BankrollMob Ingyen dollárok

2010.10.22. 10:45

Sok ingyen (free no deposit bonus) dollárt ajánló oldal van a neten, de többségükről hamar kiderül, hogy vagy kamu, vagy olyan feltételekhez kötik az "ajándék" pénzt, amit nem lehet teljesíteni.

Nos a BankrollMob, az nem ilyen. Bár én sem használtam ki minden lehetőséget, a lenti képen látható milyen bonuszokat kaptam már meg eddig, milyen oldalakon, milyen néven, és mik vannak függőben.

 

A lenti zöld gombra kattintva (amit bekereteztem pirossal) mutatja milyen aktuális kihasználható bónuszok vannak számodra. Ezek mind "No Deposit" azaz befizetés nélküli bonuszok, tehát akkor is megkapod, ha semmit nem fizettél be az oldalra, és nem is fogsz.

 Nekem most ott nincs pont semmi, de ha regisztráltál neked lesz, pl a legujabb a Players Only póker oldalon az 50$ befizetésnélküli bónusz. A képen a legfelső sorban van nekem, látható, hogy ma indítottam el, és "processing" státuszban van. Azt írták 2-4 munkanap és megkapom. Mivel eddig mindig megkaptam, gondolom most is így lesz. :) Természetesen készítek róla képet amikor megjön, és beteszem ide.

Nos, ha úgy gondolod kipróbálod te is a Bankroll Mob-ot, akkor nem marad más mint erre a linkre kattintani, és regisztrálni az oldalon:

 

Free no deposit poker bonus at BankrollMob

 

 

 

Ha nem látod a bannert használd ezt a linket:  KATT IDE!

Bármi kérdésed van, vagy elakadtál, írj ide, vagy keress mailban engem.

Sok szerencsét a póker asztaloknál! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr252390472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása