Esti Mese

2010.08.13. 12:59

Hajnalban, elmentünk segíteni az egyik céh társunknak Káoszba. Mikor észre vettük, hogy egy piros pötty közeledik felénk a radaron. Egy 80-as derioni volt, kinek az az élvezet, hogy az 50-es fejlődni kivánó játékosokat ostromolja. Neki estünk ketten buff nélkül. Végül is sikerült legyőzni. Elment majd vissza tért egy pap segítővel és 5 percre rá egy ijász is követte öket. Házzánk is csatlakoztak. A végére kilalkult egy szép 10-10-es fellállás. Hulltak a fejek minden oldalról. Mikor ŐK megint elmenekültek és beállítottak vagy 30-an:D Persze mi 10-en fekete fejjel kevesek voltunk hozzájuk, ezert szépen lassan vissza tértünk Keterbe.

Tanulság:

Mi nem adjuk fel, csak ha már tényleg nincs értelme a dolognak. Megyünk amíg birjuk, össze tartunk még ha csak hárman is vagyunk ott. Ebben rejlik az erőnk.

Mi jól éreztük magunkat, jó gyakorlas volt. :D

 

Manci

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr52218995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szoto 2010.08.14. 17:12:49

tiszta droidok ezek ezt már többször bizonyították:).

Quickhand 2010.08.15. 10:38:20

Azért ezt a munka hőse szöveget megmosolyogtam.
"Mi nem adjuk fel, csak ha már tényleg nincs értelme a dolognak. Megyünk amíg birjuk, össze tartunk még ha csak hárman is vagyunk ott. Ebben rejlik az erőnk."
Az ilyenre szokott Benga írni szép szarkaztikus szövegeket :D
Könnyes lenne a szemem ha nem csak hajnalban lenne 30 harcra fogható ember derionban mivel én csak éjfélig játszom. Eddig SOHA nem sikerült ennyi embert összeszedni ha a valorianok nagy számban 30-40 fő átjöttek ardirba. 1 csoportnyi ember a jellemző de néha a kettő is összejön ha elég sokáig húzódik a harc de ez ritka azért.

Szoto 2010.08.15. 11:01:07

Pedig elhiheted sokan jöttek vissza, voltunk vgay 7en arra a 30 emberre es tegnap hajnalban is voltak töletek páran.

bucsicsa 2010.08.15. 11:09:23

Legalább megint van min csámcsogni és írogatni.

@Quickhand: Tegnapi war nem volt semmi, ha nincs vissza számlálón az összes bubim és élet töltöm,(mint a többi papnak aki ott életben maradt) akkor talán azt a 8 percet is kibírtuk volna.

Styx86 2010.08.15. 11:33:20

Jaja ez tényleg jó volt. Végre valami TF féle. Csak az a k... lag.. :/

LordJoey 2010.08.16. 13:46:29

Ez tényleg egy kicsit mulatságos! :DD
Ti irtok ilyeneket...lol... de én alapjában hiszek a Valorianoknak is (állatalában) biztos elöfordul a mi oldalunkról is.
De akkor ugye elhiszitek, hogy ti is csináltok ilyen akciókat sőt ti rendszeresebben, nálunk állandóan az megy a chat-en, hogy: "megint itt vanak", "5x-ös túlerö", " menekülnek mikor kiegyenlítődik a létszám" stb...
De mi megszoktuk és nem igazan panaszkodunk, hanem visszavágunk. Bár elkezdett egy újabb aljas taktika terjedni nálatok. Azokon a csatatereken ahol lehet csatornát váltogatni, a csatorna váltás láthatatlanságából ütitek, az álltalában elöször egyedül, játszó játékosokat...lol...
Szóval amit eddig ezen a blogon olvastam "panaszt" a részetekröl, azt szóról-szóra a Derioni oldal is megírhatná. Most biztos volna valaki, aki közbe vetné, hogy ti kezdtétek, nem tök mindegy? azthiszem a peticiótok egyik eleme a szabad öldöklés.. megkaptátok, de nehogy már csak a ti részetekröl legyen ez a "kiváltság"!
Styx86, köszi a multkorit, én az ilyenek miatt nem ütök elsönek ha látom, hogy valaki pecsétezik, vagy magára húzza a szörnyeket. Ebbe sokszor "belehaltam" már, de nem igazán erdekel...

