Ide figyelj Wizzu, nem tűnik föl neked, hogy a megjelenésed, és írásaid veszekedést generálnak amikor csak feltűnsz itt??
Ha nem tetszik ami az oldalon van, ne járj ide! Már kétszer kitiltottalak innen épp emiatt, de úgylátom harmadszor is kifoglak.
Igazán magadba szállhatnál egy kicsit, bár nem hiszem hogy egy olyan személyiségnek mint te bármi is használna már..
Eddig itt vitáztunk, és megbeszéltük a dolgainkat, de nem veszekedtünk, te meg novellákat írsz, és sértegetsz másokat.. nem is tudom akkor ki, vagy mi a "vicc".. Állj le, és menj a cset.hu-ra inkább, köszi!

Neteli 2010.06.01. 18:13:01

AUSTINPOWERS még felkerülhetne :)

bucsicsa 2010.06.02. 11:42:49

@Neteli: keress meg a játékban és beszéljük meg ott miért rakjuk fel. Ha nyomos az indok felrakjuk.

2010.06.02. 12:57:25

Bocica, akkor úgy írd, ahogy a játékban van, ne szinonímákat.
ez esetben más a helyzet, de azért őt is meglehet érteni, nyilván a sajátját szeretné elsősorban mindenki vissza kapni. De nem is ez a téma lényege itt sem...

AxxE, amit te írtál az sem, mellesleg érdeklődtem.
Ha nagyon utálsz szólj, megbeszélünk egy időpontot meg egy helyszínt és én ott leszek és megbeszélhetjük.

De oké... viselkedjünk normálisan, már a ti mércétek szerint.

Van egy valo, folyamatosan átjön és elég tiszteletlen dolgokat csinál.
Fikázza a derioniakat, stb. stb. A valós fő karija nevét nem tudom és most a derioni sem jut az eszembe.
De pl. ilyen miatt is fel lehet kerülni vagy valamit tenni, vagy csak ami nálatok zajlik ? :P

2010.06.02. 12:58:27

Bocs a dupla postért, de...
Delokeee-nek is több karija van már ám, csak látom hogy felírjátok.
EvoLion meg már nem játszik a valorian oldalon, ezt biztosan tudom.

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.02. 15:45:06

LOL, és megint csak LOL!! "Ha nagyon utálsz szólj, megbeszélünk egy időpontot meg egy helyszínt és én ott leszek és megbeszélhetjük."
Ez meg mi?? Ne nevettesd már mégjobban ki magad lécci! Már igy is fogalom a neved a hülyeség tekintetében, tudod: "Hülyébb vagy mint wizzu!" "Ne légy már ennyire wizzu!" Meg ilyenek.. most meg ez.. Ilyet :O
Olyan vagy mint a légy.. mégis hányszor kell téged kitiltani hogy felfogd? : Nem kívánatos személy vagy itt! Na!

WizzurahDD (törölt) 2010.06.02. 15:59:21

AxxE... te szerintem félre értetted...
Én nem arra gondoltam, hogy beszéljük meg és box... Tudod régen sokat dumáltunk és feltételeztem képesek vagyunk kommunikálni.
Te valószinüleg félre értetted, ha leverni akarnálak, akkor Miskolcon tenném a poker klubodba, mert tudom hol van...
Azért gondold már át és fogadd el, hogy mindenben a rosszat próbálod meglátni...

Az hogy milyen személy vagyok nem érdekel, kiállok az igazamért.

De most te tényleg azt hitted, hogy boxkeringőre hívlak vagy mi... Istenem... Te tényleg hülyébb vagy mint wizzu :D

WizzurahDD (törölt) 2010.06.02. 16:04:25

De akkor hagyjuk, félre értetted... Nem is kell találkozni, csak mondom már ennyire negatív véleményen vagy meg vannak itt többen, anélkül hogy ismernének, akkor tegyünk már pontot az i-re :)
De mind1...
Látom halvány jelét sem mutatod a kommunikációnak, pedig a kedvesed írt. Vagy az lehet Manci volt, nem tudom, valaki írt nekem privátba és ott próbáltuk tisztázni a dolgokat.

Ezt már egyszer leírtam... Régen összefogtunk mi ugye, sok mindent ti mutattatok meg, amikre valószínűleg rájöttem volna amúgy is, de ti mutattátok akkor is. Én mondtam styx-nak is, vele is sok mindenről beszéltem, hogy én ez miatt, utálni titeket sosem foglak, viszont menet közben az összefogás és céh vezetés téren óriási különbségek alakultak ki közöttünk.

Hogy kitiltotok meg... nem tudom miket csináltok még... nézd... Ugyanolyan stílusban válaszolok, ahogy nekem válaszoltak itt is pl. legutóbb.

