Húsvéti Versek (Szavazás!)

2010.04.05. 10:55

 

 

Íme itt vannak a HunTers húsvéti versek verseny győztes versei:


 I. Helyezett ArcherAssassin verse:


Magyar földön nagy-nagy szokás

Húsvét napján a locsolkodás

Minden egyes Húsvét reggel

Minden férfi nemű ember

Vödröt, slagot, s bárminemű nedvet fog

Hogy az asszony, leány ne hervadjon

Azok aztán futnak széjjel

Szedd őket össze, ha éred!

No, hát ennyi röviden a Húsvéti móka

Gyere és regezz a Való-ba!

 


  II. Helyezett AxxE verse:

Jöttem, mentem, láttam,
Sok szép lányt találtam.
Egész nap locsoltam, piáltam,
Nadrágom, cipőm is lehánytam.

De még szebb lányt kerestem

Oszt kapujában jól elestem…

Ciki vagyok, nincs is csajom

Jövőre locsolkodik a …szom!

 


 III. Helyezett megosztva Gubaa és SeniorHamlet verse

Gubaa

 

Zöld erdőben jártam,

A Mancit láttam,

Bevett a csopiba,

Hol van a Csokika?

 

---------------

SeniorHamlet 

 

Pácolt sonka, főtt tojás,

Vers ez, vagy mi? Alkotás?

Asztalon a teríték!

Lové?

Zsebemben a boríték!

 

Locsolok a virtuális bigyómmal,

A leányok meg küzdjenek

Hajukban a csomóval!

 

Locsolok vele, minden fele

A szerepcsere nem tetszene!

 


 Gratulálunk a győzteseknek, és köszönjük a verseket!

 

Szerző: AxxE

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hunters.blog.hu/api/trackback/id/tr981895695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jagermaster 2010.04.05. 13:46:48

Nincs kint a Versem :d brühü

AxxE · http://axxe.hu/ 2010.04.05. 18:34:04

@Jagermaster:
Bocs Jager, de csak saját szerzeménnyel lehet indulni. A tiéd pedig a neten megtalálható. :(

Jagermaster 2010.04.05. 19:23:31

azért le lehetet volna irni a szempontokat...

Szalmakalapos 2010.04.10. 09:46:27

Gratulálok a helyezetteknek!:)

Chile 2010.04.18. 06:36:14

AxxE a versed k...a jóó:))))
Hamleté is

Chile 2010.04.18. 06:45:36

Derionba jártam
18+ cuccokat láttam
kreesek voltak
kések nélkül holtak:)

Nekimentem hát nekik
Védőitalal kiszedem a belit
Elfogyot a védőital
kiszedik hajamat csómóval:)

(Lefizetem a kree hogyne támadjaknak rám:)))))))))))))
süti beállítások módosítása