Styx86 2010.08.16. 22:11:09

@LordJoey: Ezek oda-vissza dolgok. Mi innen látjuk ti onnan. :)

Amúgy nincs mit, nem harcolni járok iratra vagy pecsétes területekre. Ha PvPzni akarok akkor elmegyek Hesedbe vagy Gebrába. :)

LordJoey 2010.08.16. 22:27:57

Na, akkor van amiben egyetértünk! :))
A sok ellenség közt, egyre több elenféllel találkozok...
Problémák az olyanokkal vannak akik nem tudják elviselni a vereséget, pedig a legjobbaknál is lesz mindig jobb.
(csak azok a mocsok kovácsok maradnak mindig kétbalkezesek)

Styx86 2010.08.16. 23:05:07

@LordJoey: Én szórakozni járok ide. Nagyon kevés ember (pontosabban karakter) van, akire haragszom. Rájuk is csak azért, mert sértegetnek másokat stb.. szóval, aki gyökérkednek. :)

Fingom nincs, hogy hova akartam kilyukadni, mert közben jött egy telefon, de mind1 most már ezt is tudjátok. :)

bucsicsa 2010.08.16. 23:34:03

na ma este egész jó kis harc volt Gebrában. Az ilyeneket szeretem, mert kiegyenlített.

@LordJoey: Én is utalom ha leölnek pecsétezés közben, és nem szoktam csak ha elborul az agyam, múltkor sajnos megtörtént, mert egy kedves 80 játékos két szó nélkül leölt azon a területen ahol neki semmi keresni valója. Van ez így. Vissza terve nem sírásnak szántam a fentieket hanem esti mesének. Az, hogy ki hogy látja a dolgokat az megint más kérdés

Szoto 2010.08.17. 01:24:20

@LordJoey: én a pck és a fight clubnál vettem észre az ilyen hátbatámadom feelinget, szerintem szarházi dolog én pl mindíg megpróbálom megkérdezni titkoson hogy elférünk e erre lezuznak.

LordJoey 2010.08.17. 10:37:03

Nos, én phoenixes vagyok... de mint megállapítottuk, ez oda-vissza müködik. Én nem is céheket jegyzek meg hanem karaktereket, konkrét embereket ismertem meg ezen szokásukról.
A céheket, egyének alkotják, más-más mentalitással, én nem szeretek álltalánosítani egyének viselkedése alapján, hisz pl.: a HunTers-ből találkoztam ilyen és olyan emberekkel is
és továbbra sem itélkezem az egész céh fölött... Megszűrni az "aljas" embereket nem lehet, elvégre azért mégsem lehet valakit kirakni az adott céhből, mert az ellenséget támadja... külömben a játék neve SIM lenne! :))
Azt meg aztán végleg nem lehet senki szemére vetni, hogy segít a céhtársának.
És így alakulnak ki a jó kis bunyók, hol az egyik, hol a másik fél fölényével.

Inso 2010.08.17. 12:10:42

@LordJoey:
Korrekt a hozzáállásod az egészhez, és igen így lesznek a legjobb spontán harcok.

az egyetlen gondom a HK poti. olyan kari akinek nincs rendes stunja pl ijász egyedul képtelen megölni egy HK potizóst.
de majd ha lesz rajta cooldown...:))

Quickhand 2010.08.17. 15:55:18

Sissy merre kószál? Hiányolom mert ő volt az a valorian íjász akit igazán értékeltem.
Van most egy Criminal helyette akiröl sokat nem is szólnék mert méltatlan ahogy harcol általában. Gyáva sunyi semmi merészség nincs benne. Egyetlen pozitívuma, hogy eredményes bár ilyen stílussal mindenki az lehet.
Üdv Inso global over vagy látogatóban csak? Én speciel a hk potit vagy 4x ennyiert adnám rajtam múlna :D Elég gáz mikor úgy próbálnak megölni 1v1 spammolja potit volt rá példa mostanában nem egy.

Inso 2010.08.18. 16:45:01

@Quickhand:
sziszy abbahagyta.
globalon ott van a 82es karim majd ha megunom ezt, visszamegyek oda:)
a szomorú, h a hk poti után jönni fog majd a resurrect scroll intenziv használata is:(
de lehet csak én vagyok a spúr, hogy nem vagyok hajlandó ilyen, számomra fölösleges cuccokra áldozni.