Ellenszenves vagyok nektek, elhiszem, nem zavar olyan tekintetben, hogy szívetek joga. De azért ne képzeljünk meg mondjunk a dolgok mögé többet, mint ami.

A megbeszélt időt meg helyszínt nyilván hagyhatjuk, de azért tisztázzuk, hogy nem fenyegetés volt és semmi erőszakos keringőre való felhívás... Azért ezt kikérném magamnak, nem vagyok agresszor :P

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.02. 16:54:16

@WizzurahDD: Hát nehezen volt máshogyan értelmezhető.. de télleg hagyjuk, valóban könnyű megtalálni annak aki akar (nem boxolási céllal gondoltam!).
Nézd az ellenszenv nem a fán terem, és nem indokolatlanul, neked kellene ezt belátnod. Főleg hogy egy jó kapcsolatból fordult át ilyenné a viszony, ez nem lehet véletlen.. Meg ennyi ember nem téved hidd el! Rólad sokaknak van rossz véleménye. Kell legyen ebben valami összefüggés, és logika. Én is jól kijöttem veled sokáig, és a végén ez lett.. Másokkal miért nem ilyen a viszonyom, neked meg sokakkal miért ilyen? Érted ugye?

WizzurahDD (törölt) 2010.06.02. 18:41:08

Értem és örömmel meg is beszélem veled, de nem így, maximum privátban, ha mutatsz rá hajlandóságot.
Én hajlandó vagyok rá.
Nem mondom hogy könnyű eset vagyok, nem mondom, hogy én sosem csináltam rosszul semmit.
De kettőn áll a vásár mindig is.
A fikázók nagy része nem ismer, hanem hall ezt azt, és beáll a sorba.
Nem csak te vagy ti tehettek arról, ahogy ez lett nyilván, ahogy nem csak én.
Hogy az elején nem beszéltük meg rögtön a kezdeti nézeteltéréseket, amire hogy bevalljam őszintén nem is emlékszem már szinte, az is közös hiba volt.

De mint mondtam... én nekem nem szándékom itt szennyezni, hagyjuk is ezt, mindig az érintett témához szóljunk hozzá, nem szól rólam ez a blog, amire egyébként hasznos információk miatt járok fel. Nem célom tönkre tenni, de ugyanúgy jogom lehet és kedvem feljárni. Tehát én részemről befejeztem az élcelődést, a konfliktuskeresést.

Akinek meg akármi baja van, vagy kérdése, esetleg csak elküldene melegebb éghajlatra, ne itt tegye meg...
wizzurah@gmail.com itt lehet és én nagyon szívesen társalgok akárkivel, akivel lehet normálisan.
Jó játékot mindenkinek :P

lala69 2010.06.06. 12:06:17

@AxxE: Bocs,hogy zavarok Axxe,nem ide tartozik,de csak itt tudlak elérni!
Légyszi a Gomba Őr(31)-nél írjátok már le,mi kell ahoz hogy ott is legyen az őr amikor keresem!(tekercs,küldi?)
Idáig még nem jártam sikerrel,pedig a helyszint beazonosítottam..
Előre is kösz!
lala69 (egy kis céh kis tagja:))

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.06. 14:56:51

@lala69: Az őr 12 óránként egyszer jelenik meg, és gyakorlatilag azonnal leöli aki tudja a pontos időpontot. Nem akarlak elkeseríteni, de soha nem fogod megtalálni.. :(

Petra24 2010.06.06. 15:37:22

Nem biztos hogy soha nem találja meg
Pl. vegyem a saját példámat, én általában megtaláltam források és a véletlen alapján
Nagyobb iratokban pl 61-en meg majd 71-en durvább a dolog, mert nagyobb szintűekkel kell megküzdened a gombáért
Egyszerűen a legjobb pillanatot kell megtalálni :)

morti007 2010.06.07. 17:03:21

Sziasztok
valaki megtudná mondani nekem melyik mob adja a forrásvizet?
előre is köszi
morti007

Clayton94 2010.06.07. 18:35:21

Forrásvizet 70. szinttől bármelyik mob dobhatja. (Mosalien)

