Üdv új világ!

2010.06.11. 16:53

Üdv új világ!


 

Örömmel értesítek mindenkit, hogy átléptem a leszokás második fázisába. Ami azt jelenti, hogy nem gondolok nap, mint nap a játékra. A háborús sokkon is túlléptem. Már nem rémülök meg, mikor valami éles hangot hallok. Nem pásztázom a kapunk előtti részt hogy jön-e az ellen. Már nem keresem az utcán sétálva az áldozatokat, „oh, csak ide egy AoE, csak egy lövés”. Eddig úgy jártam a világban, mintha ott sem lettem volna. Még szerencse hogy nem kommandóztam végig a városon, és nem hadonásztam egy pálcával. Jó hogy időben felfedezték, hogy függő vagyok. Kedves függő társaim, ébresztő. Ne legyen túl késő. Az elfogadás a legnehezebb.


 

Az élet egész jó a négy falon kívül. Csomó érdekes dolgot lehet kint találni. Itt a tanyán található 3 birka, 12 tik, (az, az tyúk), 1 kakas, 3 kutya, 3 macska, több millió szúnyog (szárnyas fejvadász), mindenféle bogár, és mellig érő gaz.

Az ember egy napja úgy telik, hogy fel kell 7és 8 óra között, (hát ez egy kicsit nehéz), utána ül és próbál felébredni, (na, ez nem is olyan könnyű dolog). Azután kicsit kertészkedik, takarít, pihen, igazából nem egy megerőltető dolog.

Közben az állatok:

A kutyám reggel 6kor kell, és ugrál a hasamon, hogy engedjem ki. Szerencsére édesapa, ilyenkor már ébren van, és én csak kirakom a szobámból. Kutyu megy, és először betámadja a vörös cicát, aki nem kedveli. Ezért védekezik, és elkezdenek verekedni, a harc kimenetele, kutyu reszket a kanapé alatt, cica büszkén ül a fotelben. (kutyu elvesztette a pvp-t)

Mivel kutyu nem tudott mit kezdeni a cicával, ezért neki esik a másik szoba cirkálónak kutyu2-nek, aki 6 éves, és nagyon morcos. Igazából kutyu hátulról szexuálisan zaklatná kutyu 2-öt, de ö nem hagyja magát és körbe-körbe rohangál. Eredmény tök jót játszanak, majd alszanak délig.

Délután jön a már szokássá vált a tik és birkakergetés. Ugyan is kutyu és kutyu2 valahogy mindig kiszöknek, a kiskertből hátraosonnak, (befoglalják a területet) és kezdetét veszi a futtatás (benyomják a pokol tüze skillt) Egyik nap bira1 (Józsi) a teraszon keresztül bejutott a nappaliba, és nagyon bután nézett.(kapott egy fagyasztást) Majd megállt rágyújtott és figyelte a TV-t. Nem akart kimenni a szobából, mert neki itt jó.

Kutyu este 6-ig büntetésben van. Majd ezután mikor elzártuk a tikokat, és birkákat, jöhet kutyu3, aki egy 40 kilós dömperke. Kutyu és kutyu3 jókat pvp-znek, kutyu a kisebb mondjuk ö az íjász, kutyu3 pedig a harcos. A párbaj kezdetén kutyu3 stunolja kutyut egyszerűen csak ráül. Kutyut ideges lesz és elszalad, kutyu3 üldözni kezdi, és elkapja, ekkor kutyu hátulról próbálja öt is szexuálisan zaklatni, de kutyu3 magasról tesz rá. Minden kezdődik elölről, ezt kb. 2 órán keresztül játsszák.

Ezután édesapa, felül a mocira és elviszi kutyu3-at futni. Kutyu3 nagyon élvezi, csak mikor elfárad, akkor hátra veri magát és édesapa húzza a földön egy kicsit.

Utána kutyu lefekszik aludni és reggel 6 kor felkel és a csodás nap kezdődik elölről.

Mi eközben nagyon jókat mulatunk az eseményeken.

Ilyen egy szokványos GOA nélküli napom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr542074570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.06.11. 17:04:39

Nagyon jó lett Manci! Sokat nevettem rajta, köszi!
Zsu is puszil!