LordJoey 2010.08.18. 17:49:01

már bocsánat az újabb "beleszólásomért", de ebben is egyet kell értsek veletek. Ezek is csak üzleti fogások, hiába nem akar az ember ilyenre költeni, ha csak egy kis csoport is vesz, egy idő után egyre többen vesznek, mert nem akarnak alul maradni. A minap tf után átnéztem hesedbe es ott volt egy (talán73-as) ijász, aki egy 80-as papot és engem (76-os magus) szivatott azzal, hogy az utolsó pillanatokban mindig teljes lett az élete, meg mernék esküdni rá, hogy néha annyira az utolsó pillanatban, hogy már nulla volt az élete, de még nem dölt el. Akkor lépet le (csak tippelek) amikor már elfogyott a csodaszere... És az ilyen játékhoz még nagy tudás sem kell, ez legális cheet! Sajnos ez megöli a játékot és a pénzes gyerekek szórakozásává teszi. Én még hátast sem vettem eddig, pedig sokszor látom előnyét... És költhetnék a játékra mert jó állásom van, de elvböl nem teszem, játszok amig tetszik.
Sajnos ez az egész nem arról szól, hogy a játékosok élvezzék a játékot, hanem hogy a bevétel nöljön, mert a harcrendszertöl kezdve a történetig mindent sokkal jobban megcsinálhattak volna, de inkább apró trükköket tesznek bele, hogy tömjük a zsebünket holdkövel. Már a játék hirdetése is egy hatalmas átverés, hogy :" játsz ingyen", lehet de akkor nullának érzi az ember magát...
Szóval amikor a peticót is megírtátok, nem vettétek számításba, hogy nem rólunk szól a játék... és csődbe sem megy a GF, ha akár egy komplett ország szerverén játszó ember nem vesz HK-t...(ami valjuk be elég elképzelhetetlen)
De én azt mondom érezze magát az a játékos loosernek aki mindenféle HK-s potikhoz és scrollokhoz kell nyulnia az érvényesüléshez

Styx86 2010.08.18. 17:58:44

@LordJoey: Legális cheat.. ez jó. :)))

Inso 2010.08.18. 19:05:51

@LordJoey:
Igazad van, amint egy játékos elkezdi rögtön terjedni is kezd mert látja h így sokkal nehezebb meghalnia. lovam még nekem sem volt soha, csak mikor kaptunk eventen, pedig lassan másfél éve játszom. eccerűen nekem ez hülyeség kategória, akinek hk poti kell az életben maradáshoz, ám használja, de nem is fogom igazi játékosnak tekinteni, pedig lehet hogy amúgy is nagyszerűen játszana...

LordJoey 2010.08.19. 14:34:23

no közben megtudtam, hogy volt felélesztö tekercse is az illetönek, tehát, egy csomószor megöltük, csak éppen nem kellet gyalogolnia a hullájához...:)) (igaz igy nekem meg nem volt időm regenerálódni)

mr_hankey 2010.08.24. 12:05:37

szevasztok. nekem is furtsa ez a szöveg. valorianok altalaban sunyi modon tamadnak. portal lathatatlansagbol, 1v1 et nagyon nem szeretik, de meg a 2v1 et sem. inkabb 3an 4en tamadnak, legalabbis engem. es itt szeretnem megköszönni azoknak a 80asoknak akik tsak belémlőnek ezáltal a bajtarsuk aki pontot kapna érten,de nem kap. vicc kabaré. bármikor vevö vagyok 1v1 re, nem szégyenlem ha veszítek. és igen én tudom h ez a mi derioni oldalunkon sints másképp. sok jo tsatát és fairplay jatekot kívánok mindenkinek.

Arel 2010.08.24. 18:53:47

ugye errol annyit kell tudni,hogy ugymond "nagyobb" szinten legtobb emberrrel meg lehet beszelni,hogy ferjunk el...
kiveve a nagyon "batrakkal" akik lathatlansagbol hatba tamadnak 10 mobbal a nyakadon...es meg meg vannak sertodve ha az anyukajukat emlegetem..:P
a 10 vs 1 - rol meg annyit, hogy en nemigen szoktam szarakodni raugrok 10-re is max meghalok...
süti beállítások módosítása