TRaVi 2010.06.25. 23:46:35

Hali.
Örömmel látom felkerült ide a nevem, bár szerintem az se tudja miért, aki felrakta! Csakhogy mindenki tisztán lássa a történteket leirom ide is, miért is lehet felkerülni erre a listára.
Derionba régota járok üzletelni, amiben semmi rosz nincs, hisz számtalan játékos teszi ugyanezt a jobb fejlödés érdekében(még a nagyok is). Több izben hallottam olyan kilyelentéseket amik mindjart az elsö kastélyharc utan megdöltek, söt! Na mindegy, a lényeg az, hogy átvittem 2 Ardiri szent követ Derionba hogy az ottani legnagyobb Céh orra alá dörgöljem(A kövek átvitelet megirtam a jelenlegi Céhem tagjainak is, és az átvitelem célját). Lehet nem volt valami tisztességes, de abban a pillanatban jo ötlet volt :DD
Mint irtam nem eladasra vittem, noha bent volt az ottani boltomban horror áron. 2-3 nap utan fogtam és szépen haza vittem a kavicsokat és gyártottam belölle saját magamnak fegyót.
Én soha nem tagadtam hogy én vittem át kavicsot, söt elöre be is jelentettem, és barki rákérdezett nálam én ugyanezt le is irtam neki. Sajna vannak olyanok akik ebben valami véres összesküvést vélnek felfedezni, és valami mocskos árulásos sztorit látnak benne, de szerintem ez egy jo hecc volt amivel senkinek és semmilyen csoportnak, vilagnak nem okoztam semmilyen hátrányt, illetve előnyt.
Hát, röviden ezért lettem kitiltva több Kastélyból + jelenleg én vagyok az elsöszámú közellenség. Még talán annyit hozzátennék, hogy lehet valaki most tombol dühében és érthetetlen módon veri a fejét a falba az ellenségeskedések miatt, és nem érti miért történik vele ez! "redwest" nem az én karim!!!

butatesó 2010.07.01. 14:25:45

Tisztelt MINDENKI!!!!
AxxE te akkora ÖKÖR vagy hogy keresve se lehet nálad nagyobbat találni, mivel a feketelistában szereplő játékosnevek és azok ismert másik nevei hogy készülhetnek teljesen másik ip címről ráadásul másik szolgáltatónál? Érdekes módon többi ismert állnév egy szolgáltatónál készült!!! HOGY IS VAN EZ???? HunTers cehben szereplő nem egy játékos karinak miért van derioni magasszintű karija? Ők nem viszenek át semmit? Vagy neked a DERIONI karid nem kap semmit a valós karidtól? Tudod mit ne is válaszolj mert hazugságokra nem vagyok kíváncsi. Az neten utána tud bárki nézni a szavaim valódiságának.

Styx86 2010.07.01. 16:18:57

@butatesó: Ez aztán értelmesre sikerült. :) CIA-nak dolgozol vagy honnan veszed az IP címeket?

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.07.01. 22:11:56

@butatesó: Tudom hihetetlen, de nekem tényleg nincs derioni karim. :D Lehet csinalok egyet, csak h igazad legyen.

lelketlen 2010.07.07. 15:44:32

Gondoltam, ha már Bocica itt féligazságokat toldott, hát teszek hozzá én is egy felet.
Elkérték a sarlómat, mert nem értem rá. 1 feltételem volt, hogy kérem vissza. Mire visszajöttem, nem volt hajlandó többszöri kérésemre sem visszaadni Boci, pedig nem is neki adtam oda... Elmondtam nem 1x-2x, hogy rontsa vissza 11re, de nekem az kell. Ezek után ő hozzám vágta, hogy a sarlót ő csinálta nekem. Nos igen, de én meg is fizettem a nemesítést. Több tárgyát is többször húztam cserébe és több arany értékű alapanyagot adtam át neki. Az meg, hogy ezek után az a céh fordult ellenem, akinek a tagjaiba több száz arany értékű felszerelést( lásd korábban HK-ért húzott felszerelés és a többi) ingyen és bérmentve tovább adtam, ezek után kitesz, nos, hát tegyetek fekete listára. Sőt írjátok csupa kisbetűvel a nevem és tőlem vissza is mehettek gittet rágni.
Üdv Havoc, aki azért sok mindent nem felejtett el, amit ott hallott. Mi a konklúzió?:D A kétszínűség élesebb és fájdalmasabb még a hazugság kardjánál is. Jah igen és a pénzért vett barátság csak a pénzedet szereti. Na éljetek soká:D:D

lelketlen 2010.07.08. 08:26:03

Ahhahhaaa_D Töröltétek a kommentet és ezáltal el is intéztétek részetekről. Ez bravó, kicsit sem emlékeztet egy letűnt korszakra. Nem írom le újra, felesleges. LoL

lelketlen 2010.07.08. 08:27:00

@lelketlen: lol:D Mea culpa:D visszatettétek:D

Petra24 2010.07.08. 11:12:08

@lelketlen: Tudod, néha szarakszik a blog, nekem is szokta csinálni, hogy egyszer van x post, máskor meg nincs... :)

Ennyit erről :P

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.07.08. 13:57:07

@lelketlen: Nem lehet visszatenni ha törölte valaki, ebböl következik , hogy nem is lett törölve. Nem irtal semmi olyat ami ezt indokolta volna.