Petra24 2010.06.11. 23:51:29

Ajj Manci ez nagyon jo :) kikene adni egy regenyt ebbol :DDD

Eknaton 2010.06.12. 00:59:08

valahogy az en napom nem igy tellik :D delben kelek,azutan egesz nap GoA :D szerdan kezdek mühelyben,nincs tovabb bevetes,ugyhogy mostmar nem szabadulnak tölem könnyen :)

Estuckers 2010.06.13. 15:38:43

ez nagyon jóó let megnevetetett

pedig mostranaban ezt keves dolog éri el nalam !! sajnos

kösz az irast ! sokat lehet belöle tanulni

Selestina 2010.06.14. 03:18:39

Szuper a leírás!
Tipp: az állatok összehúzásához használd a hűvös párolgást, mert amint elkezdenek követni, 2 mp után szürkék lesznek és hiába nyom rájuk valaki aoé-t, akkor se kap utánnuk TP-t

Styx86 2010.06.14. 13:46:14

Na nekem is sikerült PvP-znem egyet. :)

Egyik tik rámtámadt telefonálás közben. :) Ez a legselejtebb tik, mert kutyu3 egyszer "játszott" vele. :) Ezért a tik neve turbék (South Park nyomán).

Szóval kolbászoltam az udvaron és épp anyummal telefonáltam, amikor turbék felkért párbajra. Hacker volt, mert nem fogadtam el és mégis elkezdődött a párbaj. Rövidre sikerült, mert egy plus 44-es papucs talpával arcon rugtam melynek hatására a párbaj véget ért. :) A tik még működik, de a következő leves belőle fog készülni, az biztos. :)

Styx86 2010.06.14. 13:55:18

Most Manci vagyok, csak a net nem tud most kilépni Janó bejelentket
éséböl :(

Örülök, hogy az írásommal örömteli perceket tudtam okozni, gondolatban irodik, már a következö rész, ha megfogalmazódik, akkor küldöm is.
Sel: igen ez egy jó ötlet, majd megfontolom.

Üdv nektek:
Manci
Hajrá HunTers :D

dudika2002 2010.06.14. 20:37:40

ez nagyon jó de nagyon, nagyon teccet

Estuckers 2010.06.15. 01:12:03

Styx- a tied is nagyon jóó ezt tényleg ki kéne adni :)

Dvidke 2010.06.15. 12:48:26

szisztok.sajna en is bizonytalan ideig kényszer pihenöre szorulok...a tegnapi nap villám csapott bele a szomszédom házába ami hazavágta az én PC-met is...ha megérkezik az új gép kettözött erővel ismét jöhet a GoA addig is sok sikert és eredményes warokat kívánok!

Styx86 2010.06.15. 19:22:09

Az enyém megtörént eseményeken alapúl. Pontosabban megtörtént esemény. :)
Ráadásul ma folytatódott. :) Kivittem a komposztra kiönteni egy fazék trutyit. A komposzt nincs messze az óltól ezért turbék színnre lépett. Két haverjával. Szerencsére a cimbijei nem támadtak meg, de turbék emberkedni kezdett, így fejbekúrtam a lábassal, ami a kezemben volt. :)
Szerintem a héten tyúk hús leves lesz. :D

Selestina 2010.06.16. 04:09:03

Styx, ha ez így megy, meg kell kérnem a szakácsokat, h fözzenek nekem Bánkódózombi levest, vagy Pumából vérnyúlpörköltet...

Lexi1004 2010.06.16. 16:13:24

Mikor jön a part 3? :)))

dudika2002 2010.06.17. 10:40:01

lexi jó kérdés kérdezt Styx86-t

Lexi1004 2010.06.17. 12:23:24

Pontosabban Mancitól és Styxtől kérdeztem, mivel ők az értelmi szerzők, de szerintem úgyis tudják:)

Styx86 2010.06.18. 12:09:06

Már készül, ma vagy holnap már fent lesz. :) Csirke PvP nem lesz, utoljára slaggal locsoltam le, most már inkább kikerül. :)

bucsicsa 2010.06.19. 11:58:17

elküldtem a 3. részt ha minden igaz el is mert, net függö a dolog.
Lexi: csini a kép rólad.
süti beállítások módosítása