ArmadylArhcer 2010.07.11. 01:12:03

Csodálom h nem vok a listán:)

Üdv.:lool
ui.:Clayton te ritka nagy f*sz vagy

Styx86 2010.07.11. 06:33:56

Nem ártottál senkinek, csak magad szívattad meg. :P Miért kéne kiírni? :)

Clayton94 2010.07.13. 16:49:27

@ArmadylArhcer:

Fejlodj kicsi baratom es nem halsz meg ennyiszer titkoson :D Mast nem tudok mondani!:D Egyebkent orulhetsz, mert epp Spanyolorszagba suttetem a hasam, es nem leszek otthon 1-2 hetig!:D ugyhogy hajra, jo fejlodest titkoson!:D

logor 2010.07.14. 09:56:17

Ne aggódj Clayton!

Majd én vigyázok Armadyl barátunkra!
Nehogy baja essék a kietlen havas titkoson!:DD

Neked meg jó has süttetét!!:))

Bocica

Neteli 2010.07.15. 13:11:46

Amit austinpowersre irtam felre ertes volt:)eloptak a masik kariat es azal csaltak es azt hittem hitük hogy ö volt az.de mégse :S tévedtem bocsi.

csaba19 2010.08.21. 15:03:03

helósztok!
kb 3 hónapig szüneteltettem a felhasználómat(NEM LÉPTEM be 3-4 hónapig!)
majd nemrég szóltak hogy a(xBlackStarx) karim felkerült a
HunTers FEKETELISTÁJÁRA pedig meg volt(most is megvan)legalább 10 hónapja ez a karakterem nem is beszéltem HunTers-es játékossal pláne hogy még be is lépjek a céhbe.
tehát semmi közöm nincsen a HunTers-céhhez mégis valaki azt hitte hiszi hogy a valakinek a kiskarija(xBlackStarx)
remélem ez csak 1 hanyag emlékezésböl irt feketelista vagy csak elirtak valamit
ExingLovers / ExingLovers01 / Niaz / na ezekröl a karikról még hallani sem hallottam. remélem ez még bőven az én karim készitése elött történt.
kéremszépen levenni vagy bezárójelezni a xBlackStarx nevet mert nap mint nap kérdezgetnek a HunTers céhröl mivolt hogyan miért.... és már kezdem unni ezeket a napi kérdéseket.
REMÉLEM TUDNAK VALAMIT TENNI AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN! ÉS NEM AZT VISSZAIRNI HOGY EZ ÍGY VAN ÍGY IS MARAD MIND ÖRÖKRE ÉS HOGY ÉN HAZUDOK!ÉS NE PRÓBÁLJAM FÉLREVEZETNI ŐKET.....!!!
nem is akarok csatlakozni a hunters céhhez eddig sem akrtam és most sem csak másnak ez elég indokot ad hogy "zaklasson" engem!
Elnézést a helyesirási hibáimért!

csaba19 2010.08.21. 15:43:47

átnéztem és a felirt nevek közül a fele már nem játszik!
így van a xBlackStarx név elötti 3 névvel(nem játzsanak!) és ezért más ujj játékosok isszák meg a levét a hanyag hunters miatt!!!

Styx86 2010.08.22. 12:49:09

@csaba19: Biztos forrásból tudom, hogy az oly sokak által imádott csodamanócskához kapcsolódik a kari. Lehet, hogy más játszik már az accal stb..stb..; de csodamaócska miatt számtalan ember hagyta abba a játékot, mert behúza a cuccait. Persze ez a saját hibája, annak, aki megette.

Az, hogy mióta nem jászanak azok, akik a listán vannak más tészta. Sutogj rám (/w Styx) a játékban és ha meg tudsz győzni, hogy MÁR!!! nem te vagy csodamanócska leveszlek.

Styepan 2010.11.05. 20:34:09

vhz hez tartozik még JanusOldran is

Hidra 2011.01.21. 21:47:30

Ezt a nemes kiírást ki kellet érdemelnem!Köszi(L):D

dondody 2011.03.31. 08:49:14

Sziasztok!

Scooter céh tag vagyok...

A fekete listán szerepel ßear ... leírná valaki, hogy mivel vívta ki az ellenszenvet?

köszi.

dondody 2011.04.06. 07:29:41

Sziasztok!

Légy szíves Axxe vagy Nixon... vagy valaki...

Árulja már el, hogy mi volt ßear karival a gond....
Előre is köszönöm

Maximus Monstergame 2012.12.29. 15:25:15

Ezen a listák az emberek nevei örökre fennmaradnak?
süti beállítások módosítása